/ /Компромісу щодо ціни на транспорт у Тернополі ще не досягнуто

22 Листопада 2018, Четвер


На Тернопільщині радитимуться, чим привабити туристів

Це цікаво
У Тернополі шукають помічників Миколая за кермом

Чоловік обікрав знайомих, у яких залишився ночувати

Тернопільський художник Микола Пазізін: «Пейзаж мені ніколи не набридає» (фото)

На Тернопільщині згорів автомобіль

Відео Це цікаво
Тернопільська співачка розповіла про плани на майбутнє (відео)

Відео Це цікаво
У список міст 300 країн німецького піаніста потрапив Тернопіль (відео)

У гуртожитку побили та пограбували чоловіків

Анонс
Тернополян запрошують на концерт Loud Silence

Фотофакт
Мережею шириться цікавий флешмоб (Фотофакт)

Тернополянці терміново потрібна допомога (фото)

Чортківські працівники поліції підозрюють у шахрайстві жителя райцентру

Молодий хлопець з Тернопільщини вчинив крадіжку

Фоторепортаж
«Блиск куполів і злидні лікарні» – кременчанка вражена дитячим відділенням у Почаєві (фоторепортаж)

Фотофакт
У Тернополі інспектори зупинили порушника за ПДР та знайшли чимало пляшок зі спиртом (фотофакт)

Тернополян просять не паркувати авто у дворах

Відео
У Тернополі розшукують викрадача Iphone 7 (відео)

Це цікаво
22 листопада в історії Тернопільщини

Тернопільське студентське дербі завершилося нічиєю

Фоторепортаж
Богдан Береза презентував у Підволочиську нову книгу (фоторепортаж)

Кубок Теребовлянського району з футболу «Золота осінь» здобула команда з Ладичина

21 Листопада 2018, Середа


Фоторепортаж
Хоростківський дитячий садок «Калина» відсвяткував свій ювілей (фоторепортаж)

Погода
Іній на деревах передвіщає мороз

Китайські фрукти із хімічними домішками потрапили на Тернопільщину

Відео
У Тернополі презентували вечір-реквієм «Україна – територія Гідності та свободи»

Канцтовари в сільську раду на Тернопільщині постачав родич голови

Поліція попереджає про відповідальність за порушення з боку власників «євроблях»

Скільки працівників на Тернопільщині отримували більше 10 тисяч гривень?

Фотофакт
Тернопіль має на кого рівнятися

Фотофакт
Тернопільська «Красуня дня»

Тернопільське ОСББ перешкоджає сусідам покращувати територію

Фоторепортаж
Тернопіль згадував загиблих під час Революції Гідності (фоторепортаж)

Фоторепортаж
Триматись за тепло. Всередині тернопільських під’їздів

Анонс
Андрій Вовна представить тернополянам «Психологію мобілізованого» (анонс)

Ціни на українські яблука почали зростати  (Агро-новини)

У Тернополі даруватимуть книги для бібліотеки

Відео
Презентували стипендіальну програму для студентів від компанії «Агропродсервіс» (відео)

Відео Фоторепортаж
Як у Тернополі вшановували Героїв Небесної Сотні (фоторепортаж, відео)

Фоторепортаж
Його вважали своїм і на Тернопільщині, і в Криму: у Кременці вшанували пам’ять військового журналіста (фоторепортаж)

Анонс
У Тернопіль їде «Лінія Маннергейма»

Фоторепортаж
Тернополяни пройшлися центральною вулицею, вшановуючи пам’ять  Небесної Сотні (фоторепортаж)

Завтра суд вирішить, чи триматимуть нападника на тернопільського депутата під вартою

На центральне водопостачання Тернопіль знову не отримає додаткових коштів

У Тернополі вже знайшли кошти на нову велодоріжку

У Тернополі розшукали крадія ліків

У Тернополі чоловік провів подругу додому, а потім пограбував

П’ять років у афішах – особлива виставка в тернопільському «Бункермузі» (фото)

Це цікаво
Де тернополяни можуть швидко та якісно вивчити англійську мову?

Це цікаво
Для чого кременецькі майстрині об’єднались у «Палітру»?

На Тернопільщині провели щомісячний моніторинг аптек

Лише 94 хвилини потрібно фахівцям Тернопільської митниці

Це цікаво
Випускник Тернопільського медичного університету створив мобільний додаток про Голодомор

 Масове обурення тернополян викликали нові ціни на проїзд, що почали діяти з 1 листопада. Вчора, 7 листопада 2018 року, відбулось засідання постійної комісії транспорту Тернопільської міськради. Комісія розглянула проблему подорожчання ціни на проїзд у міському транспорті. Участь в обговоренні взяли перевізники, громадські активісти, депутати.

Враховуючи невдоволення громади, мітинги та протести, мер прийняв рішення про «Визнання таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету», яке скасувало підвищення цін. Внаслідок цього тарифи залишилися старі, але перевізники оголосили страйк і відмовились здійснювати перевезення пасажирів. Щоб вирішити проблему та досягнути консенсусу зі сторонами конфлікту, міськрада ініціювала скликання комісії, де кожна сторона мала можливість висловити свою думку та шляхи подолання ситуації, що склалася.

– Комунальне підприємство «Тернопільелектротранс» на грані…Немає грошей на зарплати та електроенергію. Всі пільги перекинули на підтримку КП. Потреби тролейбусного парку – 8-9 млн на місяць. Я проводив переговори з перевізниками і просив відновити транспорт. Але тариф в короткому часі мають змінити. Жодних автоперевезень немає менше за 5 грн. Нижчого тарифу, як 3 грн. в тролейбусі, окрім трьох міст немає. В нас ще й є валідатори і тарифи найнижчі по всій Україні, –  пояснив причини зростання цін керівник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський.

Перевізники скаржаться на великі борги, відсутність коштів на паливно-мастильні матеріали, малі дотації, які б покрили витрати, зростання цін на пальне. Теперішню ціну у 5 гривень вважають нерентабельною, хоча зізнаються, що вже близько року перебувають у кризовому стані, оскільки витрати перевищують прибутки. За словами підприємців, про можливість страйку попереджали начальника управління транспорту, комунікацій та зв’язку.

З метою систематизації даних про чисельність пасажиропотоку погодились на впровадження електронних квитків, але інновація проблеми не вирішує.

– Ця ціна була спеціально завищена владою з метою переведення оплати у  транспорті на електронну систему. Насправді тариф 6 і 7 гривень. За нашими розрахунками при нульовій собівартості ціна квитка 7 гривень, – запевняють перевізники.

Розраховуючи кошти, які міська рада виділила на пільгові перевезення, представник водіїв пояснив, що виділені 1,5 млн гривень, які реально потрібні  на  місяць, вони розтягнули на три, тобто лише 50 %  вартості проїзду пільговика оплачуються із бюджету, решта за власні кошти підприємців. Максимально компенсація відбувається до 29 %. На думку перевізників потрібно або збільшувати фінансування або обмежувати кількість пільговиків. Хоча слід зазначити, що соціальна «Файна картка тернополянина» діє лише з 10 години, а вранці ці пільгові перевезення не діють.

Громадські активісти, які брали участь у засіданні комісії, виступають за перевірку достовірності інформації та даних, якими оперував начальник управління, визначення прийнятної для громади ціни на проїзд, відставку Мединського І. Г . Адже практика дотації громадського транспорту поширена в багатьох країнах і говорити про нерентабельність перевезень некоректно. Якщо керівництво не може вирішити проблему, то виникає питання про доцільність очолювати керівництво управлінням особі, яка не виконує своїх обов’язків. Не відповідає дійсності і середня кількість людей на маршруті 275 осіб,  (саме  таку цифру озвучив Ігор Мединський), і кількість транспорту задіяного у перевезенні, а все це призводить до неправильних розрахунків і маніпуляцій із дотаціями.

Обговорюючи невиїзд автобусів на маршрути і законність таких дій, Ігор Мединський, на запитання «За яких умов перевізник може не виїхати на маршрут згідно з договором?» відповів, що це регулюється законом про тарифи

– Перевізники вчора на нараді сказали – не виїдемо до того часу, поки не буде повернуте попереднє рішення виконкому. Далі заглиблюватися в борги не будемо. Вигідніше не їхати. Тролейбуси тріщать і ремонтуються вночі від перевантаження. Підніміть тариф і нехай люди їдуть нормально на роботу. В мене є прохання до виконкому переглянути тарифи. Не вина всіх нас тут, а центральної влади. Скинула компенсацію за пільгові перевезення та зарплати на вчителів і лікарів, – додав пан Мединський.

Підсумовуючи результати засідання, голова комісії запропонував продовжити засідання разом о 16:00 годині  та розрахувати реальну собівартість ціни проїзду із врахуванням правильних даних про  кількість пасажирів, частоту рейсів, цін на технічне забезпечення транспорту. На засідання комісії о 16 годині 7 листопада перевізники не з’явились. Із 8 листопада 2018 року рух маршрутних таксі відновлено за старими тарифами, наскільки вдасться зберегти цей тариф невідомо.

Центр громадського контролю «ДІЙ!» в Тернополі

Довідка:  Ця стаття створена у рамках проекту  «Центр громадського контролю «Дій!» – проекту чеської організації People in Need за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Чеської Республіки у рамках програми «Transition Promotion Program».  Проект полягає у розбудові в Україні мережі моніторингових центрів, які опікуються питаннями громадського контролю за діяльністю органів місцевої влади. До основних компонентів діяльності проекту відносяться: моніторинг та аналітика, адвокація, громадсько-правова просвіта, створення проактивності місцевого громадського сектору та його консолідація. Мережа на цьому етапі охоплює ключові міста в Україні, де на сьогодні цікава і динамічна громадсько-політична активність – Тернопіль, Вінниця, Запоріжжя, Краматорськ та Маріуполь (Донеччина).

81

mm
teren.in.ua

Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови посилання на teren.in.ua.

Залишити коментар

  Коментарі Facebook

Схожі матеріали
Інші публікації автора