Орест Сарматський

Україна експортуватиме медівки та медовухи в ЄС (Агроновини)

0501 (Copy)

Українськими питними медами зацікавилися в інших країнах, у тому числі в ЄС.

Про це повідомив заступник голови Гільдії медоварів України Володимир Дмитрук під час медового марафону: «Медоваріння: історія, традиції і сучасність».

Про це пише agronews.ua. 

За його словами, українськими питними медами вже давно цікавляться у Казахстані. Навіть запрошували медоварів на чолі з патріархом українського бджільніцтва Василем Соломкою у цю країну – саме для допомоги у налагодженні там виробництва питних медів. Також Казахстан зацікавлений і в імпорті української продукції.

Цікавляться питними медами українського виробництва і в Білорусі та Польщі, яка є членом ЄС. І готові закупляти цю продукцію. Проявив інтерес до питних медів з нашої країни й Ізраїль.

Ліцензоване виробництво питних медів з’явилося в Україні у 2017 році завдяки зусиллям дрогобицьких та волинських пасічників. До цього був 10-річний досвід у виготовленні медових напоїв різноманітних видів і численна кількість нагород і медалей як на всеукраїнських так і на міжнародних конкурсах. Підприємство знаходиться у Дрогобичі Львівської області.

Так, на конкурсі в Туреччині у 2018 році, гілку першості зайняла українська медівка «Біла ніч».

А у 2019 року в Монреалі (Канада) на Апімондії (46-й Міжнародний Конгрес з бджільництва) відбувся конкурс медових напоїв.

З-поміж 160 країн світу медівка «Медова ягода» та медак «Сила духу» взяли срібло та бронзу. Це чудовий результат, адже жодна країна-учасник не може похвалитись таким результатом в медоварінні.

0502 (Copy)
0502 (Copy)

Малим виробникам законодавчо відкриють шлях на полиці супермаркетів

Наступного, 2021 року, в Україні планується розробити комплексний Закон України “Про торгівельну діяльність харчовими продуктами”, про це agronews.ua повідомило джерело у Верховній Раді.

Основні положення закону наступні:

– терміни та визначення;

– принципи організації торгівельної діяльності;

– ярмаркова діяльність;

– торгівельні мережі;

– доступ малих (локальних) виробників до торговельних мереж;

– порядок розрахунків;

– бонуси (знижки), тощо.

Це відбудеться у рамках другого етапу реформування відносин у торговельній сфері.

Мета закону – розвиток торгівельної діяльності з метою забезпечення доступності для населення харчових продуктів, формування конкурентного середовища, підтримка вітчизняних виробників харчової продукції.

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео