Богдан Юлик: «Наші головні завдання у 2019 році – будівництво об’їзної та відновлення траси до Карпат»

002102c8ff04f9736560f30a860784f6

Останні 2 роки дорожня галузь Тернопільської області переживає сплеск активності. Зміна підходу до фінансування ремонтів дозволила повністю відновити покриття на кількох державних дорогах. Шляховики перестали хаотично працювати на відрізках у різних частинах області, а почали застосовувати  «маршрутний принцип». Останній полягає у відновленні покриття від точки А до точки В.

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області впродовж 2017-2018 років здійснила поточний середній ремонт усієї протяжності доріг М-09 Тернопіль-Львів-Рава-Руська, Р-41 Обхід Тернополя, М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка (до Підволочиська). Завдяки цьому водії тепер можуть перетнути область із Заходу на Схід по новенькому асфальту.

Також розпочали лагодити найкоротшу дорогу до Києва – трасу М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече  (з Тернополя до Кременця). Завершити останні кілометри у цьому напрямку планують у 2019 році.

– Зараз на Тернопільщині є понад 100 кілометрів доріг з новеньким покриттям. Усюди застосовувався ресайклінг основи, укладалися 2 шари асфальтобетону. Це комфортні європейські дороги. Після поточного середнього ремонту головних транспортних артерій Тернопільщини трафік на них збільшився майже втричі. Я переконаний, якщо дорожню галузь і надалі розвиватимуть в цьому руслі, невдовзі ми помітимо стрімкий ріст української економіки, котра нерозривно пов’язана з логістикою, – коментує начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик.

За його словами, в межах області завершено ремонт доріг, котрі включені у трансмагістральний коридор Гданськ-Одеса (GO highway). Та це зовсім не означає, що роботи у дорожників цьогоріч буде катма.

Найперше шляховики візьмуться за поточний середній ремонт 34 кілометрів у напрямку Кременця. Зокрема, на ділянках село Білокриниця – місто Кременець, обхід Кременця, кільце при виїзді з Кременця – поворот на трасу Н-02, селище Вишнівець – село Горинка.

Також стартуватимуть роботи у пріоритетному туристичному напрямку – до Карпат (а/д Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль). Поточний середній ремонт цього автошляху дозволить туристам зекономити час і скоротити кілька десятків кілометрів, рухаючись в гори.

Третє й найбільш масштабне завдання Служби автомобільних доріг у Тернопільській області – будівництво Північної об’їзної Тернополя за кошти Європейського інвестиційного банку.  Шляховики мають намір збудувати 8,6 кілометри дороги, яка би з’єднувала траси М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече та М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам’янка.

17 грудня цього року у Брюсселі було підписано Угоду на фінансування Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) проекту будівництва Першої черги Північної об’їзної м. Тернопіль. Вона  дозволить звільнити місто від транзитного транспорту, суттєво покращить екологічну ситуацію і безпеку руху в обласному центрі. Дорога матиме 4 смуги руху та пропускну здатність 40 000 автомобілів на добу, – зазначив Богдан Юлик. – Понад 10 років на Тернопільщині не будували жодних доріг. Сподіваюся, що Північна об’їзна стане першою, але не єдиною. Область змінюється і деякі транспортні магістралі не витримують потоку автомобілів, є необхідність в будівництві нових напрямків.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео