Орест Сарматський

Мешканець Тернополя потрапив у халепу з унітазом за 9 тисяч гривень

1802212 (Copy)

Фахівці Управління захисту споживачів сприяли тернополянину в обміні бракованої сантехніки.

Як повідомляє Головне управління Держпродспоживслужби в області, до відомства зі скаргою звернувся тернополянин.

– За словами заявника, у магазині керамічної плитки та сантехніки  обласного центру він придбав керамічний виріб – унітаз вартістю 9 000 грн,  але під час  використання в товарі проявився недолік – з’явилась мікротріщина. На усне звернення покупця, продавець відмовив у безоплатному усуненні недоліків, як це передбачено статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів, – йдеться у повідомленні.

Також повідомляється, що спеціалісти допомогли покупцеві оформити заяву (згідно з вимогами законодавства) до суб’єкта господарювання про проведення незалежної експертизи.

Після втручання спеціалістів Управління захисту споживачів, таку експертизу продукції було проведено.

За її результатами встановлено, що недоліки у товарі виникли не з вини споживача, а виріб виявився бракованим. Тому придбаний унітаз було замінено на товар належної якості.

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео