/ /Тернополянам відкрили портрет фахівця, який робить компанії відомими

20 Липня 2018, П’ятниця


Це цікаво
20 липня в історії Тернопільщини

Дітей Тернопільщини відправилися на відпочинок

Тернопільщина вже готується до початку навчального року (фото)

На Тернопільщині обговорили співфінансування комунальних установ(фото)

На Тернопільщині пройшов перший літній футбольний спаринг (фоторепортаж)

19 Липня 2018, Четвер


Погода
Яка Явдоха Сіногнійка, такий буде і листопад

Чи ошукують водії маршруток тернополян поза спинами власників

Спецрепортаж
Стадіон на Тернопільщині заполонили не спортсмени, а щурі і сміття (Фоторепортаж)

Жителів Тернопільщини просять не забирати роботи у керівництва територіальних громад

Альтанка поблизу Тернопільського ставу – в аварійному стані

Фотофакт
Тернопільський «Красунчик дня»

Фоторепортаж
Якими були тернопільські вікна минулого століття?

Старий парк у Тернополі стане загальнообласним?

Фоторепортаж
У Тернополі біля костелу ускладнений рух через аварію (фото)

Фотофакт
Тернопільські водії скаржаться на своїх колег (фотофакт)

Пасічники втрачають до 120 млн грн через обробку полів хімікатами (Агро-новини)

Тернополянка представила Україну на Міжнародному конкурсі молодих дизайнерів

У мешканців Тернопільщини поліцейські виявляють незаконні посіви 

Відомий краєзнавець пропонує розвантажити Тернопіль

На Кременеччині під колесами вантажівки загинув молодий чоловік

Як тернополянам вберегтися від сказу

Тернополян попереджають про новий вид шахрайства

У Тернополі незабаром зачинять лікарню і скоротять медиків?

Які сюрпризи ховає Тернопільський замок?

У Тернополі знову викрали камеру онлайн-спостереження

Дороговартісну бандероль перехопили у Тернополі шахраї

Фотофакт
На Ланівецькому ставі впіймали 16-кілограмову рибу (фотофакт)

Відео
Для «Музею національно-визвольної боротьби» на Тернопільщині шукатимуть хорошого господаря (фото, відео)

На Тернопільщині каратимуть за незаконну вирубку лісів 

Проблему Бучача довелося вирішувати у Тернополі (фото)

Фоторепортаж Анонс
Роботи з металу, кераміки та дерева покажуть у «Бункермузі» (фото)

Це цікаво
19 липня в історії Тернопільщини

На Тернопіллі провели спаринг обласних команд

На Тернопільщині швейне підприємство експортує свої вироби в Європу

На Тернопільщині команди зіграли у нічию (фото)

Досвідченні тернополяни можуть вступити у «КОРД»

18 Липня 2018, Середа


Погода
Мокрида мокра – і осінь мокра

Тернополянам пропонують внести свою лепту в покращення Тернополя

Відео Фоторепортаж
Національна гвардія Тернополя забезпечувала громадський порядок у Зарваниці (фото, відео)

Село на Тернопільщині, яке минають стихії, стало одним з найнеймовірніших в Україні

Фотофакт
Тернопільська «Красуня дня»

Фоторепортаж
Давні квіти одного тернопільського будинку

Фотофакт
У Тернополі є ще одне місце для зарядки електромобілів (фотофакт)

Фоторепортаж
Тернопіль буває по-особливому красивим (фоторепортаж)

Відео Фоторепортаж
З Тернополя передали подарунки 450 учням Попасної (фото, відео)

Паспорт пасіки виведе пасічників з тіні (Агро-новини)

Нові правила при виборі лікаря: що варто знати тернополянам

З’їхав у кювет та перекинувся – на Тернопільщині ще одна аварія

Як позбутись маршруток запитують в Тернополі жителі інших міст

Фоторепортаж
Давні орнаменти тернопільської плитки (фоторепортаж)

Відео
Для молоді в селах Тернопільщині аграрії відкриють можливості для праці (відео)

Тернопільські медзаклади ще не отримали підвищеного фінансування

Тернополянам відкрили портрет фахівця, який робить компанії відомими

Компанія, яка хоче бути впізнаваною на ринку, повинна мати кваліфікованого маркетолога. Саме від цього фахівця залежить те, яким шляхом піде підприємство в розвитку і нарощуванні свого потенціалу на ринку.  У День маркетолога, 25 жовтня, ми запитали про секрети професії у маркетолога землевпорядної фірми у Тернополі Діани Малолєткіної.

– Що підштовхнуло вивчати сферу маркетингу?

– У мене немає профільної освіти, а маркетингом зацікавилась, коли працювала в рекламній агенції. Це творча робота, в якій можна швидко побачити результати. Зрозуміла, що це мені підходить під час професійної конференції, де ділилися своїми здобутками провідні українські маркетологи. А вчилася уже «в полі», працюючи з клієнтами в рекламній агенції, де було дуже помітно хто робить все правильно, а хто ні. А ще багато читала про роботу колег, в тому числі в соц-мережах. Втілювала на практиці вивчене, інколи разом з клієнтами,  інколи самостійно в соц-мережах.

– Якими методами маркетингу оперуєте у своїй роботі сьогодні?

– У компанії ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» ми використовуємо кілька каналів просування. Контент-маркетинг, бо нам важливо показувати свою експертність. Також беремо участь у профільних заходах. Просуваємо свій сайт в пошукових системах для того, щоб клієнтам було зручно нас знайти. Іноді аж занадто, бо телефонують навіть із Харкова.

– У чому специфіка маркетингу саме у цій фірмі?

– Специфіка маркетингу землевпорядної фірми в тому, що це складний продукт, плюс ми спеціалізуємося на роботі з агробізнесом (B2B) і тут звичайна масова реклама не працює. Ми постійно намагаємося тестувати щось нове, бо те, що працює для одних, не працює для інших.

– Які особистісні якості мають бути притаманні маркетологу?

– В першу чергу – це цікавість чи краще сказати допитливість, бо в світі постійно відбувається щось нове і маркетологу важливо про це знати. Останнім часом дуже поширений ситуативний маркетинг, а тут головну роль грає швидкість реакції. Важливо бути в курсі тенденцій, подій, знати людей;

також вміння і бажання вчитися, бо таки правий був Сократ, коли пояснював фразу «Я знаю, що я нічого не знаю». Чим більше ми пізнаємо, тим більше відкриваємо невідомого. Є скільки кейсів та ідей, знаючи які не доведеться винаходити велосипед;

а ще маркетолог повинен вміти комунікувати, бо без цього ніяк. Спілкуватися потрібно з колегами, з клієнтами, з конкурентами, з лідерами думок. Це важливо. І головне – втілювати у дійсність все, що ти знаєш, чого навчився.

– Чи продовжуєте навчання у сфері маркетингу?

– Якщо ти вибрав професію маркетолога, то вчитися будеш постійно, інакше просто не вийде. Намагаюся постійно відвідувати професійні навчання, читати книги, спілкуватися з колегами. Це дуже допомагає в роботі, бо на навчаннях завжди з’являється багато нових ідей.

Жаль, що якісних профільних заходів в Тернополі відбувається дуже мало, а їздити в Київ не завжди є час і змога. На щастя, є багато онлайн-навчань, тому зараз я переважно так і вчуся.

– Що порекомендуєте майбутнім маркетологам?

– По-перше, вітаю – ви вибрали дуже цікаву і потрібну професію. Я вірю, що настане час, коли і про українські компанії будуть говорити у світі нарівні з Apple і Microsoft, а без якісного маркетингу це неможливо. Тому рекомендую цікавитися всім, що відбувається навколо, багато спілкуватися, бо ідеї вони всюди, багато вчитися і звісно натхнення. А ще, на мою думку, майбутнє за профільними спеціалістами, всього знати неможливо. Тому вибирайте собі напрямок і вперед. Успіхів кожному!

До слова, за даними Міжнародного кадрового порталу HeadHunter, 59%  маркетологів – жінки, 53% – віком 26-35 років, 53 % – мають досвіду у роботі більше 6 років.

Фото з архіву Діани Малолєткіної

758

Залишити коментар

  Коментарі Facebook

Схожі матеріали
Інші публікації автора