Віра Олександрович

У каталозі бізнес-пропозицій - 400 підприємств Тернопілля (фото)

unnamed (32)

Влада і бізнес на Тернопільщині сіли за «круглий стіл», аби обговорити спільні проблеми і спробувати обійти гострі кути. Йшлося і про перешкоди, із якими стикалися експортери та імпортери у 2016 році, а також про те, як збільшити інвестиції в область.

Регіональний форум підприємств малого і середнього бізнесу у Тернополі провели в контексті підписання Україною угоди про Асоціацію з ЄС «Діалог заради сприяння торгівлі та розвитку бізнесу». Захід 8 грудня організували: Тернопільська обласна держадміністрація та Інститут економічних досліджень і політичних консультацій. Взяв участь у засіданні і заступник начальника Головного управління Державної фіскальної служби (ДФС) в області Сергій Господарик, повідомили у Відділі організації роботи ГУ ДФС в області.

Податкова система перебуває у постійній реформації

Під час «круглого столу» на тему «Діалог влади та бізнесу – ефективний інструмент створення сприятливого бізнес-клімату Тернопільщини» учасники обговорили питання розвитку бізнесу нашого краю, його взаємодію із владою, підвищення інвестиційної привабливості та збільшення обсягів інвестицій в економіку області та інші.

unnamed
unnamed

- Протягом останніх років податкова система України перебуває у постійній реформації і метою змін має стати покращення інвестиційного клімату в країні, зниження податкового тиску на легальний сектор економіки, забезпечення простої та прозорої системи для сплати платниками податків, створення комфортних умов для надання їм послуг з фіскального обслуговування, максимальна автоматизація процесів адміністрування з метою мінімізації впливу людського фактору та ручного регулювання, - зауважив, зокрема, Сергій Господарик.

Серед основних чинників, які впливають на успішність бізнес-процесів поряд із наявністю необхідної інфраструктури, забезпеченістю природними, трудовими та іншими ресурсами є правова та адміністративна база. Йдеться, за його словами, і про податкове законодавство та систему фіскальних органів, які здійснюють його імплементацію і забезпечують сервісне обслуговування бізнесу, надаючи йому фіскальні послуги.

Закликали підприємців долучатися до роботи у «PROZORRO»

- Щодо правової бази, то завдяки законодавчим змінам протягом останніх 2-3 років значно скоротили терміни реєстрації бізнесу, спростили процедури зміни місця обліку, знизили ставки податків, а облік максимально наблизили до бухгалтерського, - розповідає заступник начальника відомства. – До того ж, вдалося повністю автоматизувати процеси реєстрації податкових накладних. Це дозволяє постійно моніторити діяльність бізнесу, але зайвий раз не втручатися у його діяльність.

За його словами, в Україні уже законодавчо створили необхідні механізми для забезпечення діалогу влади із бізнесом. Мовляв, фіскальні органи готові до конструктивного діалогу та співпраці з суб’єктами підприємництва.

- Незважаючи на економічну кризу, проведення АТО, підприємства Тернопільщини не тільки розширюються і створюють нові робочі місця, а й беруть активну участь у вирішенні соціальних проблем краю, - додає заступник голови-керівник апарату обласної держадміністрації Ігор Вонс. - Так, наша область демонструє зростання показників соціально-економічного розвитку.

Лише із початку року у розвиток економіки краю, за його словами, вклали капітальних інвестицій - майже на 3 млрд грн, що на 40,9 % більше, ніж у січні-вересні торік. Крім того, в області активно впроваджують електронну систему державних закупівель «PROZORRO». Наразі у ній зареєструвалися понад 700 підприємств Тернопілля.

unnamed (31)
unnamed (31)

- Ми переконалися: завдяки цій новації йде суттєва економія державних коштів, - зазначає він. – Уже вдалося зекономити понад 10 млн грн. Тому закликаю підприємців долучатися до роботи у «PROZORRO».

Після «круглого столу» учасникам репрезентували каталог бізнес-пропозицій Тернопілля. У ньому зібрали відомості про більш як 400 суб`єктів господарювання краю.

Фото, надані Відділом організації роботи ГУ ДФС в області

Вибір читачів за тиждень

Відео