Тернополяни – в пошуку «інвайтів» до нової соціальної мережі

clubhouse-mozhet-pomeshat-48_main

Понад 5 млн користувачів зареєструвались впродовж останніх тижнів у новій соціальній мережі Clubhouse. Її «фішка» полягає в тому, що потрапити до мережі можна, лише маючи спеціальні запрошення – інвайти. Clubhouse встиг наробити чимало ажіотажу і серед тернополян.

З цікавого:

  • це соцмережа, яка повністю побудована на голосових повідомленнях;
  • є можливість створювати конференції-кімнати для спікерів, щоб висловитися, ти маєш «підняти руку»;
  • обмежений доступ через інвайти (запрошення), кожен новий користувач має два інвайти;
  • скачати Clubhouse можна поки тільки на Iphone. Хоча нині вже найняли спеціаліста для розробки додатку і для Android;
  • у Clubhouse вже доволі багато знаменитостей: Джаред Лето, Опра Вінфрі, Ілон Маск.

Тернополяни, не бажаючи залишатись осторонь нової соціальної мережі, теж розпочали полювання за інвайтами.

3
3

1
1

2
2

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео