Орест Сарматський

Українську малину продаватимуть у США та Канаді (Агроновини)

2001 (Copy)

США та Канада є найбільшими світовими імпортерами замороженої малини. Українським виробникам вперше вдалося потрапити на ці ринки.

Перші партії ягоди вже прибули до місця призначення. Варто зазначити, що експорт малини до Північної Америки можливий лише за умови, що ягода має високу якість.

Українські виробники довели це – їм вдалося отримати сертифікацію від FDA (The United States Food and Drug Administration). Це відкриває нові можливості для розвитку ягідного бізнесу та заморозки, повідомляє SEEDS.

- На США і Канаду припадає близько 80% всього глобального імпорту замороженої малини в вартісному еквіваленті та близько 65% в натуральному. Однак Україна традиційно експортувала заморожену малину переважно в Польщу, яка добре заробляє на реекспорті української ягоди в інші країни світу. Тому вихід на прямі постачання замороженої малини в країни з високим рівнем імпортних цін на цю ягоду є дуже важливим кроком для подальшого розвитку ягідного бізнесу в Україні. Адже в такому разі українські підприємства, що спеціалізуються на заморожуванні ягоди, зможуть підвищити технологічний рівень переробки і доопрацювання замороженої малини і платити вищу ціну постачальникам, а ті, в свою чергу, підвищувати якість сировини, – зазначив у коментарі для EastFruit Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО).

До Канади та США було надіслано один морський контейнер замороженої малини. Час транспортування першої великої партії склав 1,5 місяця.

 

Торт, який містить 700 хімікатів спекли, щоб популяризувати органічні продукти

2002 (Copy)
2002 (Copy)

Чи читаєте ви склад продуктів на етикетці? Більшість споживачів цього не роблять, але дарма, адже навіть їжа, яка на перший вигляд здається корисною, може містити десятки різних підсилювачів смаку чи консервантів.

Десятки це багато? А як щодо сотні? Саме торти з такою кількістю хімічних додатків готують у рекламних роликах від агенції Humanaut. Кампанія була створена на замовлення компанії Organic Voices, її мета – популяризація органічних продуктів, повідомляє SEEDS.

На одному з відео, створених креативною агенцією, кондитерка протягом 6 годин 47 хвилин прикрашає торти. Кожен новий елемент оздоблення – назва одного з хімічних додатків, які застосовують у харчовій промисловості. Усього кондитерка записала на тортах назви 701 хімічної сполуки. На іншому відео кухарка готує і додає хімікати у тісто.

Цей процес триває протягом 46 хвилин. Ще один ролик – це зображення жінки, яка тихим спокійним голосом зачитує назви ненатуральних додатків. Щоб зробити це, вона витратила 1 годину 5 хвилин.

На кожному з відео у правому нижньому кутку є напис: “Пропусти хімікати та продовжуй з органічним”. Спочатку передбачалося, що ролики привернуть увагу глядачів, але дивитимуться вони переважно не більш ніж 15 секунд, утім статистика переглядів свідчить про те, що люди дивляться відео у середньому протягом 7 хвилин. А кожен десятий з тих, хто переглядав ролик більш ніж 30 секунд, переглянув його до кінця, пише Bazilik.

Джерело: seeds.org.ua

Вибір читачів за тиждень

Відео