/ /Депутат Тернопільської облради вимагає від Овчарука та Барни впровадити в життя сталінський вислів

17 Жовтня 2019, Четвер


У закладах культури Байковецької громади провели ремонтні роботи (фото)

Директорам шкіл Зборівщини розповіли як забезпечити якість освіти

Активістки громад Тернопільщини пройшли перший етап навчання в «Академії Жіночого Лідерства» (фото)

16 Жовтня 2019, Середа


Тернополянка вдало виступила на молодіжному чемпіонаті світу із самбо

На Тернопільщині злодій підважив вікно, щоб потрапити у чужий будинок

У Тернополі з’явилося місце, де можна безкоштовно набрати води (фото)

На Кременеччині продовжують відновлювати історичну справедливість (фото)

Тернополянам радять утриматись від поїздок автотранспортом через туман

Дзеркала, картини, столики, шафи. Що можна побачити у тернопільських під’їздах? (фото)

Тернопіль має на кого рівнятися

Фотофакт
Тернопільські «Красуні дня»

У тернопільських магазинах спеціалісти виявили неякісне масло

Житель Тернопільщини у криниці виявив небезпечну знахідку

Це цікаво
Тернополяни малюють кавою

У Заліщиках вражали розмаїттям талантів (фото)

На Тернопільщині дедалі частіше хворіють на вітрянку

Фоторепортаж
Домашність Бучача (фоторепортаж)

В Україні збільшилось виробництво м’яса (Агроновини)

Тернополяни повинні пам’ятати про штрафи через пропуски школи

До кінця року у Чорткові добудують дві військові казарми за стандартами НАТО

Анонс
Вчителів STEM-предметів з Тернопілля запрошують на безкоштовний Хакатон

Центром Шумська ганяли десятки підлітків на роликах (фото)

На Тернопільщині нетверезий водій показав підозрілі документи

В одному з супермаркетів Чорткова знову знайшли зіпсований товар (фотофакт)

Заліщицькі поліцейські затримали зловмисника, який викрав з чужого будинку 90 тисяч гривень

Тернополяни можуть долучитись до збору коштів на встановлення стели у Сквері Волонтерів

На Тернопільщині відбулась знакова подія (фото)

«Марк – життя одного фріка», – особливий хлопчик з Тернополя святкуватиме день народження

Фоторепортаж
Тернопільські військовослужбовці повернулись з чергової ротації (фоторепортаж)

Відео
У Тернополі водії маршруток ігнорують правила дорожнього руху (відео)

Фотофакт
На Тернопільщині патруль затримав браконьєрів (фотофакт)

На Тернопільщині правоохоронці підбили підсумки роботи (фото)

Управління юстиції Тернопільської області – без начальника

Фотофакт
У Бережанах скандал: в одній із аптек міста продали зіпсовані ліки (фотофакт)

Відео
Вже вп’яте на Тернопільщині пройшов незвичний чемпіонат (відео)

На Тернопільщині загорівся будинок, під час гасіння пролунав вибух

Житель Польщі у мережі шукає свою родину з Чорткова

Фоторепортаж
Тернополяни побували на Міжнародному саміті (фоторепортаж)

Для жителів Бережан з’явились нові умови у системі водопостачання

На Тернопільщині затримали підозрюваного

Фотофакт
На Тернопільщині продовжуються святкування, приурочені до Дня захисника України (фотофакт)

У Тернополі може відбутись фінал Кубка України з футболу

Фотофакт
Біля тернопільського ставу знайшли нутрію (фотофакт)

З початку року на Тернопільщині врятували 88 людей

Злодійське сусідство: чоловік прийшов погостювати та пограбував господарів

Це цікаво
16 жовтня в історії Тернопільщини

У Великогаївській ОТГ розпочали голосування щодо реалізації ідей громадського бюджету

Анонс
У Байковецькій громаді працюватиме пересувний флюорограф

Делегація з Німеччини завітала у Лановецьку ОТГ (фото)

15 Жовтня 2019, Вівторок


Для жителів Теребовлянської громади облаштували кінопростір під відкритим небом (фото)

Погода
Тернопільським водіям варто бути обережними: вночі обіцяють туман

Жителів Тернопільщини закликають вакцинуватися від небезпечного захворювання

Депутат Тернопільської облради вимагає від Овчарука та Барни впровадити в життя сталінський вислів

Депутат Тернопільської обласної ради від “Громадянської позиції” Лариса Римар обурена діючим на сьогодні способом призначення на посади керівників комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області.

Про це політик написала на своїй сторінці у “Фейсбуці”, подавши проект положення про конкурсний відбір кандидатур на ці посади.

Теперішній стан справ пані Римар називає “договорняком”: “Посади перетворилися на предмет торгів та підкилимних ігор! І саме страшне, що до влади рвуться люди некомпетентні та далекі від реалій і викликів сьогодення“.

За словами політика, сьогодні місцева влада, яку очолює партія Президента, перетворилися на «службу зайнятості», де головним чином працевлаштовують не за кваліфікаційними та професійними якостями, а за родинною і партійною приналежністю та лояльністю до керівництва області. З такою кадровою політикою Тернопільщина приречена на знищення!

Заявляю, що партія «Громадянська позиція» має достатньо кваліфікованих фахівців у різних галузях, які можуть очолювати найвідповідальніші посади, як в органах влади, так і в комунальних підприємствах та бюджетних установах“, – недвозначно натякає Лариса Римар на можливість працевлаштувати своїх однопарійців. – “Але для нас неприйнятним є кулуарні домовленості, тому кадрова політика місцевої влади має стати публічною та прозорою!”.

Переконана, що вислів «Кадри вирішують усе!» потрібно нарешті впроваджувати в життя на Тернопільщині“, – згадавши вислів Сталіна, наполягає депутат.

олег

Сайт “Терен” публікує запропоноване Ларисою Римар Положення про конкурсний відбір кандидатур на посади керівників комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області.

Це Положення визначає правові та організаційні засади конкурсного відбору кандидатур на посади керівників комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області (далі – Керівні посади).
Стаття 1. Сфера дії Положення
Відповідно до цього Положення проводиться конкурсний відбір кандидатур на заміщення вакантних посад керівників комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області, крім випадків, коли нормативно-правовими актами вищої юридичної сили встановлено іншу процедуру конкурсного відбору або інший порядок заміщення таких посад, яким виключається проведення конкурсної процедури.
Стаття 2. Вимоги до кандидатів на Керівні посади
1. На Керівну посаду може бути призначена (обрана) особа, яка:
1) має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями “спеціаліст” або “магістр”;
2) має досвід управління на підприємствах, установах або організаціях незалежно від форм власності (в тому числі господарських товариствах), або в органах державної влади, органах місцевого самоврядування не менше 3 років;
3) вільно володіє державною мовою;
4) має високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності, здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки;
5) щодо якої відсутні обставини, передбачені в частині другій цієї статті;
6) відповідає іншим вимогам для керівника відповідного комунального підприємства чи установи, у випадках, передбачених законодавством України.
2. Не може бути кандидатом на Керівну посаду особа, яка:
1) за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;
2) має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку (крім реабілітованої особи), або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
3) притягалася на підставі обвинувального вироку, який набрав законної сили, до кримінальної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) відповідно до вироку суду, що набрав законної сили, позбавлена права займатися діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або обіймати певні посади;
5) є або була членом організації, утворення і діяльність якої заборонено законом або судом, починаючи з 24 серпня 1991 року;
6) у разі призначення (обрання) буде безпосередньо підпорядкована особі, яка є її близькою особою відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”;
7) не подала декларацію за минулий рік за формою декларації, встановленою для осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру), у випадку, якщо повинна була її подавати;
8) не відповідає вимогам, встановленим частиною першою цієї статті.
Стаття 3. Керівні посади, призначення (обрання), на які здійснюється на конкурсних засадах
На конкурсних засадах визначаються кандидатури для призначення на посади керівників комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області, що діють на основі лише комунальної власності відповідно до статті 1 цього Положення.
Стаття 4. Формування складу Конкурсної комісії
1. Визначення кандидатур на призначення (обрання) на Керівні посади, зазначені в статті 3 цього Положення, здійснюється на підставі результатів відкритого конкурсного відбору на заміщення відповідної вакантної посади керівників комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області (далі – Конкурс), що проводиться Конкурсною комісією з проведення конкурсного відбору на заміщення посад керівників комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області (далі – Конкурсна комісія).
Для проведення конкурсного відбору орган управління (Тернопільська обласна рада) готує розпорядження Голови Тернопільської обласної ради про утворення постійно діючої конкурсної комісії при органі управління або окремих конкурсних комісій для конкурсного відбору керівників комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області за галузевим принципом.
2. Конкурсна комісія формується не пізніше ніж за два місяці до завершення строку повноважень особи, що займає відповідну Керівну посаду (якщо такий строк встановлено і якщо його не було продовжено в установленому порядку), або упродовж 20 днів з дня її звільнення або дня її смерті.
3. До складу Конкурсної комісії входять:
1) одна особа від органу управління (Тернопільської обласної ради), визначена головою Тернопільської обласної ради;
2) дві особи з числа депутатів, визначені постійними депутатськими комісіями Тернопільської обласної ради, до функціональної спрямованості яких належить питання діяльності окремих комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області;
3) дві особи, визначені структурним підрозділом Тернопільської обласної державної адміністрації, в галузевому підпорядкуванні якого перебуває комунальне підприємство чи установа;
4) одна особа, визначена постійною комісією Тернопільської обласної ради з питань регламенту, депутатської діяльності, запобігання та протидії корупції, законності та здійснення демократичного цивільного контролю за Воєнною організацією і правоохоронними органами держави;
4) одна особа, визначена за поданням організацій галузевих профспілок у Тернопільській області, а за відсутності таких подань – особа, визначена на загальних зборах трудового колективу відповідного суб’єкта господарювання;
5) дві особи від громадських об’єднань, визначені за поданням Громадської ради при Тернопільській ОДА.
Депутатські фракції Тернопільської обласної ради можуть делегувати до Конкурсної комісії по одному представнику експертного (фахового) середовища у відповідній галузі, що відповідає сфері діяльності відповідного комунального підприємства чи установи.
Конкурсна комісія вважається повноважною в разі визначення більше половини від її складу, визначеного відповідно до частини третьої цієї статті.
Загальний склад Конкурсної комісії не може перевищувати 17 осіб. Рішення Конкурсної комісії вважаються ухваленими, якщо за них проголосувало більше половини від загального складу комісії.
Склад Конкурсної комісії не пізніше як на третій робочий день після отримання відомостей про визначення її складу затверджується розпорядженням голови Тернопільської обласної ради, у якому також визначаються дата, час та місце проведення першого засідання Конкурсної комісії.
Розпорядження голови Тернопільської обласної ради підлягає оприлюдненню на офіційному сайті ради та у друкованому ЗМІ на наступний робочий день з дня його видання.
4. Членами Конкурсної комісії можуть бути лише особи, які мають бездоганну ділову репутацію, високі професійні та моральні якості, суспільний авторитет.
5. Не може бути членом Конкурсної комісії особа, яка:
1) підпадає під дію обмежень, встановлених пунктами 1-8 частини другої статті 2 цього Положення;
2) є кандидатом на заміщення вакантної посади керівника відповідного комунального підприємства чи установи спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області, його близькою чи пов’язаною особою у розумінні Закону України “Про захист економічної конкуренції” або близькою особою суб’єкту формування складу Конкурсної комісії (будь-кого з його членів) відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”;
3) своїм включенням до складу Конкурсної комісії зумовлює виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів.
6. При виникненні щодо одного або кількох членів Конкурсної комісії обставин, передбачених частиною п’ятою цієї статті, члени Конкурсної комісії зобов’язані в невідкладному порядку самостійно подавати голові Тернопільської обласної ради письмову заяву про самовідвід.
У разі виникнення (виявлення) щодо одного або кількох членів Конкурсної комісії обставин, передбачених частиною п’ятою цієї статті, після формування складу Конкурсної комісії, ці члени Конкурсної комісії підлягають заміні відповідними суб’єктами подання, які запропонували кандидатури членів Конкурсної комісії, що підлягають заміні, не пізніше 5 робочих днів після встановлення (виявлення) зазначених обставин.
Повноваження членів Конкурсної комісії припиняються за розпорядженням голови Тернопільської обласної ради також у разі пропущення ними без поважних причин двох або більше засідань Конкурсної комісії поспіль.
Поважними причинами пропущення засідання Конкурсної комісії є:
1) відсутність особи у зв’язку з відрядженням, тимчасовою непрацездатністю, відпусткою;
2) неоприлюднення інформації про дату, час та місце проведення засідання комісії на офіційному сайті Тернопільської обласної ради пізніше ніж за 48 години до її початку.
Заміна члена або членів Конкурсної комісії не має наслідком зупинення її роботи (окрім випадку, якщо Конкурсна комісія є неповноважною відповідно до частини третьої статті 4 цього Положення) або проведення повторного конкурсу.
Стаття 5. Організація роботи Конкурсної комісії
1. Перше засідання Конкурсної комісії проводиться відповідно до розпорядження голови Тернопільської обласної ради.
2. Рішення Конкурсної комісії приймаються шляхом відкритого поіменного голосування.
3. Рішення Конкурсної комісії приймаються більшістю від затвердженого складу комісії і підписуються усіма присутніми на її засіданні. Непідписання протоколу (рішення) конкурсної комісії одним або декількома присутніми на засіданні членами Конкурсної комісії не має правових наслідків для дійсності такого протоколу (рішення). Навпроти прізвища члена Конкурсної комісії, чий підпис відсутній на протоколі (рішенні), зазначається причина відсутності підпису.
4. Голова та секретар Конкурсної комісії обираються на першому засіданні з числа її членів та від різних суб’єктів формування складу комісії.
Голова або секретар Конкурсної комісії не пізніше наступного робочого дня після першого засідання комісії у письмовому вигляді витребовують у комунальних підприємств та установ спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Тернопільської області відомості про його фінансово-економічне становище, обумовлені частиною сьомою статті 7 цього Положення та звіт про фінансово-господарську діяльність комунальних підприємств та установ за останні 12 місяців. Вказані відомості в електронному вигляді надсилаються Конкурсній комісії не пізніше, ніж на п’ятий день після отримання відповідної вимоги від голови або секретаря Конкурсної комісії.
5. Засідання Конкурсної комісії є відкритими для представників засобів масової інформації, журналістів та громадськості. При цьому присутнім заборонено будь-яким чином втручатися чи перешкоджати роботі Конкурсної комісії.
Виконавчим апаратом Тернопільської обласної ради забезпечується відео- та/або аудіофіксація засідань Конкурсної комісії з подальшим, але не пізніше наступного робочого дня, розміщенням записів на офіційному сайті Тернопільської обласної ради.
Неможливість забезпечення відео- та/або аудіофіксації засідання Конкурсної комісії має наслідком його перенесення не менш як на 48 годин.
6. Інформація про дату, час та місце проведення засідань Конкурсної комісії оприлюднюється на офіційному сайті Тернопільської обласної ради не пізніше ніж за 48 години до їх початку.
7. Засідання Конкурсної комісії, прийняті нею рішення та результати відкритого поіменного голосування оформлюються протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії.
Кожен член Конкурсної комісії може додати до протоколу свою окрему думку протягом дванадцяти годин після оформлення протоколу. Надана окрема думка до протоколу засідання Конкурсної комісії є невід’ємною частиною такого протоколу.
8. Роботу Конкурсної комісії забезпечує виконавчий апарат Тернопільської обласної ради.
Стаття 6. Повноваження Конкурсної комісії
1. Конкурсна комісія:
1) визначає регламент своєї роботи;
2) розміщує оголошення про умови та строки проведення конкурсу, вичерпний перелік необхідних документів та порядок їх подання кандидатами на офіційному сайті Тернопільської обласної ради не пізніше ніж за 30 днів до завершення строку подання документів для участі в конкурсі;
3) приймає та розглядає документи, подані особами, які претендують на зайняття Керівної посади, для участі в конкурсі, перевіряє їх комплектність, повноту та відповідність вимогам цього Положення;
4) за результатами розгляду документів, поданих особами, які претендують на зайняття Керівної посади, для участі у конкурсі, ухвалює рішення про допуск або відмову від їх допуску до конкурсу;
5) забезпечує відкритість конкурсу відповідно до вимог цього Положення;
6) відбирає шляхом рейтингового голосування з числа учасників одного з кандидатів на Керівну посаду, які згідно з обґрунтованим в письмовому вигляді рішенням Конкурсної комісії мають найкращі професійний досвід, знання і якості для виконання обов’язків на керівній посаді, що оформлюється рішенням Конкурсної комісії;
7) оприлюднює на офіційному сайті Тернопільської обласної ради інформацію про осіб, які подали заяву на участь у конкурсі, а також обґрунтоване в письмовому вигляді рішення Конкурсної комісії про відбір одного з кандидатів на Керівну посаду та рекомендований термін дії контракту;
8) подає рішення Конкурсної комісії про відбір кандидата на Керівну посаду на розгляд Тернопільської обласної ради;
9) проводить повторний конкурс у разі:
а) подання на конкурс менше двох заяв;
б) відхилення усіх кандидатур, які брали участь у конкурсі Керівну посаду;
в) не набрання жодним з кандидатів більше половини голосів від загального складу Конкурсної комісії;
г) не підтримки (відхилення) Тернопільською обласною радою запропонованої Конкурсною комісією кандидатури на заміщення вакантної посади.
10) здійснює інші повноваження, передбачені цим Положенням.
Стаття 7. Порядок проведення конкурсу
1. Оголошення про умови та строки проведення конкурсу обов’язково повинне містити відомості про:
1) найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження суб’єкта господарювання, основні напрями його діяльності;
2) строк і місце приймання документів для участі в конкурсі;
3) номер телефону для довідок;
4) адресу електронної пошти Конкурсної комісії;
5) вичерпний перелік необхідних документів для участі в конкурсі;
6) вичерпний перелік необхідних вимог до кандидатів на посаду керівника відповідного суб’єкта господарювання;
7) Інтернет-посилання на актуальний текст цього Положення.
2. Особа, яка претендує на зайняття Керівної посади (далі – Кандидат), подає Конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:
1) заяву в довільній формі про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”;
2) ксерокопії першої та другої сторінок паспорта громадянина України та сторінок, де зазначаються відомості про місце реєстрації кандидата, або документа, що надається громадянинові України у зв’язку з втратою паспорта (для іноземців та осіб без громадянства – іншого документа, що посвідчує особу);
3) автобіографію Кандидата, що обов’язково повинна містити такі відомості: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, в тому числі у разі зміни) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), членство у політичних партіях, у тому числі в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;
4) чотири фотографії Кандидата розміром 4 х 6 сантиметрів на паперових носіях та в електронному вигляді;
5) копію документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;
6) копію заповненої частини трудової книжки (за наявності);
7) копію військового квитка або приписного свідоцтва (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
8) довідку про допуск до державної таємниці (за наявності такого допуску);
9) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за рік, що передує року, в якому було оприлюднене оголошення про конкурс, за формою, встановленою Національним агентством з питань запобігання корупції;
10) інші додаткові матеріали на розсуд Кандидата.
За необхідності, Конкурсною комісією затверджується рекомендована форма заяви про участь у конкурсі, зразок якої розміщується офіційному сайті Тернопільської обласної ради в день розміщення оголошення про умови та строки проведення конкурсу.
Особа пред’являє секретарю Конкурсної комісії або іншій уповноваженій Конкурсною комісією особі оригінали документів на участь у конкурсі, копія яких подаються до Конкурсної комісії.
Секретар Конкурсної комісії або інша уповноважені Конкурсною комісією особа після ознайомлення з оригіналом документа ставить на всіх сторінках його копії відмітку “Оригінал пред’явлено, [прізвище, ініціали], [підпис секретаря комісії], [дата проставлення відмітки]”.
3. Секретар Конкурсної комісії надає консультаційну допомогу Кандидатам з питань оформлення та подання документів на участь у конкурсі.
Функції секретаря Конкурсної комісії виконує, як правило, член комісії від органу управління (Тернопільської обласної ради).
4. Конкурсна комісія на своєму засіданні ухвалює рішення про допуск Кандидата або відмову в допуску до участі у конкурсі.
У разі відмови Кандидату в допуску до участі у конкурсі в протоколі формулюється підстава для такої відмови. У випадку, якщо підстав для відмови декілька, у протоколі обов’язково вичерпно формулюються усі підстави.
Кандидат, якому було повернуто документи через їх невірне оформлення або подання неповного пакету документів, має право на повторне подання документів для участі у конкурсі в межах оголошеного Конкурсною комісією строку подання таких документів.
5. У разі наявності менше двох Кандидатів на одну посаду на участь у конкурсі або відмови в допуску до участі у конкурсі всім заявленим Кандидатам Конкурсна комісія протягом 5 днів з дня завершення строку на подання документів на участь у конкурсі (останньої відмови від допуску Кандидата до участі в конкурсі) оголошує проведення повторного конкурсу.
6. Відомості з документів, що подаються особами для участі в конкурсі, оприлюднюються на офіційному сайті Тернопільської обласної ради упродовж 10 днів після закінчення строку подання документів на участь у конкурсі та ухвалення рішень про допуск або відмову від допуску до конкурсного відбору щодо кожної кандидатури. Перелік таких відомостей визначається Конкурсною комісією з урахування вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
7. Не пізніше наступного робочого дня після закінчення строку подання документів на участь у конкурсі та ухвалення рішень про допуск або відмову від допуску до участі у конкурсі щодо кожної кандидатури секретар Конкурсної комісії надсилає за адресами електронної пошти кандидатів, допущених до участі в конкурсі, відомості про фінансово-економічне становище комунального підприємства/установи (файли – у форматі *.doc, *.docx, *.rtf або у вигляді сканкопій документів):
1) відомості про баланс (форма № 1);
2) звіт про фінансові результати (форма № 2);
3) звіт про рух коштів (форма № 3);
4) звіт про власний капітал (форма № 4);
5) примітки до річної фінансової звітності (форма № 5);
6) розшифровку простроченої кредиторської заборгованості, фінансовий план підприємства, звіт про інвестиції в основний капітал;
7) план використання бюджетних коштів на поточний рік (за наявності);
8) звіт про використання бюджетних коштів за попередній рік (за наявності);
9) статут комунального підприємства чи установи.
Для комунальних установ відомості про фінансово-економічне становище подаються із урахуванням специфіки їх діяльності.
8. Із врахуванням відомостей про фінансово-економічне становище комунального підприємства чи установи, кандидати зобов’язані протягом 20 календарних днів з дня їх отримання розробити конкурсні пропозиції та надіслати їх на адресу електронної пошти Конкурсної комісії.
Конкурсні пропозиції повинні містити:
1) проект плану розвитку підприємства чи установи на середньострокову (3 роки) перспективу;
2) детальний першочерговий план реформування (реорганізації, реструктуризації) підприємства чи установи протягом одного року;
3) заходи з виконання статутних завдань та результати аналізу можливих ризиків, а також пропозиції з поліпшення техніко-економічних та фінансових показників, аналіз ринку та підвищення конкурентоспроможності (для комунальних підприємств);
4) обсяг очікуваних надходжень коштів до бюджету від господарської діяльності (для комунальних підприємств) за перший рік роботи;
5) пропозиції щодо залучення інвестицій та додаткових джерел фінансування для виконання статутних завдань;
6) пропозиції щодо показників економії (оптимізації) використання бюджетних коштів та очікувані результати від підвищення ефективності управління комунальним майном;
7) показники та критерії підвищення продуктивності праці працівників підприємства чи установи.
Членам Конкурсної комісії забороняється будь-яким чином ознайомлювати Кандидатів з конкурсними пропозиціями інших кандидатів до дня їх оприлюднення на офіційному сайт Тернопільської обласної ради.
Конкурсні пропозиції Кандидатів підлягають оприлюдненню на офіційному сайті Тернопільської обласної ради в день останнього засідання Конкурсної комісії (після його завершення).
Конкурсні пропозиції кандидатів на посади керівників комунальних установ подаються з урахуванням специфіки їх діяльності та мають бути спрямовані на оптимізацію видатків, які здійснюються на утримання таких установ, та збільшення надходжень від надання платних послуг на позабюджетні рахунки.
9. Протягом п’яти днів з дня закінчення строку для подання конкурсних пропозицій Конкурсна комісія проводить засідання.
Окрім вивчення конкурсних пропозицій та документації на участь у конкурсі, Конкурсна комісія проводить з Кандидатами співбесіди та враховує їх здатність висловлювати свої думки, уміння викладати інформацію в усній формі, комунікабельність, тактовність, ділові та вольові якості, готовність брати на себе відповідальність, уміння аналізувати проблеми і налагоджувати ділові зв’язки, виявляти творчий підхід до роботи, емоційну врівноваженість тощо.
10. За результатами дослідження конкурсних пропозицій та проведених співбесід Конкурсна комісія шляхом голосування:
а) відбирає з числа учасників одного з кандидатів на одну Керівну посаду, які згідно з обґрунтованим в письмовому вигляді рішенням Конкурсної комісії відповідають вимогам цього Положення;
б) визначає рекомендований строк, на який може бути укладений контракт з переможцем конкурсу;
в) вносить подання органу управління для подальшого розгляду та призначення (відхилення) кандидата на Керівну посаду Тернопільською обласною радою.
Стаття 8. Результати проведення конкурсу
1. Протокол Конкурсної комісії про визначення переможця конкурсу подається органу управління для подальшого розгляду та призначення (відхилення) кандидата на Керівну посаду на сесії Тернопільської обласної ради.
2. Тернопільська обласна рада, в разі призначення кандидата на Керівну посаду, доручає голові Тернопільської обласної ради укласти з ним контракт на строк, рекомендований Конкурсною комісією, але не більше трьох років.

450

mm
teren.in.ua

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на teren.in.ua.

Залишити коментар

  Коментарі Facebook

Схожі матеріали
Інші публікації автора