Віра Олександрович

Назріває скандал: Тернопільську дирекцію залізничних перевезень хочуть об’єднати із Львівською (фото)

Захищати Тернопільську дирекцію залізничних перевезень від реорганізації планують міські депутати. Причому це питання політики повинні розглянути вже 22 лютого – на сесії, яку ще не скликали.

Проект рішення «Про звернення щодо відміни об’єднання Тернопільської дирекції залізничних перевезень із Львівською дирекцією залізничних перевезень» оприлюднили на сайті мерії 11 лютого. Його автор – начальник міського управління транспорту і зв’язку Ігор Мединський.

Мединський
Мединський

Цей документ після ухвалення планують відправити до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана, Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, Голови комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярослава Дубневича, Голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, виконавчого директора регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» Володимира Крота (із повним текстом звернення можна ознайомитися ТУТ).

У мерії пояснили, що у такий спосіб захищають колектив первинної профспілкової організації Тернопільської дирекції залізничних перевезень. Мовляв, це вже створило соціальну напругу серед працівників і негативно вплине на роботу всього регіону.

Цитуємо звернення:

«Тернопільська дирекція мала досвід об’єднання із Львівською, що відбулося в 1985 році. У 1993 році це відмінили через складність управління персоналом і експлуатаційною роботою. Це при тому, що в 1993 році річне навантаження складало 55 325 ваг/рік (за 2018 рік – 78 667 ваг.) і тоді штат був більший на 259 працівників. Порівняно із 2007 роком обсяги роботи виросли в кілька разів (у 2007 році навантаження було 28 426 ваг./рік, а за 2018 – 78 667 ваг./рік), а штат зменшився на 137 чоловік. Відповідно, виросла продуктивність праці, зокрема, щодо рівня 2007 року виконана на 118,5% та щодо показників до 2017-го - 121,6%. На дирекції не перший рік підтверджуються динаміка збільшення навантаження і вивантаження вантажів…».

Колії
Колії

  

До речі, у тексті йдеться, що Тернопільська дирекція сплатила за 2018 рік в бюджет Тернополя податків із доходів фізичних осіб – 15,6 млн грн. А після реорганізації вся сплата піде, звісно ж, – в іншу область. І міську владу це дійсно тривожить. Як і те, що зміни можуть спричинити скорочення штату. Декому доведеться добиратися на роботу аж у Львів.

«На підставі викладеного вважаємо, що реорганізація дирекції не дасть очікуваного ефекту і вагомого внеску на покращення функціонування залізничного транспорту в Тернопільському регіону, проте негативно вплине на роботу залізничного транспорту», – впевнені у Тернополі. І навіть висунули чимало аргументів.

Принагідно «Терен» може згадати і про серйозні проблеми, що виникли торік у тернопільських аграріїв із постачанням їхньої продукції залізничним транспортом.

Що цікаво, у проекті вказано: «Прийнято на 32-й сесії Тернопільської міської ради 22.02.2019 р.». Однак розпоряджень про скликання засідань сього року міський голова ще не підписував. Вірогідно, воно з’явиться просто завтра (за законом, це має відбуватися не менш як за 10 днів до сесії – прим.)…

Фото авторки

Вибір читачів за тиждень

Відео