Оксана Бучко

Чи пообіцяє аеропорт місту наступний очільник Тернопільщини?

74705012_2632470166815379_1444554280836005888_n

Очільники Тернопільщини мають улюблену обіцянку. Стосується вона відновлення Тернопільського аеропорту. Підбірку цитат-обіцянок запустити наш аеропорт можна почати із 2006 року, зауважує голова «Освітньо-аналітичного центру розвитку громад» Максим Черкашин.

Усю історію він публікує у дописі.

-27 січня 2006 року – губернатор області Іван Стойко, коментуючи цю подію, зазначив: «Продаж аеропорту свідчить, що Тернопільська область має чітке бачення шляхів виходу з когорти інвестиційних аутсайдерів. Нам вдалося, продавши цей важливий об’єкт, зберегти «повітряні ворота» області, залучити додатково чимало коштів і, що дуже важливо, подолати перепони пов’язані з процедурою продажу аеропорту, яких, як виявилося, було немало». І.Стойко зазначив, що «виключно завдяки вольовому рішенню облдержадміністрації нам вдалося таки довести до кінця справу, і провести якісний аукціон. Думаю, що це важлива перемога».

-10 квітня 2008 р. – «Вже розпочато передпроектні роботи, спрямовані на визначення оптимальної моделі реконструкції та подальшого використання аеропорту, з врахуванням міжнародних вимог. Також напрацьовуються пропозиції щодо фінансування проекту. Частину коштів планується залучити за рахунок іноземних інвесторів, іншу частину – з внутрішніх резервів», – зазначив Юрій Чижмарь.

-31 травня 2010 року – «Ні про яку інвестиційну привабливість Тернополя і Тернопільського краю без регулярних авіарейсів не може йти мова. Сьогодні ми бачимо практичне втілення принципу Схід і Захід разом. Авіакомпанія із Запоріжжя прийшла сюди і буде працювати в Тернополі. У планах, крім рейсу до столиці, є ще і рейси до Сімферополя і Неаполя», – повідомив Ярослав Сухий.

-17 серпня 2010 року – «Задіяний буде й тернопільський аеропорт, який прийматиме чартерні рейси з туристами. У туристичні маршрути включено Вишівець, Збараж, Почаїв, а також Кам’янець-Подільський та Буковель. До речі, Кам’янець-Подільський висловив побажання, щоб його зарубіжних туристів приймав наш аеропорт», – Михайло Цимбалюк.

-17 липня 2012 р – «Тернопільський аеропорт буде одним із кращих в Західній Україні», – висловив переконання голова обласної державної адміністрації Валентин Хоптян відповідаючи на запитання журналістів щодо долі летовища.

-24 березня 2017 року – Для розвитку і запуску аеропорту в Тернополі важливо залучити досвід розвитку аеропорту в Жешуві, який був на узбіччі країни, а сьогодні – важливий транзитний елемент авіасполучення у Європі, – каже голова Тернопільської ОДА Степан Барна. За словами Степана Барни, основні кошти залучатимуть шляхом інвестицій, також з фонду регіонального розвитку та місцевого бюджету.

-22 листопада 2018 року – «На сесії обласної ради ми прийняли програму розвитку аеропорту в Тернополі. Зокрема, нею передбачено будівництво митного вантажного терміналу зі складами, офісними приміщеннями та торгово-виставковими площами, яке обійдеться щонайменше у 308 млн грн інвестиційних коштів», – сказав кореспонденту агентства голова обласної ради Віктор Овчарук.

-28 жовтня 2019 року – Андрій Богданець розповів, що летовище може розпочати свою роботу вже в наступному році.

Як пише у коментарях Юрій Онишків, сьогодні Тернополю варто робити ставки на сполучення по залізниці чи по автодорогах.

– В кожному місті є таке – в Тернополі аеропорт і недобудована обласна бібліотека, в Києві метро на Троєщину, - пише він. - Тернопіль пропустив час, коли міг перезапустити аеропорт - бо в сусідніх і не дуже областях вже є конкуруючі аеропорти (Львів, Франківськ, Ужгород..). Тож до нас вже авіакомпанії не підуть, нема сенсу робити окремий рейс до Тернополя. Натомість можна запропонувати зручне сполучення по залізниці чи по автодорогах. Якщо і тут Тернопіль пропустить момент, то залишиться чорною дірою, яку всі туристи будуть оминати.

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео