Про туристичний бренд Тернопілля говорили на парламентських слуханнях

Після довгої перерви у кілька років, 7 квітня відбулись парламентські слухання щодо розвитку туристичної індустрії. Тернопільщину представили начальник управління розвитку туристичної інфраструктури Назар Яворський та керівник Тернопільського представництва ІСС Ukraine Тарас Демкура.

За словами учасників, це чудова можливість привернути увагу на найвищому державному рівні до проблеми. Результатом праці буде прийняття резолюції, яку спрямують до всіх виконавчих органів влади.

- Велику увагу звертаємо на брендування, яке передає потенціал краю, - розповідає Назар Яворський. – Ми уже провели конкурс та отримали новий туристичний логотип. Попереду ще багато роботи із формування брендування та просування його на ринку. Цей процес, окрім цього, має за мету тісну співпрацю усіх зацікавлених у розвитку туризму на Тернопіллі.

Проблем, як і перспектив, українському туризму вистачає, зауважують учасники слухань. Зацікавленість у них Кабміну та особливо народних обранців – незначна, зазначає на особистій сторінці у Фейсбуці доцент катедри країнознавства і туризму у Київському національному університеті ім. Шевченка Ігор Винниченко.

Катерина БОЙКО

Фото з архіву Назара Яворського

 

Вибір читачів за тиждень

Відео