Жителі Тернопілля уже 8 разів телефонували на сервіс «Пульс»

8 звернень надійшло на антикорупційний сервіс Державної Фіскальної Служби (ДФС) України «Пульс» від платників податків Тернопільщини за три місяці 2016 р.

Зокрема, у Головному управлінні ДФС в області отримали 6 звернень, до Козівської і Тернопільської об’єднаних податкових інспекцій надійшло по 1 зверненню.

- Актуальними були запитання щодо подання податкової звітності і реєстрації податкових накладних, роботи органів ДФС, бюджетного відшкодування податку на додану вартість і системи електронного адміністрування ПДВ, - повідомили у Відділі організації роботи Головного управління ДФС в області. – Причому усі звернення, які надійшли на адресу органів ДФС краю, оперативно розглянуті і вирішені.

Нагадуємо, сервіс «Пульс» – це «гаряча лінія» за номером телефону 044-284-00-07. На неї громадяни і суб’єкти господарювання мають змогу не лише телефонувати, а й отримати відгук про результат вжитих заходів і проведену перевірку.

Віра ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Фото із відкритих джерел

 

 

Вибір читачів за тиждень

Відео