«Допомога» від працівників банку коштувала тернополянці понад 50 000 гривень

Поліціянти нагадують: банківські працівники ніколи не телефонують клієнтам! Тому «байки» від так званих співробітників служби безпеки будь-якого банку – це все ретельно продумана шахрайська схема

До співробітників Тернопільського районного управління поліції із заявою про шахрайство звернулася 62-річна тернополянка. Зі слів потерпілої, на мобільний їй зателефонував невідомий чоловік, назвався співробітником банку, клієнткою якого вона є, і повідомив про необхідність проведення переідентифікації картки з метою захисту коштів. Жінка виконала всі вимоги незнайомця і, як наслідок, втратила понад 50 тисяч гривень. Про це повідомили у відділі комунікації поліції Тернопільської області.

Відомості за даним фактом внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за статтею 190 ККУ.

Поліціянти нагадують: банківські працівники ніколи не телефонують клієнтам! Тому «байки» від так званих співробітників служби безпеки будь-якого банку чи навіть Національного банку – це все ретельно продумана шахрайська схема.

Зміст «байки» може трохи різнитися: то хтось хоче зняти ваші гроші, то потрібно перерахувати свої статки на резервний рахунок, то ваша картка вже заблокована, або буде заблокована та інші.

Правила безпеки: не слухайте таких «співробітників банку», одразу переривайте бесіду; ніколи і нікому не кажіть даних вашої банківської картки чи зміст смс-повідомлень, які почали надходити на ваш телефон; якщо у вас виникли якісь сумніви - перетелефонуйте на гарячу лінію банку, клієнтом якого ви є, або ж підіть до найближчого відділення.

Якщо ви знатимете свої права і будете відповідальними та уважними, ніхто і ніколи не зможе вас обдурити.

Фото з відкритих джерел

шахрайство