/ /Тернополянам відкрили портрет фахівця, який робить компанії відомими

25 Квітня 2018, Середа


На вулиці Миру в ДТП потрапила «швидка» (фото)

Тернопільщині радять заробляти на замках та кухні

Тернополяни невдовзі зможуть викликати безкоштовне таксі (фото)

Анонс
Скоро діти в Тернополі зможуть позмагатись у вмінні «крутити педалі»

Бий у ліве вухо! – письменник-емігрант з Тернопільщини у США згадав епізод дитинства

Відомі блогери знову рекламуватимуть Тернопільщину

Органічне виробництво перебуває у зародковому стані

Тернополяни розповіли про 7 традицій українського весілля

Анонс
Чемпіонка світу поділиться секретами здоров’я із маленькими тернополянами

13:0 – суворі кременецькі футболістки

У Теребовлі чоловік «гуляв» з чотирма гранатами

Анонс
Тернополян навчатимуть протидіяти маніпулятивним впливам

Тернополянам видаватимуть особливі паспорти

Фотофакт
Уже відомі подробиці аварії, яка трапилася вчора під Тернополем (фото)

На вулиці Тернополя вийдуть екіпіровані силовики

Фотофакт
Тернопільські водії не покидають тротуарів (фотофакт)

Тернополяни зможуть викликати лікаря в іншому місті

Тернопільський активіст про Помісну Православну Церкву: «Москва даного процесу боїться»

Фотофакт
Тернополяни передали книжки на Схід (фото)

Анонс
Австрійське кіно мовою оригіналу покажуть тернополянам

Відео
У Тернополі відновили розмови про плату для «чужих» дітей у садочках (відео)

Тернополянам на замітку: хтось уже відпрацював 21 квітня, решта матимуть робочий день 5 травня

На Тернопільщині за спалювання сухої трави можна потрапити за ґрати

Це цікаво
25 квітня в історії Тернопільщини

На Тернопільщині відбулось святкове дійство (фото)

З початком тижня на Тернопільщині ліквідовано 10 пожеж

В Зарваниці відбулась проща працівників житлово-комунального господарства (фото)

Студенти Чортківського педагогічного коледжу отримали нагороду (фото)

24 Квітня 2018, Вівторок


Погода
Василь землю парить

Під Тернополем збили людину (фото)

Аж 10 000 кілометрів Америкою всього за 100 днів проїде тернополянин на велосипеді

Фоторепортаж
Модерний літопис Тернополя від Ігоря Дуди (фото)

Родини загиблих Тернопільщини висадили дуби в Запоріжжі (фото)

У Тернополі затримали п’яного дебошира «по гарячих слідах»

Відео
Тернопільщина: у школах і професійно-технічних училищах готуються до грандіозних змін (відео)

Фотофакт
Тернопільська «Красуня дня»

У Тернополі старенькі «Жигулі» дорогою ціною таки зупинили новенький Nissan X-TRAIL (фото)

Тернополяни можуть доїхати до Праги за тисячу гривень

Анонс
Тернополяни зможуть відчути, як впливає живопис (фото)

Фотофакт
Як у Бережанах не мають куди сміття викидати (фотофакт)

Відео
Тернопільська весна (відео)

«Битву» Олександра Башти і патрульних відтягнули (фото)

Анонс
Ще один рекорд буде встановлено у Тернополі в рамках фестивалю

На межі зникнення: унікальний Залозецький замок (фото, відео)

Фоторепортаж
Зелене царство Кременецького ботанічного саду (фоторепортаж)

Відео
У Тернополі зіграли саундтрек із «Гри престолів» на… бандурі і баяні (фото, відео)

Фоторепортаж
Тернополяни читають книжки просто неба (фото)

Доля сутенерок із Дніпра, які «працювали» у Тернополі, в руках Феміди

Із Тернополя депортують іноземного бізнесмена

Відео
Сенсації не сталося: новим керівником апарату Тернопільської ОДА став колишній радник Барни (фото, відео)

Відео
Тернополяни не можуть позбутись поганої звички (відео)

Анонс
Фестиваль фантастичних короткометражок у Тернополі

Тернополянам відкрили портрет фахівця, який робить компанії відомими

Компанія, яка хоче бути впізнаваною на ринку, повинна мати кваліфікованого маркетолога. Саме від цього фахівця залежить те, яким шляхом піде підприємство в розвитку і нарощуванні свого потенціалу на ринку.  У День маркетолога, 25 жовтня, ми запитали про секрети професії у маркетолога землевпорядної фірми у Тернополі Діани Малолєткіної.

– Що підштовхнуло вивчати сферу маркетингу?

– У мене немає профільної освіти, а маркетингом зацікавилась, коли працювала в рекламній агенції. Це творча робота, в якій можна швидко побачити результати. Зрозуміла, що це мені підходить під час професійної конференції, де ділилися своїми здобутками провідні українські маркетологи. А вчилася уже «в полі», працюючи з клієнтами в рекламній агенції, де було дуже помітно хто робить все правильно, а хто ні. А ще багато читала про роботу колег, в тому числі в соц-мережах. Втілювала на практиці вивчене, інколи разом з клієнтами,  інколи самостійно в соц-мережах.

– Якими методами маркетингу оперуєте у своїй роботі сьогодні?

– У компанії ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» ми використовуємо кілька каналів просування. Контент-маркетинг, бо нам важливо показувати свою експертність. Також беремо участь у профільних заходах. Просуваємо свій сайт в пошукових системах для того, щоб клієнтам було зручно нас знайти. Іноді аж занадто, бо телефонують навіть із Харкова.

– У чому специфіка маркетингу саме у цій фірмі?

– Специфіка маркетингу землевпорядної фірми в тому, що це складний продукт, плюс ми спеціалізуємося на роботі з агробізнесом (B2B) і тут звичайна масова реклама не працює. Ми постійно намагаємося тестувати щось нове, бо те, що працює для одних, не працює для інших.

– Які особистісні якості мають бути притаманні маркетологу?

– В першу чергу – це цікавість чи краще сказати допитливість, бо в світі постійно відбувається щось нове і маркетологу важливо про це знати. Останнім часом дуже поширений ситуативний маркетинг, а тут головну роль грає швидкість реакції. Важливо бути в курсі тенденцій, подій, знати людей;

також вміння і бажання вчитися, бо таки правий був Сократ, коли пояснював фразу «Я знаю, що я нічого не знаю». Чим більше ми пізнаємо, тим більше відкриваємо невідомого. Є скільки кейсів та ідей, знаючи які не доведеться винаходити велосипед;

а ще маркетолог повинен вміти комунікувати, бо без цього ніяк. Спілкуватися потрібно з колегами, з клієнтами, з конкурентами, з лідерами думок. Це важливо. І головне – втілювати у дійсність все, що ти знаєш, чого навчився.

– Чи продовжуєте навчання у сфері маркетингу?

– Якщо ти вибрав професію маркетолога, то вчитися будеш постійно, інакше просто не вийде. Намагаюся постійно відвідувати професійні навчання, читати книги, спілкуватися з колегами. Це дуже допомагає в роботі, бо на навчаннях завжди з’являється багато нових ідей.

Жаль, що якісних профільних заходів в Тернополі відбувається дуже мало, а їздити в Київ не завжди є час і змога. На щастя, є багато онлайн-навчань, тому зараз я переважно так і вчуся.

– Що порекомендуєте майбутнім маркетологам?

– По-перше, вітаю – ви вибрали дуже цікаву і потрібну професію. Я вірю, що настане час, коли і про українські компанії будуть говорити у світі нарівні з Apple і Microsoft, а без якісного маркетингу це неможливо. Тому рекомендую цікавитися всім, що відбувається навколо, багато спілкуватися, бо ідеї вони всюди, багато вчитися і звісно натхнення. А ще, на мою думку, майбутнє за профільними спеціалістами, всього знати неможливо. Тому вибирайте собі напрямок і вперед. Успіхів кожному!

До слова, за даними Міжнародного кадрового порталу HeadHunter, 59%  маркетологів – жінки, 53% – віком 26-35 років, 53 % – мають досвіду у роботі більше 6 років.

Фото з архіву Діани Малолєткіної

757

Залишити коментар

  Коментарі Facebook

Схожі матеріали
Інші публікації автора