Оксана Бучко

Тернополяни пропонують зменшити кількість зовнішньої реклами 

700aea43064b2796c168bcb95d9dd663

Зменшити кількість зовнішньої реклами у Тернополі пропонують у відповідній петиції. На думку автора, це забезпечить відновлення естетичної і туристичної привабливості міста, а також покращить рівень безпеки на дорогах. 

– Щороку туристи із різних міст та країн відвідують наше місто, – йдеться у тексті петиції. – Однак, збільшення реклами на вулицях та узбіччях доріг та порушення підприємцями міста естетичних норм при утриманні рекламних об’єктів в нашому місті призводить до непривабливого зовнішнього вигляду міста, порушує його історичний вид, зменшує його естетичну та туристичну привабливість, несе психологічний дискомфорт жителям та гостям міста, а також часто є причиною отримання травм та ДТП. Зменшення кількості зовнішньої реклами призведе до збільшення попиту на неї, що призведе до проведення відкритих та прозорих аукціонів з продажу дозволів на розташування рекламних засобів. Це призведе до збільшення надходжень до міського бюджету, – додає автор. – Як показує позитивний досвід українських та європейських міст, які обмежили кількість та «яскравість» реклами в центрі, це позитивно сприймається як жителями так і гостями міста. 

Тож у документі пропонується Тернопільській міській раді прийняти рішення, яке врегулюють дану ситуацію:

- заборонити розміщення об’єктів зовнішньої реклами таких як щити, що стоять окремо на всій території міста та особливо в центрі міста;

- зменшити кількість білбордів, вивісок, вітрин, інформаційних дошок та інших елементів рекламної продукції;

- заборонити роботу аудіореклами на зупинках громадського транспорту;

- негайно демонтувати незаконну рекламу,спростити процедуру демонтажу, збільшити кількість інспекторів, виділити ресурси на демонтаж;

- створити «нульову» форматну зону в центрі міста (без реклами);

- повністю заборонити розтяжки над вулицями (троли) як вид реклами, заборонити клеїти рекламу на стінах будинків, на вікнах та дверях.

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео