Орест Сарматський

Чому зараз найкращий час для виробників овочів та фруктів? (Агроновини)

3001 (Copy)

Мода на здоровий спосіб життя і корисне харчування сприяє збільшенню споживання овочів і фруктів в усьому світі.

Сьогодні тенденцією ринку є: менше м’яса, більше фруктів і овочів, каже Катерина Звєрєва, Міжнародний консультант ФАО ООН і засновниця агромедіа-агенції SAPIENZA.

Цікаво, що в контексті здорового харчування овочі випереджають фрукти, оскільки в них мало швидких вуглеводів і більше корисних волокон.

– Овочевим ринком керують споживачі, і всі подальші тенденції розвитку виходять саме з їх уподобань. При цьому, чим вищий рівень розвитку економіки країни, тим більше споживачі прагнуть до різноманітності, зручності і простоти. Для овочів і фруктів настав зоряний час. І своє місце серед суперфудів в споживчому кошику вони отримали на стику цінностей різних поколінь. Покоління Z і міленіали, що піклуються про такі проблеми, як зміна клімату, екологія і благополуччя тварин, вибирають більше рослинної здорової їжі. А люди старшого покоління хочуть довше залишатися здоровими і молодими, тому також починають приділяти більше уваги  правильному харчуванню і дієті, що містить більшу кількість фруктів і овочів , – говорить Катерина Звєрєва.

Джерело: www.seeds.org.ua

Чому виробникам цибулі доведеться викинути продукцію на смітник?

Ціни на цибулю врожаю минулого року зараз у 3-4 рази нижчі за показники минулого року.

Виробники не можуть реалізувати свою продукцію і, швидше за все, цибулю доведеться просто викидати.

Навіть пізній початок продажів цибулі нового врожаю не допоміг врятувати ситуацію. Наразі свіжа продукція в 2 – 3 рази дорожча за торішню. За даними EastFruit, ціна “старої” цибулі від виробника становить 3 – 4 грн за кілограм. А продукцію малого калібру продають навіть за 1,5 грн за кілограм.

– Цінова циклічність – це звичайне явище для українського ринку цибулі. В середньому раз в три роки цибуля під час збору врожаю коштує більше, ніж навесні. Також, в середньому раз на три роки доводиться утилізувати частину нереалізованої українськими виробниками цибулі. Це відбувається тому, що в момент, коли продукт стає дуже дорогим, багато дрібних і середніх фермерів починають займатися його вирощуванням, що призводить до зростання пропозиції. При цьому майже ніхто системно не займається експортом. В Україні будь-який проект з вирощування цибулі буде приречений на періодичні великі збитки, якщо не плануватиметься реалізації значної частини продукції на експорт, — говорить Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО).

Джерело: www.seeds.org.ua

Фото з відкритих джерел

Вибір читачів за тиждень

Відео