21 Червня 2021, Понеділок


Кременецький лижник став срібним призером на змаганнях у Польщі (фото)

На Тернопільщині вшанували загиблих повстанців

У Кременці змагатимуться юні майбутні олімпійці

Фотофакт
На Тернопільщині відкрили ще один пам’ятник Кобзарю (фотофакт)

На Тернопільщині діятиме Почесне консульство Сенегалу

На Тернопільщині дуже люблять ключі, які допомагають перевірити на чесність бізнес-партнерів

Фотофакт
На ринках Тернополя з’явилися перші кавуни (фотофакт)

У вівторок у частині Тернополя не буде світла

Фоторепортаж
Прогулянки Тернополем. Поки ви не на морі (фото)

Фотофакт
Арсен Мірзоян зняв кліп у Кременці, на Замковій горі (фото)

На Тернопільщині за добу зафіксували 6 нових випадків COVID-19

Тернополянам на замітку: гривня з доларом продовжують боротьбу

Тернопільщина вшанує 80-ті роковини розстрілів у тюрмах Західної України

Правоохоронці викрили тернополянку, яка оформила кредит на сестру

Це цікаво
21 червня в історії Тернопільщини

20 Червня 2021, Неділя


Погода
Стратилат грозами багатий

Фотофакт
Голова «ковбасної столиці Тернопільщини» виготовив візитки із в’яленого м’яса (фотофакт)

Молодь Тернопільщини запрошують на табір, що гартує тіло й дух 

Про колонізацію Марсу після пандемії розповів тернополянам на фестивалі «Ї» Макс Кідрук

Фоторепортаж
Мандрівки Тернопільщиною. На пам’ять (фото)

Тарас Прохасько привіз тернополянам на фестиваль «Ї» книгу, яку наговорив журналістці

Фотофакт
Два рятувальники з Тернопільщини отримали ордени (фото)

Фоторепортаж
Далека та дивовижна Ірландія Максима Беспалова на сцені фестивалю «Ї» (фото)

Чортківська «газовня» пригрозила припинення газопостачання: кому та чому?

На ринках Тернополя вже торгують лісовою суницею

Фоторепортаж
Прогулянки Тернополем. Слід літа (фото)

Звання “Заслужений лікар України” присвоєно двом медикам з Тернопільщини

Британець видобуває криптовалюту на енергії з коров’ячого гною (Агроновини)

Викрадачку велосипеда впіймали у селі на Тернопільщині

Головний податківець Тернопільщини помітив зловживання з боку бізнесу

Фоторепортаж
Магія поезії та драйв слова: чим запам’ятався 4 день «Мистецького фестивалю «Ї» (фото)

Фоторепортаж
Мандрівки Тернопільщиною. Хто плете вінки для будинків (фото)

Без газу на дві доби залишиться 41 населений пункт Тернопільщини

Юрко Іздрик у Тернополі: «З віршами я прощаюся сьогодні привселюдно, у вашій присутності»

За добу зареєстровано 11 нових випадків захворювання на Ковід

Лютий поетичний марафон: чим дивували письменники гостей фестивалю «Ї» (фото)

Це цікаво
20 червня в історії Тернопільщини

19 Червня 2021, Субота


Погода
Святий Федот тепло дає – жито в золото веде

Олександр Ірванець розповів тернополянам на фестивалі «Ї» про те, що таке «3+2»

Відео
З ініціативи команди Чайківського у Чистилові відремонтують дорогу (відео)

Фоторепортаж
Прогулянки Тернополем. Де знайти рівновагу? (фото)

У Тернополі польські письменники презентували свої книги про україно-польське прикордоння

Фоторепортаж Це цікаво
Ароматна й тепла справа (фото)

Борщів готується до встановлення рекорду

Фоторепортаж
Мандрівки Тернопільщиною. Тільки, коли приглянутися (фото)

Поліцейські встановлюють обставини загадкової смерті подружжя з Тернопільщини

У селі на Тернопільщині понад добу шукають чоловіка, який зник із велосипедом

Сьогодні в топ-продажів на ринках Тернополя – снопики шавару-лепехи

Анонс
У Тернополі відбудеться «Олімпійський день–2021»

В Україні олія подорожчала на 75% (Агроновини)

Ще одна країна відкриє кордон для вакцинованих жителів Тернопільщини

Хедлайнери фестивалю «Файне місто» 2021 перенесли свої виступи на наступний рік
Наталя Вихристюк Тернополянка Стюардеса

Політ. Декого він лякає, інших зачаровує, а дехто ставиться до нього з байдужістю. Та є і такі, для кого авіаперельоти – не просто декілька годин у літаку перед яскравою відпусткою чи важливим відрядженням. Є такі, для кого кожен підйом над хмарами? – щоденна робота. Не  завжди найлегша робота.

Вишукана і, здавалося б, недосяжна для тернополян професія стюардеси ближча, ніж нам здається. «Терен» поспілкувався з Наталею Вихристюк, яка змінила викладацьке середовище на постійні перельоти.

Наталя – тернополянка. Навчалася дівчина у місцевому педагогічному університеті, де вивчала англійську мову та літературу. На останніх курсах наша героїня викладала англійську мову у «Профі-центрі», але через два роки покинула роботу та поїхала у Катар, аби стати стюардесою.

Бути стюардесою – задавнена мрія чи спонтанне рішення?

– Ідея працювати стюардесою виникла ще на першому курсі навчання в університеті. Завжди викликала захоплення ця професія. Адже це можливість побачити світ і при цьому заробляти гроші. Тому так, це мрія! Завжди думала, що після закінчення університету буду літати. Але вдома, у Тернополі, мене тримала робота та романтичні стосунки. Проте влітку 2017 року, я поїхала в довгоочікувану відпустку на острів Корфу, що в Греції. Я настільки захопилася красою острова, що мене почала переслідувати думка про те, яка ж прекрасна наша планета, скільки неймовірних місць є на світі, але як мало ми бачимо. Тоді ж у мене виникло непереборне бажання подорожувати і заробляти більше. А на думку спала давня мрія бути стюардесою. Я почала шукати інформацію про найкращі авіалінії світу і натрапила на «Катар», які якраз проводили набір в Україні у липні того ж літа. Потім була співбесіда в Одесі, два з половиною місяці очікування і запрошення на роботу. Зараз я працюю стюардесою у компанії Qatar Airways.

Де ти навчалася азам професії та що стало найважчим у цій підготовці?

– Компанія навчає всіх новачків протягом шести тижнів у місті Доха, це – столиця Катару. Якщо говорити відверто, то навчання доволі важке, оскільки 6 днів на тиждень з 14:30 до 22:00 ми перебували у коледжі. За цей час потрібно було «увібрати» величезну кількість абсолютно нової інформації з предметів, яких не вчать ніде, крім авіації. І це все потрібно осилити впродовж короткого терміну. Та саме для мене найважчим до переїзду в Катар було залишити кохану людину в Тернополі, вперше за досить довгий період наших стосунків.

Які головні правила для стюардес та чому вони важливі у цій роботі?

– Одне з головних правил для стюардес усього світу, думаю, це – пунктуальність. Оскільки запізнення та затримки в авіації вартують дуже дорого. Також важливий емоційний інтелект. Як ми всі знаємо, посіяти паніку можна в лічені секунди. А коли маєш справу з наляканими пасажирами у надзвичайній ситуації, то потрібно зберігати ясний розум, не керуватись емоціями, зуміти заспокоїти інших і вселити віру людям, що все буде добре. Ще одне важливе правило – професійність. Нам завжди наголошують, що ми в центрі уваги, на нас постійно дивляться люди і це дисциплінує неабияк: починаєш контролювати кожен рух, жести, міміку, поставу і так далі.

Розкажи про свій перший політ у ролі стюардеси. Обійшлося без казусів?

– Мій перший політ був на Гоа (що в Індії). Щоправда це була «розворотка», як у нас кажуть, тобто політ туди і відразу назад, без зупинки в місті. Під час вильоту та при посадці мені пощастило сидіти у кабіні пілотів. Оскільки це був оглядовий політ і обов’язків у мене не було, як і місця в кабіні. Тому я досі пам’ятаю вогні у злітної смуги, нічного Гоа і своє захоплення. Також пам’ятаю першу пасажирку, котра заходила і відповіла на моє привітання: «Яка світла посмішка, хай Господь благословить тебе!». Це був неабиякий позитивний заряд на початок моєї кар’єри як бортпровідниці.

Які, на твою думку, позитивні та негативні сторони професії?

– Позитивні сторони очевидні і про них знають всі. По-перше, це можливість побачити світ, особливо такі далекі від України куточки як Австралія, Бразилія, Південно-Африканська республіка, США. Також ми маємо знижки на квитки, а заробітна плата, дозволяє трішки підняти свій рівень життя і здійснювати мрії! Проте негативних сторін не менше, хоча про них менше говорять і мало хто задумується, коли уявляє цю професію. Та про це треба знати, усвідомлювати до того, як погоджуватись на цю роботу. Отже, найгірше, на мою думку, це вплив на здоров`я: немає режиму сну. Оскільки одного дня може бути денний рейс, а на наступний – вже нічний, і після нього знову нічний. Чим старший стаєш, тим більше часу потрібно на відновлення. Проте розклад має на тебе інші плани, дуже часто потрібно йти на наступний рейс, не відпочивши як слід від попереднього. Як наслідок, організм починає бунтувати, наприклад, набором ваги, проблеми зі сном, гіршає робота мозгу, погіршується пам`ять та інше. Окрім того, шкіра втрачає вологу, внаслідок чого з’являються зморшки. Ми працюємо з людьми і є різні життєві ситуації, можливі конфлікти або невдоволення пасажирів. Від нас вимагають знайти підхід до кожного, вирішувати всі можливі казуси і ще й в дуже обмежений час. А ти відповідаєш за 30-40 людей одночасно! Також ми маємо справу з брудними туалетами та підносами з їжею, що не завжди гігієнічно.

Коли прилітаєш у нове місто маєш час розгледіти його чи все обмежується аеропортом?

– Переважно, так. Ми зупиняємось в середньому на 24 години в кожному місті, політ до якого триває більше ніж 5 годин. Тобто, якщо ми летимо з Дохи в Київ тривалість рейсу десь 5 год. 10 хв., то залишаємось там до наступного дня. А якщо летимо з Дохи у Стамбул, тривалість рейсу лише 4 години, ми одразу повертаємось назад у Доху, не виходячи навіть в аеропорт.

Чи залишає робота місце і час для особистого життя? Чи вдається поєднувати?

– Якщо є бажання, то можливо все. Звичайно, що такий стиль життя і графік роботи дуже не звичний і бачитись часто не виходить. Проте нам з моїм нареченим вдається зустрічатись щомісяця. Це або у Києві, або коли я прилітаю додому чи під час спільних відпусток.

Чи часто ти бачиш рідних, прилітаєш додому?

– Додому прилітаю зазвичай раз на три місяці. Хоча б на 3 дні, але стараюсь. Все залежить від того, наскільки щільний графік.

Які мрії або бажання ти змогла здійснити, ставши стюардесою?

– Насправді вдалось здійснити декілька мрій, наприклад, побачити Нью-Йорк. Мабуть, це мрія чи не кожного, адже це місто по-своєму особливе, його не дарма називають столицею світу! Також вдалось відпочити у Таїланді, на Кіпрі, у Стамбулі з близькими людьми, організувати відпустку для батьків, поїхати з коханим на Балі та в Іспанію. На даний момент я відвідала 47 країн! Мені ця цифра досі здається нереальною! Інколи запитуєш у себе «Як?!». Я побачила Бразилію, Японію, Мальдіви, Сейшели. За цей час спробувала кухні різних країн світу, різноманітні екзотичні фрукти, годувала жирафів у Кенії, фотографувалась з пінгвінами у ПАР, каталась на верблюдах у пустелі Катару, плавала з мантами (це такі великі скати) біля островів Індонезії. Я б ніколи уявити не могла, що це все можливо! Я дуже вдячна за таку можливість в моєму житті.

Фото Наталі Вихристюк

832

Залишити коментар

прайс-на-рекламу
Схожі матеріали

Інші публікації автора