/ /Тернополянам відкрили портрет фахівця, який робить компанії відомими

20 Жовтня 2018, Субота


Фоторепортаж
На Тернопільщині відкрили новий пасторальний рік (фоторепортаж)

У Кременці влаштували еко-подію (фото)

Фоторепортаж
Тернопільські футболісти зіграли матч на честь 40-річчя «Ниви» (фоторепортаж)

19 Жовтня 2018, П’ятниця


Погода
Сергій зиму починає

Відео
Чемпіонат, тривалістю в півроку, завершився на Тернопільщині (відео)

Опалювальний сезон у Тернополі може початися зі скандалу

22 жовтня стартує голосування за проекти «Громадського бюджету Тернополя»

Фоторепортаж
У Тернополі взялися за чистоту у підвалах (фотофакт)

Фоторепортаж
У Тернополі заасфальтували заїзд до будинку (фоторепортаж)

Тернополянам на замітку: 10 принципів здорового харчування

Фотофакт
Тернопільська «Красуня дня»

На Тернопільщині за один день було ліквідовано 8 пожеж у природних екосистемах

Що чекає тернополян на вихідних?

Хвилинка грамотності для тернополян: викорінюємо російське. Частина 3 (фото)

Відео Фоторепортаж
Тернополян переконували: краще заплатити 200-300 гривень за вакцину, ніж 2 тисячі – за ліки від грипу (фото, відео)

Фоторепортаж
Чортків славиться своїми історичними пам’ятками (фоторепортаж)

Фоторепортаж
Слідчий поліції попався на хабарі (фоторепортаж)

Відео
Кір не відступає – ця вірусна інфекція на Тернопільщині вже побила всі рекорди (фото, відео)

Фоторепортаж
Чому Тернопільщиною варто подорожувати восени? (фоторепортаж)

На Збаражчині з магазину вкрали елітний алкоголь

Вперше за три сезони Україна збільшила експорт кавунів (Агро-новини)

Фотофакт
У Тернополі лагодять сходи у багатоповерхівках (фотофакт)

Фоторепортаж
Діти та вчителі двох тернопільських шкіл долучились до благодійності (фоторепортаж)

«Герой сучасності, воїн добра»: друзі згадують загиблого героя Віктора Гурняка (фото)

Вчителька з Тернопільщини виграла скандальний суд (фото)

Фоторепортаж
По крихтах у Бучачі збирають особливу пам’ятку (фото)

Жителю Тернопільщини у столиці встановили механічне серце

У райдержадміністрації пояснили причину гучних звуків у небі над Тернопільщиною

Чотири роки без пластуна, що не зрадив присягу

На Тернопільщині асенізатор «злетів» з дороги (фото)

Чи потрібний Тернопіль фестивалям?

На Тернопільщині зник чоловік

Анонс
Тернополян чекають на традиційному сільськогосподарському ярмарку

Дві години переховувався в лісі водій, який потрапив у ДТП

Фоторепортаж
Великоходачківське відлуння срібного весілля Франца Йосипа (фоторепортаж)

Це цікаво
Дивовижні речі створює своїми руками вчителька з Тернопільщини

Перевозити домашніх улюбленців у тернопільських таксі стало недешево

Відео
У Почаївській міській раді скандал через крісла (відео)

Фотофакт
На Тернопільщині зацвіте «Вишнева алея» (фотофакт)

Фоторепортаж
Модерністичні балкони Тернополя

На Тернопільщині насіяли майбутніх дубів

На Тернопільщині знову траур

У Тернополі мріють про бойлери у школах і пандуси у висотках (фото)

Продавці неякісного товару на Тернопільщині виплатили 200 тисяч гривень

Для громади на Тернопільщині шукають волонтерів

Це цікаво
19 жовтня в історії Тернопільщини

Фоторепортаж
У тернопільській бібліотеці відбувся міжнародний фестиваль документального кіно про права людини (фоторепортаж)

Тернопільська «Нива» відтепер має нового старшого тренера

Фоторепортаж
На Тернопільщині люди похилого віку знайшли заняття для душі (фоторепортаж)

Фоторепортаж
Макс Кідрук привіз у Бучач нову книгу

18 Жовтня 2018, Четвер


Погода
Одягай теплу сукню з дня Хоми

У Тернополі шахраї вкрали у хлопчика мобільний телефон

Тернополянам відкрили портрет фахівця, який робить компанії відомими

Компанія, яка хоче бути впізнаваною на ринку, повинна мати кваліфікованого маркетолога. Саме від цього фахівця залежить те, яким шляхом піде підприємство в розвитку і нарощуванні свого потенціалу на ринку.  У День маркетолога, 25 жовтня, ми запитали про секрети професії у маркетолога землевпорядної фірми у Тернополі Діани Малолєткіної.

– Що підштовхнуло вивчати сферу маркетингу?

– У мене немає профільної освіти, а маркетингом зацікавилась, коли працювала в рекламній агенції. Це творча робота, в якій можна швидко побачити результати. Зрозуміла, що це мені підходить під час професійної конференції, де ділилися своїми здобутками провідні українські маркетологи. А вчилася уже «в полі», працюючи з клієнтами в рекламній агенції, де було дуже помітно хто робить все правильно, а хто ні. А ще багато читала про роботу колег, в тому числі в соц-мережах. Втілювала на практиці вивчене, інколи разом з клієнтами,  інколи самостійно в соц-мережах.

– Якими методами маркетингу оперуєте у своїй роботі сьогодні?

– У компанії ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» ми використовуємо кілька каналів просування. Контент-маркетинг, бо нам важливо показувати свою експертність. Також беремо участь у профільних заходах. Просуваємо свій сайт в пошукових системах для того, щоб клієнтам було зручно нас знайти. Іноді аж занадто, бо телефонують навіть із Харкова.

– У чому специфіка маркетингу саме у цій фірмі?

– Специфіка маркетингу землевпорядної фірми в тому, що це складний продукт, плюс ми спеціалізуємося на роботі з агробізнесом (B2B) і тут звичайна масова реклама не працює. Ми постійно намагаємося тестувати щось нове, бо те, що працює для одних, не працює для інших.

– Які особистісні якості мають бути притаманні маркетологу?

– В першу чергу – це цікавість чи краще сказати допитливість, бо в світі постійно відбувається щось нове і маркетологу важливо про це знати. Останнім часом дуже поширений ситуативний маркетинг, а тут головну роль грає швидкість реакції. Важливо бути в курсі тенденцій, подій, знати людей;

також вміння і бажання вчитися, бо таки правий був Сократ, коли пояснював фразу «Я знаю, що я нічого не знаю». Чим більше ми пізнаємо, тим більше відкриваємо невідомого. Є скільки кейсів та ідей, знаючи які не доведеться винаходити велосипед;

а ще маркетолог повинен вміти комунікувати, бо без цього ніяк. Спілкуватися потрібно з колегами, з клієнтами, з конкурентами, з лідерами думок. Це важливо. І головне – втілювати у дійсність все, що ти знаєш, чого навчився.

– Чи продовжуєте навчання у сфері маркетингу?

– Якщо ти вибрав професію маркетолога, то вчитися будеш постійно, інакше просто не вийде. Намагаюся постійно відвідувати професійні навчання, читати книги, спілкуватися з колегами. Це дуже допомагає в роботі, бо на навчаннях завжди з’являється багато нових ідей.

Жаль, що якісних профільних заходів в Тернополі відбувається дуже мало, а їздити в Київ не завжди є час і змога. На щастя, є багато онлайн-навчань, тому зараз я переважно так і вчуся.

– Що порекомендуєте майбутнім маркетологам?

– По-перше, вітаю – ви вибрали дуже цікаву і потрібну професію. Я вірю, що настане час, коли і про українські компанії будуть говорити у світі нарівні з Apple і Microsoft, а без якісного маркетингу це неможливо. Тому рекомендую цікавитися всім, що відбувається навколо, багато спілкуватися, бо ідеї вони всюди, багато вчитися і звісно натхнення. А ще, на мою думку, майбутнє за профільними спеціалістами, всього знати неможливо. Тому вибирайте собі напрямок і вперед. Успіхів кожному!

До слова, за даними Міжнародного кадрового порталу HeadHunter, 59%  маркетологів – жінки, 53% – віком 26-35 років, 53 % – мають досвіду у роботі більше 6 років.

Фото з архіву Діани Малолєткіної

759

Залишити коментар

  Коментарі Facebook

Схожі матеріали
Інші публікації автора