Орест Сарматський

Хто цього року може стати головним постачальником полуниці? (агро-новини)

unnamed (4)

Зараз на базарах уже реалізують тепличну полуницю

Одеська область в поточному році може стати головним постачальником полуниці. Про це йдеться у сюжеті ТСН.

unnamed (2)
unnamed (2)

Одеський регіон сильні заморозки оминули. Нині на базарах вже реалізують тепличну полуницю.

У більшості регіонів України полуниця постраждала від приморозків наприкінці квітня та початку травня.

«Холоди не пожаліли навіть Південь і Закарпаття — наші «найполуничніші» регіони. Одесу сильні заморозки оминули, та й місцеві фермери у різний спосіб рятували ягоду від замерзання. Нині на базарах вже реалізують тепличну полуницю, а за кілька днів почнуть продавати ґрунтову», — йдеться у сюжеті.

Німецькі фермери рекламують себе за допомогою Facebook і Twitter

Фермери з Німеччини сміливо пишуть пости у Twitter за кермом трактора і показують в Facebook, як годувати поросят за допомогою iPhone. Саме так німецькі фермери використовують соцмережі для реклами себе і своєї професії, повідомляє Deutsche Welle.

unnamed
unnamed

Порося жує його шнурки, але Маркус Хольткеттер (Marcus Holtk?tter) бачить лише камеру на планшеті. Фермер Хольті (Bauer Holti), як він себе називає, ще і блогер. За його акаунтом із регіону Мюнстерланд на північно-заході Німеччини стежать 1700 людина — не тільки колеги, але і всі, кого цікавлять теми екології, здоров'я або просто симпатичні свинячі мордочки.

Постинг у соцмережах для Маркуса Хольткеттера — бізнес-стратегія.

«Так можна ближче познайомити зі своїм виробництвом і завоювати довіру споживача. Facebook або Twitter — ще й майданчик для демонстрації компетенції і поглядів: тут діляться порадами і обговорюють важливі теми, як, наприклад, застосування гліфосату для боротьби з бур'янами. Мій пост про ці засоби викликав в Twitter гарячу дискусію», — розповів фермер Хольті.

За спостереженнями Німецького об'єднання аграріїв, усе більше фермерів з різних куточків Німеччини створюють акаунти в соціальних мережах, де рекламують не тільки свою продукцію, а й професію.

«Нам потрібен чесний діалог. Те, що я контролюю годування свиней з допомогою iPhone, у багатьох не вкладається в голові. Це не збігається з романтичними уявленнями про фермерство», — пояснює Маркус Хольткеттер.

За його словами, сьогодні лише 3% німців займаються сільськогосподарським виробництвом. Агроблогер звинувачує в цьому застарілі кліше.

Ведення фермерського господарства на сьогодні та ще десять років тому — дві різні речі. Хай-тек, нехай навіть у вигляді мобільних додатків, на сучасному подвір'ї не рідкість. За допомогою віртуальних екскурсій Маркус Хольткеттер та інші фермери розповідають про свої будні, пояснюють, чому закохані в те, чим займаються.

«Аграрний фонд» пройшов міжнародний фінансовий аудит за 2016 рік

 «БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА» провела аудит консолідованої фінансової звітності ПАТ «Аграрний фонд» за 2016 р.

unnamed (3)
unnamed (3)

ПАТ «Аграрний фонд» пройшов міжнародний фінансовий аудит за 2016 р., який був проведений компанією ТОВ «БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА», повідомляє прес-служба ПАТ «Аграрний фонд».

Згідно з результатами аудиту чистий прибуток ПАТ «Аграрний фонд» у 2016 р. за міжнародними стандартами склав 235,3 млн грн.

Вибір читачів за тиждень

Відео