Тернополяни пояснюють, чому владі не вигідно робити дороги до туристичних об’єктів на Дністрі

возилів

Тернополяни встановили причину, чому влада відмовляється ремонтувати дороги до туристичних об’єктів на Дністрі. Свою думку з цього приводу висловив Володимир Курилов на своїй сторінці у мережі «Фейсбук».

Чоловік нещодавно побував у с. Возилів, що в Бучацькому районі. За його словами, там просто «препаскудні» дороги. Село, яке розляглося на березі Дністра, занепадає, адже щоб відпочити біля річки потрібно докласти чималих зусиль, бо машиною туди важко доїхати, а як впаде дощ, то взагалі неможливо.

«Цьому є одне пояснення, чому дорога не латається... владі не вигідно, з огляду на те що на Дністрі таки хочуть поставити ГЕСи, ремонтувати дороги поблизу Дністра, оскільки це приведе до збільшення туристів, покращення самої інфраструктури в населених пунктах (будівництво чи ремонт нових садиб, хостелів, готелів тощо), а це в свою чергу почне жорсткіше перешкоджати будівництву ГЕСів», - вважає пан Володимир.

Screenshot_1
Screenshot_1

Чоловік переконаний, що кошти виділяються із бюджету на ремонти доріг та тут, у районі Золотого Потоку їх зовсім не видно. Всі дороги, не тільки у с. Возилів, але і у сусідніх селах, приблизно однакові. Наприклад, у с. Скоморохи колись було два табори для відпочинку, куди з’їжджалися діти з усієї України та навіть з-за кордону, а зараз там практично ніхто не відпочиває, хіба що діти із сиротинців, які фінансує держава. Забруднені ставки, неохайні приміщення не приваблюють туристів. Та найгірше у цій ситуації це дорога, яка близько кілометра веде вниз до табору. По ній проїхати можна тільки якщо рухатися 10 км/год, адже там,  в прямому значенні цього слова «яма на ямі».

«На мою думку: кошти які витрачають на ремонт чи заміну дорожнього покриття в тих місцях, де вона є в досить прийнятному стані, не доцільно, варто би було по піклуватися по дороги які ведуть в туристичні місця, - зазначає тернополянин.

Зазначимо, що Володимир Курило захоплюється регбі, як і голова Тернопільської ОДА Степан Барна. Саме Степан Барна неодноразово заявляв про необхідність відновлювати туристичні об’єкти та інфраструктуру довкола них.

Також, окремі місцеві ЗМІ поширили інформацію, що по 12 млн.грн. на розвиток отримають райони, які входять в округи народних депутатів від БПП: рідного брата голови ОДА Олега Барни та давнього друга голови ОДА, брата його заступника Тараса Юрика. Бучацький район в округ жодного з цих нардепів не входить.

Нагадаємо, що 27 липня 2016 року відбулося засідання Національної екологічної ради України, де експерти висловили застереження до запропонованої Урядом «Програми розвитку гідроенергетики України до 2026 року» / див. ТУТ/.

«Програмою передбачено будівництво Дністровської, Канівської й Ташлицької ГАЕС та каскаду Верхньодністровських ГЕС. Наслідками спорудження цих об’єктів, зокрема, є: затоплення родючих заплавних земель, зміна природного гідрологічного, гідрохімічного, гідробіологічного режимів річки та локальних кліматичних умов, зменшення чисельності або зникнення популяцій багатьох цінних видів риб, замулення дна річок. Зазначимо, що всі станції, які планується побудувати, матимуть вплив на об’єкти природно-заповідного фонду», - наголосили в Національній екологічній раді України.

Вибір читачів за тиждень

Відео