Хамовиті продавці Тернопільщини напередодні свята

продавчиня

В останні, передсвяткові дні на Тернопільщині твориться суцільний хаос. Люди ,бігають від магазину до ринку, щоб вибрати подарунки для близьких та рідних ,але часто чують в свою адресу хамство.

Недавно про те, як образили її маму та ще й доньку розповіла у соцгрупі Моя Лановеччина Алла Жмака:

Не хотіла оприлюднювати,але дуже обурило ставлення продавця магазину ” Обрій ” , який розташований по вул. Незалежності (біля греко-католицької церкви). На днях бабуся вирішила зробити подарунок для онучки – купити шапку. За усною домовленістю онучка мала приміряти і у разі, якщо не підійде, повернути або обміняти. Шапка виявилась завеликою і зовсім не пасувала. На другий день я сказала доньці щоб пішла і повернула товар. Вона зіштовхнулась з великим незадоволенням продавця, який не хотів повернути гроші і прийняти товар назад. Лише після того як донька перетелефонувала мені, передавши трубку продавцеві, я нагадала їй про домовленість і в тому числі про закон України, який гарантує нам покупцям у 14- денний термін повернути товар, якщо він був належної якості. Та чомусь ця норма у цьому магазині не діє. Але найбільше мене обурило те, що продавець після телефонної розмови зі мною просто” швирнула” телефон дітям і сказала: ” Щоб ваша баба більше не приходила до нас в магазин, як не розбирається що купляти!!!”Гроші звісно віддала так як телефон( “швирнула”). Шановний продавець! А Ви не задумувались що до вас не тільки ”баба” може не прийти, але й інші…..з таким ставленням і підходом до людей? Хочеться попросити власників магазину (і не тільки цього) детальніше пояснити продавцям про культуру обслуговування, так як це, перш за все, ваша репутація і звісно ваш дохід“, – написала жінка.

Вибір читачів за тиждень

Відео