«Бізнес повинен створювати сприятливі умови для розвитку молоді» – Іван Чайківський
Молодь безпрецедентно є тим рушієм змін, котрі так необхідні нашій державі. Адже молодь – це свіжі ідеї, нове мислення та креативні рішення. Але для якісної реалізації молодої людини необхідні інструменти, котрих держава зараз забезпечити не може. Виклик на себе повинна брати інша колона – бізнес.
Все більше випускників університетів задумуються над тим, аби будувати свою кар’єру не тут, не в Україні, а якраз закордоном. Та й не лише кар’єру – в моді стає закордонна освіта, закордонні бренди, закордонні авто, закордонні гаджети. Вітчизняний ринок праці дуже обмежений кількістю робочих місць, котрі б могли привабити молоду людину як заробітною платою, так і можливістю росту та розвитку.
Тому якщо держава не спроможна забезпечити власне населення якісною освітою та робочими місцями з відповідною оплатою праці, то удар на себе повинен взяти саме бізнес.
- - «Бізнес повинен дати молодим людям можливість не лише працювати, а й стати професіоналами своєї справи, ну і, звісно, мати гідну винагороду за свою роботу. Сьогодні, нажаль, робітничі професії, котрі так необхідні практично будь якому бізнесу не в моді серед молоді. Компанія «Агропродсервіс» бачить все більше потенціалу в молодих професіоналах – в них свіже бачення для ведення бізнесу на виконання поставлених задач», - розповідає Генеральний директор компанії «Агропродсервіс» Іван Чайківський.
До слова, компанія «Агропродсервіс» всіма зусиллями допомагає молодим ініціативам, котрі реалізовуються як самою компанією, так і громадськими організаціями міста та області. Для прикладу, вже наступного тижня стіна залізничного мосту в Тернополі буде розмальована шестиметровим портретом символу молоді – Андрія Кузьменка.
Олександр ПЕРЕВІЗНИК