Настоянки і наливки: виробник кизилу розширює переробку (Агроновини)

2801 (Copy)

Найбільший в Європі виробник кизилу — українська компанія Famberry, готується вийти на ринок з настойкою з цієї ягоди.

Про це йдеться в повідомленні компанії на сторінці в Facebook.

- 16 вересня ми перейшли важливий бар'єр — отримали протокол випробування нашої кизиловий настоянки. Результати здивували не лише нас, а й самих фахівців з агентства акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC. Деякі показники на вміст токсичних елементів був нижче допустимої норми не в кілька відсотків, а в десятки разів, — йдеться в повідомленні.

Уточнюється, що компанія поки що виготовила експериментальну партію напою, яку презентує «друзям».

- У планах налагодження серійного виробництва і отримання ліцензії. Сподіваємося, до цієї події залишилося зовсім мало часу, — додали в компанії.

Раніше засновник компанії Сергій Ольшанський в інтерв'ю EastFruit заявляв, що планує випускати кизилові наливки і настоянки.

- Збір врожаю вже закінчено і ми можемо констатувати, що в цьому році він в 2 рази більше, ніж в минулому — зібрано близько 20 тонн кизилу. Це тому, що наш молодий сад вступає в період плодоношення. Сподіваємося, щорічно буде такий приріст, — розказав Ольшанський.

У цілому він вважає вирощування кизилу перспективним, хоча й визнає, що культура споживання ягоди дуже низька.

Україна збільшила експорт живих тварин майже на 40%

Експорт продукції тваринництва з України за результатами перших восьми місяців поточного року склав $860,3 млн, що на 10% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Імпорт —  $630,9 млн (+13%). Сальдо торговельного балансу є позитивним і становить $229,4 млн.

Про це йдеться у повідомленні асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».

- Основні обсяги експорту продукції тваринного походження за зазначений період забезпечувало м'ясо та їстівні субпродукти птиці, котре останніми роками впевнено тримає позицію лідера цієї категорії експорту, — зазначають експерти.  

За перші 8 місяців 2019 р. м'яса птиці було експортовано на $401,8 млн, або 47% в структурі продукції тваринництва. Порівняно з аналогічним періодом минулого року, експорт даної товарної категорії збільшився на $68,1 млн, або на 20%.

Наступними за вагою у структурі експорту є яйця птиці в шкарлупі ($75,4 млн, 9% в структурі), згущене молоко та вершки ($61,9 млн, 7,2% у структурі), мед натуральний ($58,5 млн, 6,8% у структурі) та масло вершкове ($58 млн, 6,8%).

- В той же час, вагомою категорією є експорт живих тварин. Так, за січень-серпень 2019 р. експорт живих тварин склав майже $40 млн, що на $10,8 млн, або 37% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Найбільшою категорією експорту є жива ВРХ. За підсумками 8-ми місяців 2019 року експорт живої ВРХ з України склав $34,6 млн, що на 42% перевищує показник минулого року. З усієї реалізованої за кордон ВРХ 40% було експортовано з України в Ліван і 14% в Узбекистан, — додають в УКАБ.

Варто зазначити, що за січень-серпень поточного року імпорт продукції тваринництва становить 18,2% всієї продукції АПК, що ввозиться до України (в той час як в експорті лише 6,2%).

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео