Оксана Бучко

Нова система оплати у тернопільському транспорті: неробочі термінали та необізнаний персонал

243986026_1468136566895550_5524206097274566501_n

Безготівкова система оплати проїзду стартувала у тернопільському громадському транспорті від 1 жовтня. Але термінали на зупинці не завжди видають квитки, хоч гроші беруть. А про можливість пересадки без оплати у межах 30 хвилин контролеру довелось нагадувати.

Про це інформує «ДІЙ – Тернопіль».

- У перший день нововведення ми протестували, як працюють на практиці нові правила. Спробували купити квиток через термінал на зупинці. Та він не надрукував ні квиток, ні квитанцію про оплату, хоча гроші «з’їв». Також ми розрахувалися банківською карткою і пересіли на інший транспорт протягом перших 30 хвилин. Минуло лише 10 хвилин після купівлі. Кондукторка не дуже тішилася нововведенням, відраховуючи час, та все ж погодила. Хоча про можливість пересадки їй потрібно було ще раз нагадати.

Також тернополяни звертають увагу на інші незручності нововведення.

- Такий квиток не на кожній зупинці можна купити, а водії не мають права видати одноразовий, - пише Світлана Гринюк. - Бувають випадки, що потрібно скористатися транспортом і картка не поповнена або банківської немає. Тоді доводиться йти пішки.

- Серед нововведень ще зазначалося: «водії не з’їжджатимуть самовільно з маршрутів, бо їм платитимуть не за кількість пасажирів, а за кілометраж», - пише Ігор Українець. - Але нічого не змінилося, всеодно їздять не за маршрутом. Так 5 маршрутка в напрямку Дружби мала би їхати по вул. Оболоня, але знову залишила людей марно очікувати на двох зупинках, зрізавши по вул. Живова. І ще про відсутність якості послуги: вікна і далі витирає не перевізник ганчіркою, а пасажири одягом... Тож, панове, будьмо ґоноровими та стараймося менше їздити, більше ходити!

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео