Письменник з Кременця розповів, як покупцям відстояти свої права (фотофакт)

101169989_2649955465110367_853606333260234752_o

Письменник із Кременця Віталій Шамал розповів, як покупцям варто відстоювати свої права. Молодий чоловік поділився власним неприємним досвідом придбання неякісного продукту в одному з місцевих супермаркетів. Проте, на перший погляд конфліктна ситуація, завершилася без конфлікту.

- Нещодавно я придбав шматок сиру. Він лежав у холодильнику (запакований) два дні. А потім дивлюся і бачу на ньому плісняву. Бо дата запакування 27 травня, а термін придатності до 20 червня. Я звернувся у супермаркет і попрохав працівницю покликати менеджера. Вона запитала з якого питання. Я вийняв сир і почав пояснювати ситуацію. На упаковці чітко було видно всю інформацію. Працівниця пішла зі мною до прилавка, звідки я і брав сир. Вибачилася за те, що такий продукт потрапив до мене і запропонувала інший шматочок сиру (навіть трішки більший). Цей вже був нормальний. Тобто, не було навіть мінімальної суперечки, вона відразу визнала провину магазину, – розповідає Віталій Шамал.

Також чоловік закликає, перед тим, як описувати проблему із покупками у соцмережах, варто все ж звернутися із нею у супермаркет чи магазин, де придбали товар. Адже у більшості випадків клієнтам ідуть на зустріч. Хоч є й торгові точки, де не поспішають визнавати свої помилки.

- Інколи бачу в деяких групах, як люди публікують пости, де скаржаться на те, що їм чи пробили не той товар і вони переплатили, чи ще щось. Ось мені цікаво – а люди пішли в той магазин і спробували пояснити ситуацію. Адже якщо магазин цінує своїх клієнтів, йому краще замінити пошкоджений товар на хороший, щоб покупець прийшов знову. (Звісно, про маленькі магазинчики – це інша історія. Бо там все залежить від людини-власника). А великі маркети дорожать своєю репутацію, – зазначає Віталій.

Фото з допису

Вибір читачів за тиждень

Відео