/ /Тернополянам пояснили, чим наше місто відрізняється від Хмельницького

17 Жовтня 2019, Четвер


На Тернопільщині рятувальники та працівники поліції розшукують зниклу пенсіонерку

Троє братів перетворили нішевий напрямок у прибутковий медовий бізнес (Агроновини)

На Громадський бюджет 2020 року затвердили 67 проектів

На Тернопільщині дорожчає гречка

На Лановеччині перекинувся трактор з трьома людьми

Як виглядає осінь в кадрі тернополян (фото)

На Чортківщині люди знову перекрили дорогу, вимагаючи її ремонту

Тернополянки влаштовують благодійний музичний марафон заради сердець дітей

Водії у Тернополі продовжують дивувати (фото)

Фоторепортаж
Місце, що зберігає пам’ять про тернопільський давній Поділ (фоторепортаж)

У Ланівцях на сесії вирішувались важливі питання

Фотофакт
У Бережанах представники влади відвідали ветеранів ОУН та УПА (фотофакт)

У Кременці обурюються станом кладовищ (фото)

У Тернополі затримали серійну злодійку

Відео Фоторепортаж
У Кременці відзначають 200-річчя закладу, що дав життя університетам у Тернополі та Києві (фоторепортаж, відео)

Чоловік щез, прихопивши міндобрив на 15 тисяч гривень

Вдалий день в тернополян починається із крові

На Тернопільщині затримали злодійку

Фоторепортаж
У центрі Кременця вчили рятувати життя (фоторепортаж)

Фоторепортаж
Час, коли Тернопіль схожий на фламінго (фоторепортаж)

Студенти педагогічного університету вибороли Кубок Тернополя (фото)

Нагорода «Доброволець Тернопільщини» поїде до Іспанії

Жителі Тернопільщини обурені самовільним паркуванням (фото)

На Чортківщині знову ліквідовували пожежу

Чого чекати тернополянам: в одній із країн планують заборонити рекламу солодких напоїв

На Тернопільщину завітає черниця, яка зцілює людей

Фотофакт
У Заліщиках оновлюють пішохідні переходи (фотофакт)

Фотофакт
У селі під Збаражем відкрили цікаву виставку (фотофакт)

Це цікаво
17 жовтня в історії Тернопільщини

У закладах культури Байковецької громади провели ремонтні роботи (фото)

Директорам шкіл Зборівщини розповіли як забезпечити якість освіти

Активістки громад Тернопільщини пройшли перший етап навчання в «Академії Жіночого Лідерства» (фото)

16 Жовтня 2019, Середа


Тернополянка вдало виступила на молодіжному чемпіонаті світу із самбо

Погода
Тернополян очікує ще один туманний ранок

На Тернопільщині злодій підважив вікно, щоб потрапити у чужий будинок

У Тернополі з’явилося місце, де можна безкоштовно набрати води (фото)

На Кременеччині продовжують відновлювати історичну справедливість (фото)

Тернополянам радять утриматись від поїздок автотранспортом через туман

Дзеркала, картини, столики, шафи. Що можна побачити у тернопільських під’їздах? (фото)

Тернопіль має на кого рівнятися

Фотофакт
Тернопільські «Красуні дня»

У тернопільських магазинах спеціалісти виявили неякісне масло

Житель Тернопільщини у криниці виявив небезпечну знахідку

Це цікаво
Тернополяни малюють кавою

У Заліщиках вражали розмаїттям талантів (фото)

На Тернопільщині дедалі частіше хворіють на вітрянку

Фоторепортаж
Домашність Бучача (фоторепортаж)

В Україні збільшилось виробництво м’яса (Агроновини)

Тернополяни повинні пам’ятати про штрафи через пропуски школи

До кінця року у Чорткові добудують дві військові казарми за стандартами НАТО

Анонс
Вчителів STEM-предметів з Тернопілля запрошують на безкоштовний Хакатон

Центром Шумська ганяли десятки підлітків на роликах (фото)

Тернополянам пояснили, чим наше місто відрізняється від Хмельницького

Рівнятись на приклад Хмельницького, де закуповують нові тролейбуси українського виробника, Тернопіль не має можливості. Підприємство електротранспорту в місті потребує швидкого збільшення кількості тролейбусів. А держава не виділяє коштів на програму оновлення транспорту, пояснює помічник мера Антон Марчевський.

– У Хмельницькому вдвічі більше тролейбусів, ніж у Тернополі – 120 проти 60 (точних цифр не вказую, бо деякі можуть числитись на балансі, а по факту вже давно не їздять), – говорить він. – Там протягом 1990-х – 2000-х років не намагались доводили підприємство електротранспорту до банкрутства, як це робили у нашому місті. На даний час головне завдання у Тернополі – наростити кількість тролейбусів. Тому в Тернополі купують вживані машини, які значно дешевші за нові. Щороку маємо 5-8 таких тролейбусів. Починаючи з 2012 року придбали 28 тролейбусів, 27 з яких є 17,7-метровими гармошками “Skoda 15Tr” і один 11,3-метровий “Skoda 14Tr”. По пасажиромісткості 27 тролейбусів “Skoda 15Tr” перевозять стільки ж пасажирів, як близько 40 тролейбусів “Skoda 14Tr”. Тернопіль зараз купує виключно двосекційні тролейбуси через більшу провізну здатність.

За словами Антона Марчевського, серед українських виробників тролейбуси такого класу наразі виробляє лише корпорація “Богдан”. Різниця у ціні між “Skoda 15Tr” і “Богдан Т.901” – більш ніж у 10 разів (650 тис. грн. проти майже 10 млн. грн.)

– Українські міста нові тролейбуси змушені купувати за повну їх вартість, – додає він. – Тобто держава нічого не компенсовує. Державна підтримка оновлення рухомого складу (50/50), на жаль, існує лише на папері. У Тернополі така програма затверджена ще кілька років тому, але не виконується через відсутність фінансування зі сторони держави. До прикладу, чеські міста, які продають Україні вживані тролейбуси, нову техніку купують, оплачуючи лише ~30% їхньої вартості. Решту витрат покривають держава і ЄС.

Про нові тролейбуси українського виробника в Хмельницькому Терен писав ТУТ.

Фото з відкритих джерел

269

Залишити коментар

  Коментарі Facebook

Схожі матеріали
Інші публікації автора