Оксана Бучко

Аграріям Тернопільщини пообіцяли зручне перевезення, яке вони оплачуватимуть самі

Перевезенню зерна під час жнив на Тернопільщини заважає залізниця. А саме відсутність достатньої кількості вагонів для транспортування. Тож  в області йдуть мільярди на ремонт автодоріг, які потерпають від транспортування зерна, яке мало б перевозитись у електровозах.

– Потреба у вагонах виконана на 70%, – зазначив очільник області Степан Барна. – Через це ми витрачаємо щорічно до 2 млрд грн на ремонт автодоріг. Ми хочемо цю проблему вирішити спільно з керівником «Львівської залізниці» Володимиром Кротом.

36609949_1854195231305606_6175042942961451008_n
36609949_1854195231305606_6175042942961451008_n

Уникнути проблемних моментів під час жнив Володимир Крот пропонує шляхом закупівлі електровозів, які ремонтуватимуть підприємці. Тобто заключатимуть тимчасовий договір на користування.

– Протягом року додали загалом 8 тисяч вагонів, – зазначив директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот. – За місяць додали 5 електровозів. Наступного року отримаємо 30 машин з США. Думаю, Львівській залізниці дістанеться 10 машин. Але навіть якщо цього не трапиться, їх будуть перекидати з інших областей. До кінця першого кварталу 2019 року проблему з електровозами вирішимо назавжди. А до того часу, я обіцяю, буде достатньо тяги для виконання аграрних робіт.

Як додав директор ПАП «Агропродсервіс» Андрій Баран, важливо також прослідкувати роботу важливих станцій залізниці.

– Ми відкрили елеватор до станції «Денисів- Купчинці», – зауважив Андрій Баран. – І 5 місяців ми будували його, а 8 місяців чекали дозволу прийняття на баланс залізниці. Після цього станція «Денисів-Купчинці» опинилась у списку на закриття.

36650073_1854194437972352_8713671921192927232_n
36650073_1854194437972352_8713671921192927232_n

Такі станції Володимир Крот пообіцяв найближчим часом перевірити і не допустити їх закриття.

Фото автора

Вибір читачів за тиждень

Відео