Лише три телеканали не розмістили інформацію про ціни на передвиборну агітацію

16

«Терен» уже повідомляв про розцінки на політичну рекламу, які опублікували українські медіа. Проте не всі із них поширили інформацію щодо політичної реклами.

Провела аналіз із дотримання телерадіоорганізаціями законної вимоги публікування вартості політреклами у друкованих ЗМІ Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

За отриманими даними із 27 загальнонаціональних телеканалів та 15 радіостанцій, не розмістили інформацію щодо вартості ефірного часу передвиборної агітації лише три телеканали. Серед них парламентський «Рада», «XSPORT» і «Ескулап-TV». Але варто зауважити, що дані медіа не поширюють таку рекламу у своєму ефірі.

Нагадаємо, що передвиборна компанія стартувала 24 травня, а день виборів – 21 липня.

Контент виготовлено у співпраці з Тернопільським прес-клубом за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео