18 Січня 2020, Субота


Погода
Яку погоду принесе тернополянам Водохреща?

Відео
Тернополяни відвідали прифронтові зони із повстанським вертепом (відео)

Тернопільські гвардійці здобули 2 місце на змаганнях з міні-футболу (фото)

На Тернопільщині цілком серйозно готуються до… пропуску льодоходу

Фоторепортаж
Кахлі тернопільських міст (фоторепортаж)

Анонс
Бережанці колядуватимуть на головній площі міста

Мер Чорткова звітуватиме про виконану роботу у 2019 році

В Україні скорочується поголів’я більшості видів сільгосптварин (Агроновини)

Попри ідеальний етап Дмитро Підручний в естафеті лише восьмий

«Занурювання в ополонку на Водохреща не змиє гріхи» – пояснив священник з Лановеччини

Печеру на Тернопільщині чекають новації

Фоторепортаж
Учасники АТО, переселенці та молоді сім’ї отримали дах над головою (фоторепортаж)

Назвали рейтинг спроможних громад Тернопільщини

Тернопільська художниця запевняє: «В наготі багато принади…»

Підвищити кваліфікацію відтепер можна дистанційно: безробітні з Тернопільщини отримали ще один шанс

Анонс
Водохреща 2020: розклад богослужінь у храмах Тернополя

Санкарка з Кременця показала високий результат на Олімпійських іграх (фото)

До мрії тернополянина наблизить відома зірка шоу-бізнесу

Фотофакт
На Тернопільщині земля вкрита первоцвітами (фотофакт)

Тернополянам на замітку: зросла мінімальна зарплата, тож доведеться за нерухомість платити більше

Фоторепортаж
Сині двері. Кольорова змова на Тернопільщині (фоторепортаж)

Це цікаво
18 січня в історії Тернопільщини

17 Січня 2020, П’ятниця


Погода
Сильні південні вітри 18 січня передвіщають грозове літо

На Рівненщині своє здоров’я поправили військовослужбовці з Терноіпльської області

Тернополяни подорожуватимуть комфортніше

Анонс
Що чекає тернополян на вихідних

Фотофакт
Тернопільські «Красунчики дня»

Вишукана сецесія чортківських дверей (фото)

Вид відтискань, який використовують на розминці в армії, допоможе тернополянам наростити м’язи

Хвилинка грамотності для тернополян: розділові знаки при прямій мові

Мікрозелень вирощують у вертикальній фермі (Агроколонка)

Видання з Тернополя стверджує, що зазнало DDoS-атаки

Олена Підгрушна втратила «срібло» в естафеті Кубка світу

Вчителі з Хоросткова завіншували свого земляка (фото)

Двоє тернополян переносили в банці схожі на наркотики речовини

На Тернопільщині орудує злочинець

Тернопільщина замикає трійку лідерів важливого рейтингу

Тернополян просять посприяти в зменшенні експлуатації тварин в туризмі

Тернополяни можуть зберігати обіцянки міністрів на 2020 рік

У Тернополі іноземна студентка наклала на себе руки, дівчина випила отруту

Гризуни атакують поля Тернопільщини

Відео
У Чорткові освятили нове соціальне таксі (відео)

У Тернополі поліція цікавиться тими, хто хоче заробляти по 12 тис. грн

Відео
Про етнофестиваль «Василів день» у Чорткові телебачення зняло сюжет (відео)

Фотофакт
У Тернополі водії полюбляють паркуватись на газонах (фотофакт)

Це цікаво
17 січня в історії Тернопільщини

16 Січня 2020, Четвер


Погода
Погода в Тернополі 17 січня

Тернопільська зоозахисниця закликає прикладати зусилля заради підтримки власних переконань

Відео
Усі «хвости» перекинули на 13-ту сесію Тернопільської обласної ради (фото, відео)

Молодіжна міська рада у Тернополі зібралася на перше засідання

Фотофакт
Тернопільська «Красуня дня»

Фоторепортаж
Діти тернопільських військовиків отримали подарунки з-за кордону (фоторепортаж)

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області розробила два масштабних інвестиційних проекти реконструкції найбільш навантажених трас та автошляхів до місць паломництва.

На розгляді Міжвідомчої комісії з питань державних інвестицій перебувають проекти реконструкції доріг М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка, М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече, Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Т-09-03 Галич-Городок, Т-20-06 Городище-Зарваниця-Бучач, Р-26 Острог-Кременець-Почаїв-Радивилів, Р-32 Кременець-Біла Церква-Ржищів, Р-43 (М-19)-Ланівці –(Р-32).

«З 2010 року капітальні видатки на автомобільні дороги практично не проводилися, лише виділялися субвенції з державного бюджету, – пояснює начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик. – Втім, це капля в морі, у порівнянні з тими коштами, які необхідно залучати на дороги . Міжремонтних термінів ніхто не дотримувався у зв’язку з відсутністю належного фінансування в попередні роки. В окремих випадках у нас капітальний ремонт по 33-35 років не проводився взагалі. Можна замінити верхній та нижній шар покриття, та поки ми не переробимо основу дороги – стояти вона не буде. Керівництво держави розуміє, економіка нерозривно пов’язана з інфраструктурою, тому в процесі нарощення фінансових потужностей необхідно відбудувати дороги.»

Загалом Служба пропонує залучити капітальні видатки  держбюджету на реконструкцію 15 ділянок вищезгаданих доріг у межах Тернопільській області. Для цього дорожники розробили два інвестиційні проекти. В перший включено ремонт автошляхів до Почаївської Лаври, Зарваниці та Києва (через Ланівці). В другий, який спільно втілюватиметься Службами автомобільних доріг у Тернопільській, Львівській та Івано-Франківській областях, – міжнародного коридору Е-50 на території трьох західних областей. В межах Тернопільщини буде проведена реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка по всій протяжності з заходу на схід, та проходитиме через міста Бережани, Козову, обхід Тернополя та Підволочиськ.

Виділити кошти на масштабний ремонт дозволяє видана у 2015 році Кабінетом Міністрів України постанова №571 «Деякі питання управління державними інвестиціями». Згідно з документом, Міжвідомча комісія, куди входять представники ледь не усіх міністерств, народні депутати та експерти, щороку напередодні формування державного бюджету визначає, яку частку державних грошей можна інвестувати у суспільно важливі проекти.

«Процедурно це виглядає так: Служба автомобільних доріг у Тернопільській області як безпосередній виконавець формує інвестиційний проект, попередньо погоджуючи необхідність розроблення з головним розпорядником бюджетних коштів Укравтодором. Після цього подає на розгляд Укравтодору для проведення державної інвестиційної експертизи, а в подальшому у випадку одержання позитивного висновку – в Міністерство економічного розвитку і торгівлі, де проводиться процедура приймання державних інвестиційних проектів для участі у відборі Міжвідомчою комісією. У випадку доцільності залучення на їх реалізацію саме коштів державних капітальних вкладень інвестпроект подається на Міжвідомчу комісію з питань державних інвестицій. Вона засідає зазвичай один раз на рік напередодні формування бюджету», – коментує Богдан Юлик.

Перший інвестпроект, який включає капітальний ремонт дороги з Тернополя до Києва, Зарваницького Марійського духовного центру та Почаївської лаври, вже отримав схвалення Укравтодору, отримано і перші висновки Мінекономрозвитку.

«Тернопільщина надзвичайно багата на християнські святині. На території нашої області знаходиться друга за величиною лавра в Україні та Марійський духовний центр. До них щороку з’їжджаються кілька мільйонів людей. Завдання Служби – забезпечити для громадян можливість безпечно та комфортно доїхати до храмів. Що ж до ремонту дороги на Київ, то їдучи автошляхами Р-32 і Р-43 водії «економлять» майже 60 км. А це час та паливо», – додає Богдан Юлик.

В напрямку Зарваниці в рамках інвестиційного проекту передбачено реконструкцію ділянок доріг загальною протяжністю орієнтовно 56,22 км (необхідно інвестувати 990 675,00 тис. грн.).

В напрямку Почаєва 13,51 км дороги (необхідно інвестувати 405 300,00 тис. грн.).

В напрямку Києва 15 км дороги (необхідно інвестувати 299000, 00 тис. грн.)

Другий інвестпроект – повна реконструкція дороги М-12. Вона повністю пересікає Тернопільську область з Заходу на Схід. Це також міжнародний коридор Е-50. На ньому значна інтенсивність руху, тому є критична необхідність довести його до І категорії. Наразі траса майже по всій протяжності ІІ, а подекуди навіть ІІІ категорії. Це спільний інвестиційний проект Тернопільської, Львівської та Івано-Франківської областей, відповідальним виконавцем якого обрано Службу автомобільних доріг у Тернопільській області. Найближчим часом його розглядатиме Укравтодор.

На території Тернопільщини в рамках інвестпроекту проведуть реконструкцію 106,43 км дороги. Прогнозована вартість робіт – 3193607,605 тис. грн.

Згідно з визначеною процедурою, відібрані Міжвідмочою комісією інвестиційні проекти подані в 2017 році почнуть реалізовувати з 2018 року. Орієнтовний термін виконання робіт – 3 роки. Втім, дата дедлайну стане відома в процесі реалізації.

154

Залишити коментар

прайс-на-рекламу
Схожі матеріали

Інші публікації автора