Віра Олександрович

Скаржитися Гройсману тернополяни можуть навіть уночі

телефон

На «Урядову гарячу лінію» уже звернулися 18 платників із Тернопільщини.

Про це повідомили у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.

Із загального числа зареєстрованих звернень питання щодо оподаткування порушували у 10-ти випадках, 4 звернення стосувалося підприємницької діяльності, 3 – пенсійного забезпечення, а ще одне – діяльності посадових осіб, - перелічують у податковій. - Усі ці звернення оперативно розглянуті у встановлений термін і вирішені по суті.

Нагадаємо, сервіс «Урядова гаряча лінія» – це механізм для взаємодії Уряду із громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Звернення приймають фахівці Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилають органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті або надання відповідних роз’яснень, - пояснили у податковій.

До слова, «Урядова гаряча лінія» - 1545 працює цілодобово!

Фото із відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео