Орест Сарматський

Про мрії, креатив та місцеві локальні історії Тернопільщини (фото)

unnamed-2-copy

Навчальний семінар «Подієвий туризм Тернопілля – надбання і перспективи» відбувся у Тернополі

 Дієвий майданчик для комунікації представників туристичної галузі області організував відділ туризму Тернопільської ОДА.

Про це на своїй сторінці у Фейсбук  пише Наталя Волощук.

До участі у семінарі були запрошені бізнесмени і підприємці, які мають вагомий досвід в організації туристично-привабливих подій як у місті Тернополі так і за його межами. Майже всі доповідачі – члени громадської організації «Туристична Асоціація Тернопілля». Разом з тим, обмін досвідом і навчальні компоненти, численні презентаційні матеріали, дискусії, загальне модерування семінаром Назаром Яворським підняли проблематику розвитку галузі подієвого туризму і пропозиції до їх вирішення. Так, Ігор Мамус , підприємець, ресторатор, організатор туристичної ініціативи «Koza play» вважає, що туризм буде цікавим, якщо вивчатиметься локальна історія і фестивалі матимуть бізнес-проектну складову. Не потрібно робити багато історичних фестивалей, потрібно вибрати для області ті, які вже відбулися і провести добру підготовку і їх промоцію.

unnamed-3-copy
unnamed-3-copy

Тарас Демкура, підприємець, власник музею ретроавтомобілів, співоорганізатор фестивалю «Золота підкова» розповів, що разом із однодумцями, насамперед, працює над тим, щоб комунікувати і добиватись успіху разом, вибудовували план дій щодо проведення заходів і спільної допомоги один одному. Тому, на його думку, потрібно створити оргкомітет, який би погодив підготовку подієвого календаря на 2017 рік для Тернопільщини і для Західного регіону України.
- Не бійтесь мріяти і креативити, - каже Тарас Демкура.

unnamed-copy
unnamed-copy

А ось Ігор Парій та Михайло Ратушняк, співорганізатори фестивалю «Співоче поле», вважають, що ідея проведення фестивалів - це популяризація всього українського: пісні, танцю, своїх виконавців, ось, що обєднує людей довкола творчості, а не просто відпочинку. Лідія Королюк, співорганізатор фест «Місто сонця» каже, що не потрібно боятися міряти, треба братися і проводити фестивалі, навіть іноді не маючи на це належного фінансування, використовувати місцевий ресурс: фольклор, автентику, гастрономічні традиції, садиби. Це те, що потрібно туристу з великого міста, чи з-за кордону.

unnamed-4-copy
unnamed-4-copy

Алла Соколовська, громадський діяч, співорганізатор фестів у Бережанах закликала відкривати заново своє місто, село, робити його цікавим для відвідувачів, відомих людей. Саме вони тоді і зроблять цікавим той чи інший захід. А ще потрібно створювати власні платформи для розвитку атракцій, в яких бере участь молодь, мистецькі ночі в музеях, самобутні автентичні імпрези.

unnamed-1-copy
unnamed-1-copy

Фото – Наталя Волощук

Вибір читачів за тиждень

Відео