Віра Олександрович

На посту «Тернопіль-центральний» створять новий відділ (фото)

unnamed

Тернопільська митниця буде реагувати там, де це необхідно, де потрібна правова чи  інша допомога, - стверджує виконуюча обов’язки начальника цього відомства Оксана Антонович.

Робоча зустріч керівництва Тернопільської митниці Державної фіскальної служби (ДФС) із суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності, декларантами, митними брокерами,  представниками регіональних підрозділів контролюючих державних служб Тернопільської області, а також представниками Громадської ради при ГУ ДФС Тернопільський області і Асоціації платників податків України в області відбулася в актовій залі відомства.

Підбили підсумки за 10 місяців 2016 року

Тема розмови була серйозною: «Проблемні питання, що виникають у роботі суб’єктів господарювання та шляхи їх вирішення», повідомили у Відділі організації роботи Головного управління ДФС в області.

Оксана Антонович, зокрема, поінформувала присутніх про основні показники роботи Тернопільської митниці за 10 місяців 2016 року. Йшлося про наповнення державного бюджету, обсяги зовнішньоекономічних операцій і роботу митниці зі створення сприятливих умов для полегшення здійснення зовнішньоекономічної діяльності. Окрім того, вона ознайомила усіх зі станом впровадження реформ і ефектом від новацій у митній сфері, розвитком митних сервісів і усуненням корупційних ризиків під час митного огляду та оформлення. Згодом в. о. начальника митниці розповіла учасникам заходу про проведення засідання Громадської ради при ГУ ДФС в області, наголосивши, що цей орган є чудовим майданчиком для підтримання постійного діалогу із громадськістю щодо удосконалення як податкового, так і митного законодавства (про Громадську раду читайте ТУТприм.).

unnamed-1
unnamed-1

Обговорили основні проблемні питання

Для оптимізації структури митниці і з огляду на місця найбільшої концентрації зовнішньоекономічної діяльності, кількість експортних та імпортних операцій, ми створюємо відділ митного оформлення №3 митного посту «Тернопіль-центральний», - зазначила пані Антонович. - Це забезпечить реалізацію права учасників зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД), визначеного ст. 247 МК України, щодо здійснення митного оформлення товарів у місцях розташування відповідних підрозділів фіскальних органів доходів зборів.

На зустрічі учасники також обговорили основні проблемні питання, що виникають при реалізації Порядку інформаційного обміну між органами доходів і зборів, іншими державними органами та підприємствами за принципом «єдиного вікна», тобто - із використанням електронних засобів передачі інформації, затвердженого постановою Кабміну від 25.05.2016 р. за №364. Окремо розглянули питання аналізу заповнення граф митної декларації і удосконалення роботи автоматизованої системи «єдине вікно» (про це читайте ТУТ, ТУТ і ТУТприм.).

Фото, надані Відділом організації роботи ГУ ДФС в області

Вибір читачів за тиждень

Відео