Рейтинг найнебезпечніших доріг Тернопільщини

Щороку відділ управління превентивної діяльності ГУ Національної поліції в Тернопільській області (колишня ДАІ) фіксує сотні дорожньо-транспортних пригод. Одні закінчуються лише невеликими матеріальними збитками, інші забирають людське життя.

Протягом минулого року на Тернопільщині у ДТП загинуло кілька десятків осіб. Через високу аварійність на деяких ділянках доріг жителі області почали натякати на втручання потойбічних сил. Працівники поліції, які здійснюють нагляд за безпекою дорожнього руху, по-своєму трактують аварійність у певних зонах, але від перестановки доданків число загиблих не змінюється.

Місця з підвищеною аварійністю на автодорогах області називають місцями концентрації ДТП. За визначенням, це ділянка дороги, на якій протягом трьох останніх років трапилося чотири і більше аварії з потерпілими. Працівники відділу УПД ГУНП ведуть власну статистику аварійності і регулярно визначають найнеблагополучніші місця області, які мовою полісменів називають місцями концентрації ДТП.

Сьогодні в області налічується вісім таких місць. Причому два з них не покидають рейтингу вже протягом кількох років. Мова йде про селище В. Березовиця, що поблизу Тернополя, та м. Почаїв (на Кременеччині).

За словами правоохоронців, деякі дороги в області через високу аварійність справді набули поганої слави. Наприклад, про трасу, що проходить селом Смиківці (Тернопільський р-н), говорять, що висока аварійність на ній пов’язана з тим, що колись на цьому місці було кладовище. Натомість у працівників ВУПД  є більш прозаїчніше пояснення такому явищу, мовляв, дорога простора, тому водії дозволяють собі перевищувати швидкість руху. Саме це є причиною більшості ДТП на даній ділянці. Втім вона наразі до місць концентрації дорожньо-транспортних пригод не належить.

За словами заступника начальника УПД ГУ Національної поліції в Тернопільській області Олега Турлая, перевищення безпечної швидкості є головною причиною багатьох ДТП.

Сьогодні чи не найбільше проблем у частині аварійності саме з дорогами державного значення – Тернопіль - Підволочиськ та Тернопіль - Зборів. Не поступається місцем і дорога Кременець - Почаїв. До Почаївської лаври їде велика кількість транспорту, в основному іногороднього. Водії не знають маршруту руху, тому там щороку виникає ряд аварій. Є проблеми і на ділянках дороги Львів – Тернопіль, особливо в с.Озерна. Там водії набирають швидкість і забувають, що одразу за поворотом - пішохідний перехід.

Виникненню ДТП на дорогах області сприяє погане освітлення автошляхів та відсутність облаштованих тротуарів. Часто пішоходи рухаються по краю проїжджої частини, а водії у світлі зустрічних фар не можуть вчасно побачити людину. Як результат, може відбутися наїзд. Іншою характерною причиною ДТП є неспроможність пішоходів об’єктивно оцінити дорожню ситуацію. Вони перебігають дорогу безпосередньо перед транспортом або ж раптово виходять на дорогу з-за транспорту чи інших споруд. Такі випадки, як правило, трапляються біля автобусних зупинок. Не завжди дороги відповідають вимогам, особливо в частині осьової розмітки.

До того ж ріст кількості ДТП Олег Турлай пояснює нехтуванням водіями та пішоходами власною безпекою та життям. У структурі смертності внаслідок ДТП пішоходи займають одне з головних місць. Справа в тому, що вони, як правило, не мають на собі світловідбиваючих елементів. Також варто зазначити, що основну категорію водіїв становлять молоді люди віком 20-30 років, які й не мають достатньо досвіду керування транспортним засобом.

Загалом у структурі ДТП переважають наїзди на пішоходів, в основному у вечірній час, а також зіткнення та перекидання.

 

Цифра

1539 ДТП трапилося у 2015 році на автошляхах області. З них 413 з потерпілими, в яких 80 осіб загинуло та 506 отримали травми

За даними ВУПД ГУ Національної поліції в Тернопільській області.

Джерело: gazeta1.com

Вибір читачів за тиждень

Відео