/ /Водій тролейбуса Сергій Шемерда: «Ми працюємо для пасажирів і протягом багатьох років набули хорошу репутацію»

20 Листопада 2017, Понеділок


Фоторепортаж
У Тернополі дружині загиблого воїна АТО Володимира Єгоренка передали державну нагороду (фото)

Відео
У Тернополі підтримують обмеження швидкості (відео)

Вогонь і дим принесли не одну смерть

Виставка кераміки та живопису відбудеться у Тернополі

Кременчанин Андрій Пушкар здолав «Монстра»

Фоторепортаж Це цікаво
Тернополянин розповів про напругу в місцях зародження християнства (фото)

Тернополяни можуть навчити дітей добровільно залишати ґаджет у шухляді

На «Сонячному» – автомобільна крадіжка

Фоторепортаж Це цікаво
Унікальні артефакти, яким 6 тис років, знайшли археологи на території замку у Тернополі (фото)

Відео
Як завершився сезон для тернопільської «Ниви»?

Тернопільським водіям варто остерігатися нових штрафів

Фоторепортаж
У Тернополі відбулася унікальна подія (фото)

Подарунки від Миколая уже чекають на тернополян: огляд ринкових цін

Відомий тернопільський письменник розповів про жовто-блакитні барви

У сім`ї тернополян раптово помер п’ятимісячний син

Фоторепортаж
У замку на Тернопільщині показали розвиток Литви через колір та моду (фоторепортаж)

Незвичні тварини були помічені на передовій у зоні АТО (Агро-новини)

Фоторепортаж
Столітні оздоби тернопільських вікон (фоторепортаж)

Фотофакт
Завидних наречених серед кременецьких рятувальників поменшало (фото)

Фотофакт
На Тернопільщині отримали кошти для реконструкції очисних споруд, якої чекали 28 років (фото)

Фотофакт
Тернополяни «косять» під інвалідів (фотофакт)

Фотофакт
Тернополянам показали Шульцові образи (фотофакт)

Фоторепортаж
Особлива церква на Кременеччині приваблює парафіян і туристів (фото)

Відео Фотофакт
Як тернополянам у вечір неділі створюють настрій? (фото, відео)

У Тернополі вчора була стрілянина

Тернополянам на замітку: Щоб жити довго і щасливо, не треба дієт і спортзалу, радить 105-річний японський лікар

У Тернополі згорів чоловік

Відео
В день свого свята аграрії зробили подарунок селу поблизу Тернополя (відео)

Тернополянам на замітку: долар впав, а євро виріс

Оприлюднено прізвища 52-х українців, розстріляних на Тернопільщині (список)

Анонс
В Тернополі покажуть рідкісних котів

Фоторепортаж
Як виглядатиме альтернативна освіта показали тернополянам (фоторепортаж)

Скільки каструль борщу наварять тернополяни з новими пенсіями? (інфографіка)

Фоторепортаж
В Чорткові попрощались з більш як півсотнею невинно вбитих (фоторепортаж)

Це цікаво
20 листопада в історії Тернопільщини

Фотофакт
На Тернопільщині віднайшли дивні кола (фотофакт)

У Козові трапилася ДТП із трагічними наслідками (фото)

Цікава інформація для жителів Тернопілля

Це цікаво
На Тернопільщині живе чоловік, який брав участь у Другій світовій війні

19 Листопада 2017, Неділя


Погода
З Феодота-Студита стає холодно й сердито

Правда про День Гідності та Свободи від Тернопільського священика-місіонера

Фотофакт
Нарешті тернополяни з “Канади” дочекалися оновлення (фотофакт)

Хто паплюжить музей УПА на Шумщині? (фото)

Відео
Підсумковий випуск відеоновин у Тернополі за тиждень (відео)

Це цікаво
За опалення в жовтні тернополяни платитимуть більше

До річниці підрізаних надій

 Фермер створив танк, який рятуватиме бійців АТО (Агро-новини)

Відео
Чому так важко бути мужчиною, нарешті з’ясували чоловіки у Тернополі (фото, відео)

За фото молодшого брата 11-річний тернополянин отримає нагороду з Чехії

Тернополяни просять убезпечити автошлях

Відео
На тернополян очікує сюрприз (відео)

Фоторепортаж
Приглядаємося до колон: тернопільські капітелі (фоторепортаж)

Водій тролейбуса Сергій Шемерда: «Ми працюємо для пасажирів і протягом багатьох років набули хорошу репутацію»

Про водіїв тролейбусів кажуть, що це люди непомітних професій. Вочевидь, це так, бо, хто, скажіть, зайшовши у салон, думає про людину, яка сидить за кермом.

Проте — це дуже серйозна професія. Водій повинен знати і про можливі несправності тролейбусів та їх обладнання, і правила дорожнього руху, і про особливості маршруту тощо. А ще, мабуть, найголовніше — водій тролейбуса має бути не лише професіоналом, а й морально сильною особистістю, адже він розуміє, що везе не просто якийсь товар, а обслуговує людей, пише nova.te.ua.

У КП «Тернопільелектротранс» за кермом «рогатого» уже понад двадцять років трудиться Сергій Степанович Шемерда. Стверджує, що його професія для нього — це вже діагноз. «Скажу вам одне: хто не любить цю роботу, той тут не працює», — запевняє чоловік.

Сергій Степанович прийшов у депо після служби в армії. Закінчивши курси водіїв, приступив до роботи. Він добре пам’ятає, як ще донедавна доводилося кермувати «старими» моделями тролейбусів чеського виробництва. «Теперішні моделі тролейбусів значно простіші у користуванні і значно ефективніші, адже мають змогу перевезти більшу кількість пасажирів. Отож часи, коли в години пік у тернопільських тролейбусах досить часто тріщали двері і кістки пасажирів, уже в минулому», — каже Сергій Шемерда.

До слова, рухомий склад підприємства оновлюється щороку. Нині на одинадцяти маршрутах курсують 53 тролейбуси і три автобуси, а також один спеціальний тролейбус «Технічна допомога». Основу тролейбусного парку міста становлять 28 тролейбусів моделі Skoda 14Tr. Від середини 90-х років підприємство почало закуповувати тролейбуси із Чехії, щоправда, вживані, але не менш досконалі та надійні за тодішні вітчизняні аналоги. За час керівництва Андрія Мастюха закупили 33 таких тролейбуси. Планується, що до кінця року тролейбусний парк ще поповниться.

До кожного «свого» тролейбуса Сергій Степанович так звикає, що міняти його на інший, новіший, йому не просто. Річ у тому, що до тролейбуса, на якому проїздив не одну тисячу кілометрів, водій дуже прив’язується. «Рідну» машину відчуває по-особливому — як вона тримає дорогу, як гальмує, як розганяється. Але нічого не поробиш. Таке життя — потрібно йти в ногу з часом. Працює пан Степан через день, графік його роботи залежить від маршруту. Для прикладу, коли доводиться виходити на 10-ий маршрут, водій виїжджає з депо о 6.05, а завершує зміну о 20.30.

— Я мешкаю на «Дружбі», тож до роботи близенько, — каже Сергій Шемерда. — У депо приходжу за годину до зміни: перевіряю машину, потім отримую путівку в диспетчерській, дозвіл від лікаря, тільки тоді вирушаю на маршрут. Нам щодня доводиться протягом усього шляху аналізувати дорожню обстановку й миттєво ухвалювати рішення. Бо ж самі розумієте, що транспорту на теперішніх дорогах, особливо у години пік, дуже багато. А на дорогах досить часто трапляються несумлінні водії, котрі нехтують Правилами дорожнього руху. Аварій, звісно, вистачає. Через них у місті утворюються затори, ми вибиваємося з графіка і змушені або відстоюватися десь на позапланових перервах, щоб знову увійти в графік, або навіть розвертатися і узгоджувати з диспетчером, де можна повернутися в роботу.

Відзначає Сергій Степанович і велику кількість пільговиків, але чудово усвідомлює відповідальність соціального транспорту, яким є міські тролейбуси.

— Кількість пасажирів пільгових категорій у тролейбусах сягає приблизно 60-70% від загального потоку, — каже Сергій Шемерда. — Крім того, багато студентів і школярів. Однак ми розуміємо ситуацію, адже веземо всіх, не рахуючи, скільки їх у салоні, як, наприклад, водії маршруток. Звісно, тут є свої нюанси — пенсіонери чи інваліди не так швидко заходять до салону і повільніше його залишають, отож треба ретельно пильнувати. Та ми працюємо для пасажирів і протягом багатьох років набули хорошу репутацію.

Щоб запускати нові тролейбусні лінії, необхідно мати фахівців, які працюватимуть на цих маршрутах. Сьогодні у КП «Тернопільелектротранс» є вакантні місця на посаду водія. Підприємство самостійно їх навчає, маючи відповідну ліцензію. Весь період навчання «студенту» виплачують певну суму коштів, а після успішної здачі іспитів спеціаліста оформляють на роботу. Середня зарплата водія тролейбуса — десять тисяч гривень. Зголошуватися на навчання можуть особи, які досягли 21-річного віку і не мають медичних протипоказань. До речі, у КП «Тернопільелектротранс» раді не тільки чоловікам, а й жінкам. Нині приблизно половина водіїв тролейбусів — жінки, які чудово справляються з роботою.

Записатися на курси можна, зателефонувавши за номерами: (0352) 43-63-32; (050) 339 63 74; (098) 705 62 70. Резюме надсилайте на електронну адресу: ternotet01@meta.ua. Адреса КП «Тернопільелектротранс»: 46027, м. Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7.

65

mm
teren.in.ua

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на teren.in.ua.

Залишити коментар

  Коментарі Facebook

Схожі матеріали
Інші публікації автора