Орест Сарматський

В Україні 30% вироблених ковбас перебувають в тіні (Агро-новини)

е1505 (Copy)

В Україні 30% ринку напівкопчених і варено-копчених ковбас перебуває в тіні. Його забезпечують дрібні виробники, які, як правило, працюють в західних регіонах України, а також контрабанда ковбас з Польщі та Італії. Про це йдеться в дослідженні  компанії Pro-Consulting.

1454846023-1 (Copy)
1454846023-1 (Copy)

Як зазначають аналітики, найпопулярніші в українських споживачів – варені і напівкопчені ковбаси. Вони займають в загальному обсязі виробництва 69,2% і 17,3% відповідно. Найменше на ринку копчено-печених м’ясних виробів, таких як корейка, бекон і грудинка.

«Криза, що почалася в 2014 році, зачепила й ковбасну галузь. В результаті її впливу, виробництво ковбас скорочувалася протягом 2015 і 2016 років. Лише в минулому році тенденція змінилася на протилежну і почалося зростання. Загальному тренду слідував і сегмент напівкопчених ковбас», — йдеться у звіті аналітиків.

Зі слів аналітиків, українському ринку ковбас є куди зростати. Так громадяни споживають м’яса в середньому 53 кг на одну людину в рік, тоді як фізіологічна норма — 80 кг. У той же час фінансові можливості нашого населення ще недостатні для того, щоб радикально збільшити рівень споживання м’ясних виробів. Розуміючи це, виробники намагаються уникати різкого підвищення цін і працюють в напрямку вдосконалення якості продукції свого бренду та освоєння нових ринкових ніш.

«Ціна ковбаси залишається в Україні головним орієнтиром для споживачів. Особливо важливу роль вона відіграє для людей з низьким рівнем доходу: молоді, пенсіонерів. Більш забезпечені верстви населення, особливо жінки, приділяють підвищену увагу якості товару. Такі споживачі готові віддавати більше грошей за ковбасу, що не містить шкідливих добавок і ГМО. На перевагу також впливає популярність ковбасного бренду», — наголосили в компанії.

Згідно з дослідженням, менш важливий для покупців дизайн упаковки. На нього звертає увагу в основному молодь. Місце виготовлення ковбаси набагато більше впливає на вибір товару.

«За статистикою, 90% міських жителів віддають перевагу продуктам місцевого виробництва. Через занепокоєння умовами  зберігання продукції в торгових точках, частіше ковбасу купують в супермаркетах, ніж на ринках. Найбільше ковбасних виробів купується у вигляді цілого «батона» вагою 400-600 грам, потім йде розрізана ковбаса і упакована нарізка», — заявили фахівці.

Та додали, що сьогодні українські виробники ковбаси перебувають у непростій ситуації. Подорожчання м’яса, інших інгредієнтів і енергоресурсів робить виробництво менш рентабельним.

«Різко піднімати ціну не можна, бо в умовах високої конкуренції споживач, швидше за все, вибере товар іншої торгової марки. З тієї ж причини небажано змінювати і рецептуру, застосовуючи  дешевші інгредієнти. Наявність сірого ринку, на якому продукція набагато дешевша, хоч і менш якісна, ще більш стискає простір для маневру. Виходом з такого становища може бути як оптимізація всіх виробничих процесів без втрати якості товару, так і розширення збуту за рахунок виходу на міжнародні ринки. Подальшому розвитку ковбасної галузі сприятиме підвищення рівня доходів населення нашої країни», — підсумували в компанії Pro-Consulting.

В Україні виготовлятимуть американські трактори

891_0.640 (Copy)
891_0.640 (Copy)

Виробник міні-тракторів із США уклав контракт з українським виробником сільськогосподарської техніки ТОВ «A3 TEХ Україна». Про це повідомляє oddlife.ru

Виробничі потужності останнього розташовані у Шепетівці, Хмельницької області, де буде налагоджено випуск міні-тракторів OGGUN.

За умовами угоди про ліцензійне виробництво, українська компанія зможе виготовляти трактори Oggun на основі місцевих комплектуючих. Надалі перейдуть на 100% складання техніки.

Представники компанії в Україні кажуть, що поява доступного малогабаритного трактора, виробленого на місцевому рівні, матиме значний вплив на виготовлення аграрної продукції в цілому. Адже в Україні налічується понад 45 тис самих лише фермерських господарств. Їхня механізація забезпечить новий рівень доступності місцевої сільськогосподарської продукції та зниження ціни на неї.

Українські партнери американської компанії стверджують, що Україна стає першою країною, що вироблятиме трактори Oggun за концепцією CleBer.

Нагадаємо, Херсонський машинобудівний завод (ХМЗ) після тривалого простою запустив виробництво комбайнів.

Вибір читачів за тиждень

Відео