Тернопільських байкерів об’єднала війна

За покликанням - байкери, за духом – патріоти. Саме таких молодих тернополян об’єднав мото-фан-клуб (МФК) «Koldun brother». Організація створена в Тернополі не так давно, та вже зуміла згуртувати навколо себе людей не тільки за інтересами, а й хорошими справами.

Передавали допомогу на Схід

Ідея створення клубу прийшла під час кривавого Майдану. Двоє братів – Роман, відомий за позивним Koldun, та Андрій - вирішили об’єднати навколо себе людей, для яких любов до рідної землі, націоналізм, жага до справедливості, честь та відданість своїй справі були б на першому місці. Крім цього, у всіх членів клубу є одна спільна риса – незламна любов до двоколісних, свободи та бажання пережити нові відчуття, повідомляє «Номер один».

Брати не змогли стояти осторонь подій, які відбувалися в державі. Власними силами збирали провізію, одяг, продукти, медикаменти та передавали воякам. Чоловіки через знайомих, які на той час перебували в одному з добровольчих батальйонів, почали передавати допомогу бійцям.

- Великої довіри до благодійних організацій не було, тому звернулися до знайомих, які колись входили до Самооборони Майдану, - розповідає Роман. – Допомагали, чим могли. І були впевнені, що ця допомога дійде до хлопців. Потім дізналися, що на Схід поїхав один з наших товаришів. Поки він був там, взяли під опіку його родину. Думаю, на той час вона потребувала підтримки. Якось повертаючись додому, зайшла мова про те, що було б добре зробити нам нашивки, які б визначали, що це наша спільнота. Над ними працювали дуже довго. Я змалював цілу стопу паперу. То мені щось не подобалось, то брату. Врешті зійшлися на такому варіанті, який Ви бачите нині. Потім до нас почали приєднуватись інші хлопці і ми вирішили організуватися у клуб, щоб працювати у правовому полі.

Перший раз нашивки з символікою Волхва з’явилися на спинах братів улітку 2014 року на пікніку Бона-Тур у Кременці. З того моменту й усе закрутилося.

До складу клубу входять дев’ять учасників. Ще троє байкерів підтримують його. Вони офіційно не входять до складу, однак разом з іншими учасниками беруть участь у з’їздах, зборах та різних заходах. Іншими словами, це друзі клубу, які завжди готові прийти на допомогу. Рішення МФК приймаються спільно – методом голосування. У клубі є чітка ієрархія посад: президент, заступник президента, сержант, капітан та мембери.

- Ми хочемо розвивати наше місто та область, а також зламати стереотип, який склався про байкерів. В очах деяких людей це агресивні та брутальні чоловіки, які несуть руйнівну дію. А після ситуації зі спільнотою «Нічні вовки», які першими в Криму підняли російський прапор, мотоциклістів взагалі стали вважати сепаратистами. Та це зовсім не так, байкери – це вільні люди, які люблять свободу. Це чоловічий світ. Світ свободи, в якому реалізовуються внутрішні бажання. Ми аполітична структура, але водночас є патріотами нашої країни. Коли їдемо клубом на якийсь захід, перед колоною завжди майорить український націоналістичний прапор, - каже Роман.

Власне саме патріотизм і став каталізатором створення мото-фан-клубу «Koldun brother». Як уже зазначалося, у клубі існує чітка ієрархія посад. Кожен з учасників має свою відповідальну місію. Байкерам притаманні сувора дисципліна та порядок. Відтак стереотип легковажних забіяк, які люблять алкоголь, є помилковим. Більше того, щодо алкоголю тут існують чіткі рамки та обмеження.

Дисципліна - понад усе

- На моє переконання, у будь-якій спільноті має бути головний, інакше вона діятиме хаотично і порядку в ній ніколи не буде. Як у військових є чітка структура, так і в нас, - пояснює Роман.

Керівником клубу є президент. Віце-президент виконує обов’язки президента у період його відсутності. Сержант – це, так би мовити, начальник внутрішньої безпеки. Він першим має знати про непорозуміння всередині колективу і вміти залагодити конфлікт. Також сержант відповідає за інвентар під час виїздів: палатки, столи, спальники тощо. У клубі, на відміну від військової структури, сержант займає вище звання за капітана. Останній відповідає за дотримання правил під час руху в колоні. Капітан завжди їде попереду колони або по одному з боків. Він слідкує, щоб лінії були рівними, ніхто не виїжджав з колони, не перевищував швидкості. Але цим обов’язки капітана не обмежуються. Під час заїзду на територію фестивалю всі мотоциклісти здають капітану ключі й отримують їх назад лише після завершення заходу. А якщо мотоцикліст вживав алкоголь, розраховувати на те, що він отримає назад ключі від транспортного засобу, не варто.

- Випив – за кермо зась. Мотоцикл – це двоколісна техніка і небезпечна не тільки для водія, а й для оточуючих. Особливо на фестивалі, коли мотоциклістів та гостей надзвичайно багато. Серед них - жінки і діти, які приходять подивитися на красиве дійство, - розповідає тернополянин.

Кажуть, для байкерів  дорога – другий дім. Однак сам президент «Koldun brother» Роман уже багато років не веде відліку «намотаного» ним кілометражу.

- Я спеціально зупинив лічильник, щоб він мене не відволікав, - каже Роман. – У мене є лише спідометр, який дозволяє контролювати швидкість руху, а решта для мене не важливо.

Байкерські «вилазки» мають сезонний характер. А ось зимують залізні «коні» у гаражах. Протягом цього періоду власники двоколісних удосконалюють транспортний засіб, ремонтують і готують до нових подорожей.

- Переважно виїжджаємо суто чоловічою компанією. Однак якщо плануємо тривалі подорожі з метою відкрити для себе нові місця з хорошими краєвидами, однозначно, беремо дружин. Тому місця для пасажирів мають бути добре обладнаними, - наголошує Роман.

Президент клубу каже, що спільноту створено не тільки для  приємного проведення часу. Метою організації є виховання спортивної та військової дисципліни. Учасники клубу вчаться у будь-якій ситуації залишатися нескореними, незламними та вільними. Стояти на варті порядку й миру на власній землі.  У майбутньому «Koldun brother» планує влаштовувати фестивалі, організовувати любительські з’їзди, а цього літа влаштувати масштабний мотопікнік.

 

Вибір читачів за тиждень

Відео