Орест Сарматський

Плантації під овочами «борщового набору» скоротилися (Агро-новини)

жовт10

Українські виробники в 2017 р. збільшили виробничі площі під картоплею та скоротили плантації під овочами «борщового набору».

Про це повідомляє «Інфо-Шувар».

В Україні виробничі площі під картоплею в 2017 р., в порівнянні з минулим роком, зросли майже на 1% до 1,32 млн. га. Відбулось  це тільки за рахунок збільшення плантацій в населення на 3%, в комерційних проектах площі під картоплею в 2017 р. скоротились одразу на 20% , до 18,1 тис. га.

Картина по овочевих плантаціях дуже схожа: цього року виробнича площа під овочами «борщового набору» в Україні становить трохи більше 200 тис. га і це на 2% менше за минулорічний показник. Цікавим є те, що комерційний сектор в 2017 р. під вирощування овочів «борщового  набору» виділив на 30% меншу площу, тоді, як населення навпаки розширило плантації на 1%.

Найсуттєвіше виробники скоротили площі під столовим буряком та морквою —  на 45% та 35%, відповідно.

2001
2001

В господарствах населення площі під морквою збільшились на 1%, а по буряку майже не змінились. Площі під білоголовою капустою скоротились на 2%, при цьому, комерційні плантації стали меншими на 26%, а населення посадило капусти приблизно стільки ж скільки і в минулому році.

А от по цибулі загальна площа майже не змінилась, хоча в комерційному секторі вона стала меншою одразу на 25%, що цілком було компенсоване зростанням плантацій в населення одразу на 4%.

Фермери закликають допомогти товаришам, які опинилися у біді

Молоді фермери Полтавщини втратили корми для тварин, голова Асоціації фермерів та приватних землевласників «Відродження Полтавщини» Василь Бурлака закликає фермерів допомогти колегам.

Ще 23 вересня у господарстві Катерини та Владислава Скрильників у Бутенках Кобеляцького району Полтавської області, невідомі спалили понад 800 т кормів.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив Василь Бурлака.

«Чим зашкодили молоді фермери? Може тим, що мають 115 голів ВРХ і підіймають з колін тваринництво?», — обурюється голова Асоціації.

2002
2002

Він закликає небайдужих фермерів допомогти кормами Катерині та Владиславу Скрильникам.

«Як би там не було, а своїх будемо захищати. Готую звернення до правоохоронних органів. А поки що прохання до колег допомогти молодим фермерам кормами. Сам у найближчі дні відвантажу до господарства кілька вантажівок кормів», — зазначив Василь Бурлака.

Українські продукти з’являться на полицях американських супермаркетів

Українські продукти харчування зацікавили найбільші торгівельні мережі Америки. Такий підсумок Саміту українських брендів , що відбувся 12 жовтня 2017 року в Посольстві України в США в рамках FMI PRIVATE BRANDS DC SUMMIT.

Про це повідомила прес-служба  Центру підтримки експорту при УСПП.

У Саміті, що було організовано дипломатичною установою разом з Українським союзом промисловців та підприємців, а також американською торговою асоціацією Food Marketing Institute (FMI), взяли участь українські виробники продуктів харчування та представники продуктових мереж роздрібної та оптової торгівлі — членами торгової асоціації FMI.

Ukrainian Brands D.C. Summit став ефективним майданчиком для встановлення ділових контактів між вітчизняними виробниками продуктів харчування та членами торгової асоціації FMI.

2003
2003

FMI є американською торговою асоціацією, яка об’єднує провідні продуктові мережі роздрібної та оптової торгівлі. На території Сполучених Штатів налічується близько 40 тис. продуктових магазинів роздрібної торгівлі та 25 тис. аптек — членів FMI, річний об’єм продажів яких перевищує $770 млрд. Членами FMI є такі відомі торгові мережі, як Walmart, Safeway, Wegmans, Publix, Kroger, HEB, а також окремі компанії: Coca-Cola, Pepsi, Hershey, Post, Mondelez та інші.

«Проведення Саміту українських брендів, без сумніву надасть можливість українським виробникам представити власний експортний потенціал, налагодити прямий контакт та обговорити шляхи подальшої співпраці з представниками провідних американських торгових мереж», — вважає віце-президент УСПП, координатор Центру підтримку експорту при УСПП Денис Красніков.

Учасники української Бізнес-місії після Ukrainian Brands D.C. Summit братимуть участь  у FMI PRIVATE BRANDS DC SUMMIT. Заплановані їхні зустрічі з представниками найбільших мереж супермаркетів США та обговорення можливостей прямих поставок українських продуктів на полиці американських торгових мереж.

Вибір читачів за тиждень

Відео