Оксана Бучко

Тернопільські школи можуть потрапити у програму змін

53906724_1158122534357600_820257776222601216_n

У публічній дискусії «Як працює освітня реформа в громадах?» взяла участь тернопільська викладачка Мар’яна Гевко. На події були присутні експерти, представники ОТГ та ментори, запрошені спікери, представник МОН і міжнародних організацій.

Ми віримо, що лише реформи освіти недостатньо. Адже будь-яка зміна згори має дуже нетривкий ефект, а кожна школа унікальна. Тому ми працюємо безпосередньо з школами та громадами над тим, аби вони самостійно напрацьовували свою освітню стратегію, будували довіру та уважність через культуру співпраці, командну роботу, комунікацію як всередині школи – вчителями, батьками, учнями, так і зовні – з громадою, локальною спільнотою. Для того, щоб щодня покращувати навчальний досвід учнів. Це значно довший шлях, але більш фундаментальний, бо закладає основи сталого розвитку, пояснює голова «Про.Світ» Лілія Боровець.

18217618_2002266666668949_905937811_n
18217618_2002266666668949_905937811_n

Під час заходу говорили про важливість імплементації реформ на місцях, комунікації між реформованими структурами, довіра між усіма учасниками освітнього процесу та їх ролі, важливість горизонтальних зв’язків.

Подія відзначила офіційний старт програми «Школа 3.0 Об’єднані громади». Експерти поділились досвідом з представниками 13 громад, в яких буде впроваджуватись програма. Під час втілення програми повинна пройти не лише зміна контенту освіти, але і зміна підходів. З кожною командою громад працює ментор, який навчає ефективній співпраці, координації та комунікації між членами команди.

Учасниками програми «Школа 3.0» може стати будь-яка школа, яка хоче творити зміни.

Фото з архіву Мар’яни Гевко

Вибір читачів за тиждень

Відео