Орест Сарматський

В Україні молоду картоплю можуть залишити на полях (Агроновини)

2801

Через перевиробництво молодої картоплі в поточному році у випадку  проблем з реалізацією на ринках виробники можуть залишати його на полях. 

Про це розповіла Оксана Руженкова, виконавчий директор, Української асоціації виробників картоплі (УАВК), передає аgravery.com.

– Багато аграріїв розширили площі під цією культурою з 5-10 га у минулому році до 100 га в поточному із-за гарної ціни в 2019/20 маркетинговому році в період збуту. Підозрюємо, що в кінці травня – на початку червня картоплю будуть залишати на полях, – коментує Руженкова. 

На її думку, виробники не зможуть продати весь вирощений обсяг, оскільки якість картоплі у новачків не буде відповідати вимогам супермаркетів.

– Багато сподівалися заробити на Великдень, коли б картопля коштувала 60-80 грн/кг, але ніхто не очікував введення карантину, – пояснює експерт.
Зазначимо, що на даний момент вартість української молодої картоплі в магазинах становить 30-45 грн/кг проти 18 грн/кг за єгипетську, яку реалізують під виглядом молодої, і 24 грн/кг за азербайджанську, яка за фактом є реекспортованою російською, оскільки у період карантину були проблеми з логістикою і транспортуванням продукції на великі відстані.

За словами фахівця, на даний момент Україна не експортує молоду картоплю, яку раніше в основному купували Білорусь і Росія.

2802 (Copy)
2802 (Copy)

Виробники круп звинувачують «Сільпо» у безпідставних відмовах приймання продукції

Торгова мережа «Сільпо» неодноразово відмовляла виробникам круп в прийманні товару, незважаючи на попередні домовленості з постачальниками.

Про це заявив керівник відділу готової продукції групи компаній NOVAAGRO Михайло Тюлякова.

За його словами, в партії гречаної крупи, яке підприємство поставило на склад Fozzy Group, були виявлені мишачі екскременти. Таку експертизу винесла лабораторія торгової мережі. Однак, як стверджує фахівець, таке неможливо.

Про подібну ситуацію розповідають і інші представники цієї переробної галузі. Так, наприклад, «Олімп» тричі привозив свій товар для «Сільпо». Кожен раз компанія отримувала відмову під аналогічним приводом наявності «екскрементів». Після цього виробник круп вирішив зовсім відмовитися від співпраці з цією мережею.

– Ця проблема є лише там, де вони приймають крупу на фасовку. Зазвичай такі речі робляться з метою вимагання ресурсів, для того, щоб пропустити товар на приймання. Але у нас ніхто нічого не вимагав, просто завертали машину, – коментує ситуацію генеральний директор Cereal Planet Анатолій Власенко.

«Сільпо», за словами керівника відділу продажів фірми «Надія» Артема Струтинського, не прийняла близько 70% машин з крупою, які поставляла компанія через київського партнера.

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео