Агро-новини 6 грудня

Новини аграрного сектору

П'ять агрокомпаній дали старт новому освітньому проекту

Центр «Розвиток КСВ» і п'ять крупних українських агрокомпаній — «Астарта», «Монсанто Україна», «Сварог Вест Груп», «Сингента» та HarvEast — підписали меморандум про співпрацю в реалізації освітнього проекту «Твоє майбутнє в Агро».

Проект має на меті об’єднати зусилля бізнесу та освітніх установ для підвищення обізнаності молоді про професії в аграрній сфері, що сприятиме усвідомленому кар'єрному вибору молодих людей, повідомляє прес-служба Центру.

061201

В рамках меморандуму буде створено детальну карту всіх професій аграрної сфери, веб-портал для вільного доступу до інформації молоді та вчителів по свій країні, а також підготовлені матеріали для проведення спеціальних занять на тему кар'єрного розвитку в школах та ВНЗ.

Як відмічають в Центрі, визначитися з майбутньою професією не можуть близько 80% випускників шкіл. Серед причин — підростаюче покоління не знає професій загалом та в окремих галузях, не розуміє, як розвивати свою кар’єру в Україні, віддаючи перевагу навчанню за кордоном та ігноруючи можливості освіти та працевлаштування в Україні. Ситуація є складною і викликає багато занепокоєння з боку соціально відповідального бізнесу. Саме тому компанії аграрної сфери об’єднали зусилля задля змін.

Україна захопила індійський ринок соняшникової олії

Україна є абсолютним лідером з поставок соняшникової олії в Індію, частка нашої продукції там перевищує 93%.

Про це повідомляє Українська аграрна конфедерація.

За підсумками перших восьми місяців вітчизняний експорт соняшникової олії сягнув позначки в 3 млн т. Майже 31% (0,96 млн т) з них було експортовано саме до Індії, повідомляють аналітики УАК.

Загалом же на країни Азії припадає більше 60% експорту української соняшникової олії.

061202

За словами трейдера компанії «Кернел» Руслани Козаченко, одна з причин росту популярності соняшникової олії в Азії – збільшення доходів місцевого населення.

«Індія і Китай сьогодні є ключовими країнами на експорту української соняшникової олії. І ми очікуємо, що ці ринки покажуть зростання. Безумовно, це пов’язано зі збільшенням населення. Але є ще один момент — покупці, для яких раніше соняшникова олія за ціною було недоступною, тепер переходять саме на цей продукт», — коментує вона. 

Аграрії йдуть у переробку

Агропромислова компанія Agricom Group налагодила випуск мюслі під ТМ San Grano в Київській області.

Про це повідомила керівник напрямку маркетингу Галина Горбань, передає «Інтерфакс-Україна».

«Ми бачимо в світі тренд правильного і здорового харчування. Знайти в Україні продукти, які дозволяють дотримуватися цього тренду, дуже важко. Також ми розуміємо, що продукт має бути не тільки корисним, але і смачним. Тому прийняли рішення зайти з унікальною рецептурою в нову для нас категорію — мюслі», — сказала вона, додавши, що у виробництві застосовується три злаки: овес, пшениця та ячмінь.

061203

За її словами, зараз продукція виробляється на потужностях заводу-партнера в Броварах, але вже влітку наступного року компанія введе в експлуатацію власний завод із виробництва пластівців в смт Михайло-Коцюбинське Чернігівської області.

Загальна сума інвестицій у запуск заводу з виробництва пластівців у Чернігівській обл. становить $7 млн. Введення проекту в експлуатацію планується влітку 2017 р., потужності заводу з виробництва складуть близько 1,6 тис. т на місяць.

 
ринокосвітабізнесвиробництвосоняшникова оліямюслі