Орест Сарматський

Найбільше до Нового року подорожчають м’ясо та овочі (Агроновини)

1401 (Copy)

Новорічний стіл 2022 року для українців подорожчає на 20%.

Про це у коментарі ГолосUA повідомив голова Спілки українського селянства Іван Томич.

- У порівнянні з минулим роком, новорічний стіл у середньому подорожчає на 16-20%. Тобто українцям потрібно буде переплатити на 20% для того, щоб накрити стіл, як минулого року, – сказав  Томич.

За його словами, найсильніше до нового року подорожчають м’ясо та овочі.

- Помідори, огірки та перець до нового року подорожчають до 20%. Також підростуть у ціні овочі борщового набору. Хоча буряк, морква, цибуля, капуста до кінця року подорожчають не так сильно – на 10%. А ось цибуля може рекордно зрости в ціні. Порівняно з минулим роком – у 2,5 рази. Крім того, подорожчає м’ясо. Свинина на 20%, а курятина на 10%, – резюмував Томич.

Зокрема, ціни на хліб за рік зросли в середньому на 18%, а торти та тістечка стали дорожчими на 80%. Це сталося тому, що на всіх етапах виробництва від виготовлення борошна до виготовлення кінцевої продукції використовується електрика.

Через подорожчання енергоресурсів було вироблено менше кормів для тварин та свійської птиці. Це спричинило скорочення поголів’я. Відповідно злетіли ціни на яйця та м’ясо. Протягом року свинина подорожчала на 4%, курятина – на 6%, яловичина – на 12%. Яйця стали дорожчими на 8%.

Джерело: seeds.org.ua

 

30 видів крем-меду виготовляє пасічниця з Кропивницького

1402 (Copy)
1402 (Copy)

Кілька років тому Ірина Ткачук з Копивницького отримала у спадок від дідуся пасіку.

Дівчина вирішила продовжувати родинну справу, але дещо модернізувати її. Разом з подругою Анастасією Войчук бджолярка створила крафтове виробництво крем-меду. Наразі підприємиці виготовляють продукти з 30 смаками.

Вдало господарювати на власній пасіці вдалося Ірині вдалося не відразу. Утім, дівчина продовжила справу, попри кілька невдач, пише Суспільне.

- Мене давно вабило бджільництво, але більш серйозно і конкретніше почала займатися цим після того, як дідуся не стало. У пригоді стали його записи, а також інтернет. Спочатку у мене це не виходило, було багато втрат, але ми відновлювали бджолосім’ї, розвивали. Потім прийшла така ідея, тому що ми продавали просто мед, а мені захотілося чогось цікавого і корисного, щоб люди побачили мед з іншої сторони. Мед купували люди більш старшого покоління, а діти не зовсім розуміли цей продукт, а мені хотілося, щоб він був цікавим і смакував саме дітям, – говорить Ірина Ткачук.

Саме так з’явилася ідея створювати крем-мед. Продукт готують, шляхом збивання меду разом з фруктами, горіхами та іншими інгредієнтами.

- Почали вигадувати незвичні солоні і гострі смаки. Зараз у нас більше 30 смаків. Ми постійно щось вводимо нове, деякі смаки виводимо, дивимось на попит, реакцію людей, беремо участь у ярмарках, – розповідає Анастасія Войчук.

Після початку пандемії власниці крафтового виробництва почали продавати мед через соцмережі та здійснювати доставку.

Джерело: seeds.org.ua

Вибір читачів за тиждень

Відео