Оксана Бучко

Чому тернополяни можуть опинитись без кондиціонерів у вагонах класу «люкс»?

233423820_4218683564851893_2532283557995872797_n

Придбавши квитки у вагони класу «люкс», повністю оновлені за останнім словом техніки вагони-трансформери, дизель-потяги тернополяни можуть все ж опинитись без кондиціонера. Як зауважують в «Укрзалізниці», усе це - через невміння пасажирів експлуатувати техніку.

Про приклади незадовільної експлуатації оновлення у потягах пише «Громадський контроль Укрзалізниці»:

  1. Новий дизель-поїзд ДПКр2, який експлуатується на лінії «Львів – Чернівці» та який лише минулого року проходив ремонт з усуненням конструктивних недоліків на потужностях підприємства-виробника, вже має несправні кондиціонери в усіх без винятку вагонах. Тобто умови комфорту для пасажирів суттєво не відрізняються від старих угорських чи радянських дизель-потягів, які випускалися в 80-х роках минулого століття. 
  2. Лише минулого тижня керівництво «Укрзалізниці» презентувало повністю оновлені за останнім словом техніки вагони-трансформери, якими укомплектували склад потяга 738/37 «Київ – Запоріжжя». Із новинок, які були презентовані - можливість регулювати мікроклімат самим пасажирам у кожному купе. Але вже за тиждень офіційний сайт «Укрзалізниці» з продажу квитків попереджає пасажирів, що ці вагони..... без кондиціювання.
  3. Обидва вагони класу «люкс» (СВ) поїзда 43/44 «Івано-Франківськ – Чернігів» також курсують з несправною системою кондиціонування. Це вагони класу «люкс». Такий перелік можна продовжувати до нескінченності. Більшість нових або капітально оновлених вагонів найпрестижніших «Нічних експресів» також зараз з несправною системою кондиціонування прямо в розпал літньої спеки. Це серед найдорожчих та найпрестижніших потягів. 

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео