/ /Водій тролейбуса Сергій Шемерда: «Ми працюємо для пасажирів і протягом багатьох років набули хорошу репутацію»

15 Липня 2018, Неділя


Погода
У Тернополі далі дощитиме

Через Порошенка тернопільські поліцейські змушені були брехати

Відео
Понад 100 тисяч людей цього року прийшли на прощу до Зарваниці (відео)

Фотофакт
У тернополян невдовзі з’явиться нове місце для розваг (фотофакт)

Фотофакт
У Ланівцях міст загрожує життю людей (фото)

На Тернопільщині автомобіль злетів з мосту і перекинувся (фото)

Загальнонаціональна проща у Зарваниці: як це було? (фоторепортаж)

Тернополяни мають ще один шанс потрапити на «Файне місто» безкоштовно

Вітчизняні аграрії почали купувати більше сільгосптехніки (Агро-новини)

Відео
Тернополянам п’ятницю 13-го зробили по-канадськи щасливою (фото, відео)

Тернополяни мають шанс навчатись правильному менеджменту від американки з Корпусу Миру

У Кременці намагаються врятувати лелеку, що зачепився за електропровід

Отець Володимир: «Кожен українець потребує молитви» (фото)

Фоторепортаж
Найбільш знана родина митців з Тернополя показала триєдність своєї творчості (фоторепортаж)

На тернопільських школярах випробовуватимуть пілотний проект?

Суддя-спікер Господарського суду в Тернопільській області запевнив, що не завжди позитивні сторони кожної реформи можна побачити вже на старті

Як житель Тернопільщини хотів пришвидшити свою поїздку за кордон

Чому одна із площ Тернопільщини враз вкрилась парасолями?

Вилучений у жителя Тернопільщини Часослов XVIIІ століття СБУ передала до музею

Селам Кременеччини радять об’єднатися з містом (фото)

Борги на Тернопільщині: цих грошей вистачило б на виплати всім дітям-інвалідам

Це цікаво
15 липня в історії Тернопільщини

Тернопільська обласна універсальна наукова бібліотека представила фонд кінематографу

На Тернопільщині провели турнір в пам’ять Олександра Полухіна та Дмитра Шевчука(фото)

На Тернопільщині змагались пожежники

На Тернопільщині все ж таки буде «Академія футболу»

14 Липня 2018, Субота


Погода
Якщо до 15 липня на деревах «проглянуть» перші жовті листочки – осінь настане рано і зима буде ранньою

Відео
Тернопільські прочани поділилися своїми історіями (відео)

Фоторепортаж
Час дикого винограду в Тернополі (фоторепортаж)

Найвідоміша українська блогерка переїхала з Тернополя?

Відео
Хоч під дощем, проте з добрими думками люди годинами йдуть до Зарваниці (фото, відео)

Виробники горілки і вина на Тернопільщині – у пошані

Фоторепортаж
Злагоджені дії на вогневому рубежі відпрацьовували артилеристи

З’явився перший в Україні вогняний культиватор (Агро-новини)

Анонс
Із тернополянами поділяться рецептами успіху

Фоторепортаж
Заради чого жителі Тернопільщини готові пройти 50 км без зупинок? (фото)

Фоторепортаж
Журналістам показали місця в Тернополі, де платять гідну зарплату (фоторепортаж)

Фоторепортаж
Тернопільські артилеристи вміють боротися з вогнем (фото)

Це цікаво
У національному складі одного із райцентрів Тернопільщини переважали євреї (фото)

Анонс
Зрозуміти себе і дізнатися, що приховують інші, у Тернополі зможуть усі охочі (фото)

На Тернопільщині посадовця затримали на хабарі

Тернопіль отримав десятки мільйонів гривень

Анонс
На «Циганці» тернополяни зіграють у пляжний волейбол

На Тернопільщині знизилися ціни?

Фоторепортаж
Тернопільські бійці взяли участь у висадці дерев в парку Небесної Сотні (фоторепортаж)

Судді із Тернопільщини складають іспит на компетентність, професійну етику і доброчесність (фото, відео)

Землю, вартістю понад 200 мільйонів гривень, повернули державі

Це цікаво
14 липня в історії Тернопільщини

Польські активісти завітали на Тернопільщину

Гравці обласного чемпіонату тепер гратимуть у професійних клубах

На Тернопільщині страхування учасників АТО відбуватиметься за рахунок обласного бюджету

Фоторепортаж
На Тернопільщині провели перший літній спаринг (фото)

Водій тролейбуса Сергій Шемерда: «Ми працюємо для пасажирів і протягом багатьох років набули хорошу репутацію»

Про водіїв тролейбусів кажуть, що це люди непомітних професій. Вочевидь, це так, бо, хто, скажіть, зайшовши у салон, думає про людину, яка сидить за кермом.

Проте — це дуже серйозна професія. Водій повинен знати і про можливі несправності тролейбусів та їх обладнання, і правила дорожнього руху, і про особливості маршруту тощо. А ще, мабуть, найголовніше — водій тролейбуса має бути не лише професіоналом, а й морально сильною особистістю, адже він розуміє, що везе не просто якийсь товар, а обслуговує людей, пише nova.te.ua.

У КП «Тернопільелектротранс» за кермом «рогатого» уже понад двадцять років трудиться Сергій Степанович Шемерда. Стверджує, що його професія для нього — це вже діагноз. «Скажу вам одне: хто не любить цю роботу, той тут не працює», — запевняє чоловік.

Сергій Степанович прийшов у депо після служби в армії. Закінчивши курси водіїв, приступив до роботи. Він добре пам’ятає, як ще донедавна доводилося кермувати «старими» моделями тролейбусів чеського виробництва. «Теперішні моделі тролейбусів значно простіші у користуванні і значно ефективніші, адже мають змогу перевезти більшу кількість пасажирів. Отож часи, коли в години пік у тернопільських тролейбусах досить часто тріщали двері і кістки пасажирів, уже в минулому», — каже Сергій Шемерда.

До слова, рухомий склад підприємства оновлюється щороку. Нині на одинадцяти маршрутах курсують 53 тролейбуси і три автобуси, а також один спеціальний тролейбус «Технічна допомога». Основу тролейбусного парку міста становлять 28 тролейбусів моделі Skoda 14Tr. Від середини 90-х років підприємство почало закуповувати тролейбуси із Чехії, щоправда, вживані, але не менш досконалі та надійні за тодішні вітчизняні аналоги. За час керівництва Андрія Мастюха закупили 33 таких тролейбуси. Планується, що до кінця року тролейбусний парк ще поповниться.

До кожного «свого» тролейбуса Сергій Степанович так звикає, що міняти його на інший, новіший, йому не просто. Річ у тому, що до тролейбуса, на якому проїздив не одну тисячу кілометрів, водій дуже прив’язується. «Рідну» машину відчуває по-особливому — як вона тримає дорогу, як гальмує, як розганяється. Але нічого не поробиш. Таке життя — потрібно йти в ногу з часом. Працює пан Степан через день, графік його роботи залежить від маршруту. Для прикладу, коли доводиться виходити на 10-ий маршрут, водій виїжджає з депо о 6.05, а завершує зміну о 20.30.

— Я мешкаю на «Дружбі», тож до роботи близенько, — каже Сергій Шемерда. — У депо приходжу за годину до зміни: перевіряю машину, потім отримую путівку в диспетчерській, дозвіл від лікаря, тільки тоді вирушаю на маршрут. Нам щодня доводиться протягом усього шляху аналізувати дорожню обстановку й миттєво ухвалювати рішення. Бо ж самі розумієте, що транспорту на теперішніх дорогах, особливо у години пік, дуже багато. А на дорогах досить часто трапляються несумлінні водії, котрі нехтують Правилами дорожнього руху. Аварій, звісно, вистачає. Через них у місті утворюються затори, ми вибиваємося з графіка і змушені або відстоюватися десь на позапланових перервах, щоб знову увійти в графік, або навіть розвертатися і узгоджувати з диспетчером, де можна повернутися в роботу.

Відзначає Сергій Степанович і велику кількість пільговиків, але чудово усвідомлює відповідальність соціального транспорту, яким є міські тролейбуси.

— Кількість пасажирів пільгових категорій у тролейбусах сягає приблизно 60-70% від загального потоку, — каже Сергій Шемерда. — Крім того, багато студентів і школярів. Однак ми розуміємо ситуацію, адже веземо всіх, не рахуючи, скільки їх у салоні, як, наприклад, водії маршруток. Звісно, тут є свої нюанси — пенсіонери чи інваліди не так швидко заходять до салону і повільніше його залишають, отож треба ретельно пильнувати. Та ми працюємо для пасажирів і протягом багатьох років набули хорошу репутацію.

Щоб запускати нові тролейбусні лінії, необхідно мати фахівців, які працюватимуть на цих маршрутах. Сьогодні у КП «Тернопільелектротранс» є вакантні місця на посаду водія. Підприємство самостійно їх навчає, маючи відповідну ліцензію. Весь період навчання «студенту» виплачують певну суму коштів, а після успішної здачі іспитів спеціаліста оформляють на роботу. Середня зарплата водія тролейбуса — десять тисяч гривень. Зголошуватися на навчання можуть особи, які досягли 21-річного віку і не мають медичних протипоказань. До речі, у КП «Тернопільелектротранс» раді не тільки чоловікам, а й жінкам. Нині приблизно половина водіїв тролейбусів — жінки, які чудово справляються з роботою.

Записатися на курси можна, зателефонувавши за номерами: (0352) 43-63-32; (050) 339 63 74; (098) 705 62 70. Резюме надсилайте на електронну адресу: ternotet01@meta.ua. Адреса КП «Тернопільелектротранс»: 46027, м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7.

67

mm
teren.in.ua

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на teren.in.ua.

Залишити коментар

  Коментарі Facebook

Схожі матеріали
Інші публікації автора