Оксана Бучко

Тернопільським учням пояснили, наскільки шкідливо списувати

istock_000012204037small

Тернопіль, Терен, Колонка, Марта Томахів, освіта, академічна доброчесність, mini-camp L.E.A.D.

Не тільки списувати в когось, а й дозволяти копіювати свої напрацювання є шкідливим під час навчання. Утвердження серед учнів та студентів академічної доброчесності дозволяє поєднати навчання з життям і отримати задоволення від процесу. Про порушення, які можуть трапитись у контексті освіти, розповіли на міні-таборі L. E. A.D, який провели у Заліщиках.

– Порушення академічної доброчесності може трапитись як зі сторони учнів, так і вчителів, – запевнила представниця SAIUP (Проект сприяння академічній доброчесності в Україні) Марта Томахів. – Це означає, що освітній процес нівелюється, а оригінальні досягнення втрачають цінність. Тому етичні принципи академічної доброчесності повинні бути гідом освітнього процесу.

30704722_2064887077057614_4877391528789540864_n
30704722_2064887077057614_4877391528789540864_n

Тернополянам нагадують, що порушенням академічної доброчесності є: списування, «тести для друга», несправедливість вчителя («закриті очі», «вчительські любимчики»), академічний плагіат (видавання чужих напрацювань за свої), самоплагіат (видання власних старих напрацювань за нові відкриття), хабар, фальсифікація результатів.

Переваги дотримання правил даватимуть наступні результати (за інформацією integrity.mit.edu):

– довіри власному інтелекту, коли учні не чекають допомоги інших у виконанні завдань;

– повага до праці інших, коли не привласнюють чужих ідей;

– демонстрування власних досягнень, коли не списують на тестах;

– демонстрування справжнього рівня можливостей, коли не дають списувати іншим.

Фото SAIUP та з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео