Сервіс по совдепівськи... з "комірною" книгою

Багато тернополян та жителів області змогли цими днями на власні очі побачити і відчути на собі нібито реальні "зміни", які настали в результаті реорганізації пунктів реєстрації транспорту (сервісні центри замість МРЕВ).

 Почувши про те, що відтепер можна лише за 30 хвилин здійснити переєстрацію авто, мій знайомий поїхав до Тернополя на вул. Бережанську. Але не тут то було. Бідолашному чоловікові довелось відстояти  аж у п'ятьох чергах!!! У першій треба було отримати бланк договору - і заповнити його. У другій - перевірити точність заповнення згідно документів і затвердити договір. У третій - працівник  записував всі дані до грубезної "амбарної" як за совдепії книги. У четвертій - треба було оплатити всі послуги реєстрації. І нарешті у п'ятій - здати підготовлені документи на переєрестрацію. Це при тому що ще була додаткова нульова черга, за яку я свідомо не згадала. Мова про огляд транспорту, оскільки це було і буде завжди. На всі черги разом чоловік затратив, скільки б ви думали? 6 годин! То оце такий сервіс? Найперше від нього страждають відвідувачі, та й, мабуть, працівникам не легше. Якщо ми так вже дуже хочемо до Європи, то чому б не перейняти справжній європейський  досвід роботи. Наприклад, Польща. У них це називається відділ комунікації. У Німеччині - цулясунгштелє. Виглядає це так: підходимо до автомата, натискаємо потрібну кнопку і отримуємо номер, сідаємо в крісло і чекаємо. Як тільки на табло засвітився номер вашої черги, підходимо до віконечка. Зручно і комфортно, і головне оформлення відбувається без черг і в  одному місці. То що малось на увазі, коли приймали рішення про запровадження сервісних центрів замість МРЕВ? Чи може, це такі "комфортні" умови тільки вкінці року?

Дарина КОЛОСОК.

Фото автора.

 

Вибір читачів за тиждень

Відео