Оксана Бучко

Тернопільська ОДА – у трійці головних замовників «джинси»

11-600x399

В інтернет-ЗМІ з початку 2018 різко зросла кількість замовних матеріалів. У порівнянні із 2017 роком, видання містять на 31% більше «джинси». Серед основних замовників такої інформації третю сходинку займає Тернопільська ОДА.

Це показують дослідження Інституту масової інформації на предмет дотримання журналістських стандартів та наявності матеріалів із ознаками замовлення. Їх провели у десяти популярних інтернет-виданнях.  Із них у чотирьох «джинси» не виявили. Це видання – «Українська правда», «Ліга», «Страна», «Укрінформ». Також замовних матеріалів не знайшли у газеті «Вести». Натомість лідерами за кількістю джинси є УНІАН, «Обозреватель», 112 канал та «Сегодня».

Більшість реклами - політичні матеріали (91%). У трійці лідерів, які таку «джинсу» купували – Житомирська ОДА і її губернатор, УПЦ МП та Тернопільська ОДА. Також серед замовників «джинси» помітно Віталія Кличка, Віктора Медведчука, Анатолія Гриценка, Вадима Рабіновича, Романа Насірова, Бориса Філатова та інших.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео