/ /Водій тролейбуса Сергій Шемерда: «Ми працюємо для пасажирів і протягом багатьох років набули хорошу репутацію»

21 Вересня 2018, П’ятниця


Фотофакт Це цікаво
У Ланівцях на авто приземлився несподіваний гість (фотофакт)

Терміново
У центрі Тернополя обмежать рух

У Бережанах пропонують об’єднати дорожній знак та пішохідний перехід (фотофакт)

Прецедент: Кременець заплатить за дитину, яка відвідує садочок у Тернополі (фото)

Це цікаво
Батькам повернуть гроші за групи продовженого дня

На Тернопільщині масово отруїлися люди

Відео
Теребовля отримала 13-кілометрову туристичну родзинку (фото, відео)

Відео
У супермаркеті на Тернопільщині борошно продають одразу з живою «начинкою» (фото, відео)

У віддалених селах Кременеччини з’явиться інтернет

Це цікаво
Яке пиво та з чим пити у вересні?

Тернополяни можуть проголосувати проти всеукраїнських телеканалів

Чоловік лишився грошей після розмови з «працівником банку»

Анонс
Тернопільську «Козу» чекає потрясіння з Польщі

Фотофакт
Діти на Лановеччині мають новий привід для радощів (фотофакт)

Фотофакт
Тернополянин спіймав рибу вагою близько 10 кілограм (фотофакт)

Терміново
Чоловіка, якого 3 місяці розшукували за вбивства, затримали у Тернополі (фото)

Фоторепортаж
Тернопільські «зубаті» будинки (фоторепортаж)

Фоторепортаж
2 тони сміття зібрали на Замковій горі у Кременці (фоторепортаж)

Неадекватний водій ледь не збив жінку з дитиною (фото)

Тернополяни не зможуть читати російських книжок

Це цікаво
21 вересня в історії Тернопільщини

Відомо, хто не гратиме  у футбольному чемпіонаті області

На Тернопільщині працівники освіти змагались у спортивному туризмі

Для самотніх людей Тернопільщини організували культурний відпочинок

Відео
На Тернопільщині слідом за пострілами вибухали міни (відео)

20 Вересня 2018, Четвер


Погода
Якщо на Різдво Пресвятої Богородиці сприятлива погода, то й осінь буде теплою

Незвичні зелені жителі з’явилися у Тернополі (фотофакт) 

Фоторепортаж
У Тернопіль з’їхались лікарів з усього світу

Жителі Тернопільщини запозичували досвід у Польщі

Фотофакт
Один за одним у Тернополі змінюються ліхтарі

На дорогах Тернопільщини – невтішна статистика

Одіозний пам’ятник у Тернополі тріщить, жахаючи пішоходів (фото)

Фотофакт
Тернопільська «Красуня дня»

Анонс
Тернополяни зберуться на «Джамборі»

Фоторепортаж
До тернопільських артилеристів завітали юні гості (фоторепортаж)

Директор з маркетингу тернопільського підприємства поділився секретами успіху

Фоторепортаж
Новий спортивний майданчик відкрили у Тернополі (фоторепортаж)

Зірки «Орла і решки» запропонували глядачам з Тернополя найоригінальніший подарунок на день народження

Ціна на груші знизилась до 12 грн/кг (Агро-новини)

Фотофакт
Ще один пандус встановлюють у Тернополі (фотофакт)

Через ранкову ДТП у Тернополі в лікарню загриміли двоє чоловіків

Анонс
Містянам і гостям розкажуть, хто володів давнім і не дуже Тернополем

Кременець першим на Тернопільщині отримав FM-радіо

Це цікаво
Довгобуд у Тернополі стане прихистком для митців

Що тернополянам необхідно знати про осінній призов

Тернопільських поліцейських навчають розпізнавати порушників

Відео Це цікаво
Тернопіль вразив мандрівників чистотою, але розчарував старим транспортом

На Чортківщині двоє депутатів підуть під суд

Фотофакт
У центрі Тернополя розбирають бруківку (фотофакт)

Тернополян просять не займати місця особливого паркування (фото)

У Тернополі готуються до економії в опалювальний сезон

Грошова допомога чекає на травмованих учасників АТО та родичів загиблих

Водій тролейбуса Сергій Шемерда: «Ми працюємо для пасажирів і протягом багатьох років набули хорошу репутацію»

Про водіїв тролейбусів кажуть, що це люди непомітних професій. Вочевидь, це так, бо, хто, скажіть, зайшовши у салон, думає про людину, яка сидить за кермом.

Проте — це дуже серйозна професія. Водій повинен знати і про можливі несправності тролейбусів та їх обладнання, і правила дорожнього руху, і про особливості маршруту тощо. А ще, мабуть, найголовніше — водій тролейбуса має бути не лише професіоналом, а й морально сильною особистістю, адже він розуміє, що везе не просто якийсь товар, а обслуговує людей, пише nova.te.ua.

У КП «Тернопільелектротранс» за кермом «рогатого» уже понад двадцять років трудиться Сергій Степанович Шемерда. Стверджує, що його професія для нього — це вже діагноз. «Скажу вам одне: хто не любить цю роботу, той тут не працює», — запевняє чоловік.

Сергій Степанович прийшов у депо після служби в армії. Закінчивши курси водіїв, приступив до роботи. Він добре пам’ятає, як ще донедавна доводилося кермувати «старими» моделями тролейбусів чеського виробництва. «Теперішні моделі тролейбусів значно простіші у користуванні і значно ефективніші, адже мають змогу перевезти більшу кількість пасажирів. Отож часи, коли в години пік у тернопільських тролейбусах досить часто тріщали двері і кістки пасажирів, уже в минулому», — каже Сергій Шемерда.

До слова, рухомий склад підприємства оновлюється щороку. Нині на одинадцяти маршрутах курсують 53 тролейбуси і три автобуси, а також один спеціальний тролейбус «Технічна допомога». Основу тролейбусного парку міста становлять 28 тролейбусів моделі Skoda 14Tr. Від середини 90-х років підприємство почало закуповувати тролейбуси із Чехії, щоправда, вживані, але не менш досконалі та надійні за тодішні вітчизняні аналоги. За час керівництва Андрія Мастюха закупили 33 таких тролейбуси. Планується, що до кінця року тролейбусний парк ще поповниться.

До кожного «свого» тролейбуса Сергій Степанович так звикає, що міняти його на інший, новіший, йому не просто. Річ у тому, що до тролейбуса, на якому проїздив не одну тисячу кілометрів, водій дуже прив’язується. «Рідну» машину відчуває по-особливому — як вона тримає дорогу, як гальмує, як розганяється. Але нічого не поробиш. Таке життя — потрібно йти в ногу з часом. Працює пан Степан через день, графік його роботи залежить від маршруту. Для прикладу, коли доводиться виходити на 10-ий маршрут, водій виїжджає з депо о 6.05, а завершує зміну о 20.30.

— Я мешкаю на «Дружбі», тож до роботи близенько, — каже Сергій Шемерда. — У депо приходжу за годину до зміни: перевіряю машину, потім отримую путівку в диспетчерській, дозвіл від лікаря, тільки тоді вирушаю на маршрут. Нам щодня доводиться протягом усього шляху аналізувати дорожню обстановку й миттєво ухвалювати рішення. Бо ж самі розумієте, що транспорту на теперішніх дорогах, особливо у години пік, дуже багато. А на дорогах досить часто трапляються несумлінні водії, котрі нехтують Правилами дорожнього руху. Аварій, звісно, вистачає. Через них у місті утворюються затори, ми вибиваємося з графіка і змушені або відстоюватися десь на позапланових перервах, щоб знову увійти в графік, або навіть розвертатися і узгоджувати з диспетчером, де можна повернутися в роботу.

Відзначає Сергій Степанович і велику кількість пільговиків, але чудово усвідомлює відповідальність соціального транспорту, яким є міські тролейбуси.

— Кількість пасажирів пільгових категорій у тролейбусах сягає приблизно 60-70% від загального потоку, — каже Сергій Шемерда. — Крім того, багато студентів і школярів. Однак ми розуміємо ситуацію, адже веземо всіх, не рахуючи, скільки їх у салоні, як, наприклад, водії маршруток. Звісно, тут є свої нюанси — пенсіонери чи інваліди не так швидко заходять до салону і повільніше його залишають, отож треба ретельно пильнувати. Та ми працюємо для пасажирів і протягом багатьох років набули хорошу репутацію.

Щоб запускати нові тролейбусні лінії, необхідно мати фахівців, які працюватимуть на цих маршрутах. Сьогодні у КП «Тернопільелектротранс» є вакантні місця на посаду водія. Підприємство самостійно їх навчає, маючи відповідну ліцензію. Весь період навчання «студенту» виплачують певну суму коштів, а після успішної здачі іспитів спеціаліста оформляють на роботу. Середня зарплата водія тролейбуса — десять тисяч гривень. Зголошуватися на навчання можуть особи, які досягли 21-річного віку і не мають медичних протипоказань. До речі, у КП «Тернопільелектротранс» раді не тільки чоловікам, а й жінкам. Нині приблизно половина водіїв тролейбусів — жінки, які чудово справляються з роботою.

Записатися на курси можна, зателефонувавши за номерами: (0352) 43-63-32; (050) 339 63 74; (098) 705 62 70. Резюме надсилайте на електронну адресу: ternotet01@meta.ua. Адреса КП «Тернопільелектротранс»: 46027, м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7.

67

mm
teren.in.ua

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на teren.in.ua.

Залишити коментар

  Коментарі Facebook

Схожі матеріали
Інші публікації автора