Віра Олександрович

«Електронні помічники» стають усе популярнішими на Тернопільщині

Електронний

Популярність електронних сервісів і послуг серед платників Тернопільщини лише зростає. Адже такі новації допомагають людям економити час, отримувати потрібну інформацію, не відвідуючи органи ДФС.

Про це повідомили у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.

Із початку року від суб’єктів господарювання, зареєстрованих в органах ДФС Тернопільської області, прийняли і опрацювали понад 186 тис. електронних документів, - кажуть у податковій. - Кількість користувачів електронного сервісу «Електронний кабінет платника» становить 14 тис. платників податків.

Найпопулярнішим електронним сервісом є «Електронний кабінет платника», за допомогою якого здійснюють взаємодію органів ДФС і платників у режимі реального часу. Він сьогодні забезпечує повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності та інших документів, відповідно до вимог законодавства.

Найбільш запитуваними послугами «Електронного кабінету платника» є сервіси систем електронного адміністрування податку на додану вартість (ПДВ) і реалізації пального (перегляд проведених операцій у системі і отримання інформації про рух коштів на електронному рахунку – прим.), листування із органами ДФС в електронному вигляді, стан розрахунків із бюджетом (сплата податків, зборів, платежів для фізичних осіб та перегляд даних щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки – прим.), - перелічують фахівці.

Очевидний «плюс» - під час кампаній декларування доходів громадян і електронного декларування доходів державних службовців фізичним особам через «Електронний кабінет платника» надали можливість взяти відомості про отримані доходи і утримані податки, а також підготувати, заповнити і надіслати декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб в електронному вигляді.

Не менший попит має послуга отримання інформації із реєстрів ДФС у режимі он-лайн, - кажуть у податковій. – Йдеться про дані про взяття на облік платників податків, реєстр страхувальників, реєстр платників єдиного податку, дані реєстру платників ПДВ, дані реєстру платників акцизного податку із реалізації пального, інформація про РРО, інформація про книги ОРО, реєстр неприбуткових підприємств та організацій, реєстр осіб, які здійснюють операції із товарами.

Фото із відкритих джерел

Довідка. Для інформаційної підтримки і допомоги суб`єктам господарювання функціонує call-центр ДФС. У ньому із початку 2017 року надали майже 160,5 тис. відповідей із питань подання звітності в електронному вигляді, реєстрації  податкових і акцизних накладних та інших електронних сервісів.

Вибір читачів за тиждень

Відео