Історія успіху в соціальній мережі (фото)
Тернополянка Тетяна Пренткович – найпотужніший інстаграмер не лише за кількістю підписників, а й активністю сторінки. Станом на перший день зими 2016-го в неї 53 тисячі читачів, тобто людей, яким цікавий її профіль у цій соціальній мережі.
Тані 24 роки, живе в Тернополі з народження. Після школи поїхала здобувати освіту до Польщі, після п’яти років навчання повернулася додому. За освітою – бакалавр готельно-ресторанного бізнесу, магістр з міжнародного туризму. Заміжня, мама синочка Івана, який народився у серпні цього року. Разом з чоловіком Таня заснувала в Тернополі мережу закладів зі східною кухнею «Tiger». Стартовий капітал для “Тигра” заробила, продаючи на сторінках ВКонтакті недорогий жіночий одяг з європейських сейлів.
У сьогоднішньому інтерв’ю “Погляд” запитав у Тетяни Пренткович про історію її успіху в соціальній мережі Інстаграм.
– Коли ви зробили свій перший пост в Інстаграмі?
– В Інстаграмі мене зареєстрував чоловік, це було в 2012-му. Бо нього ще не було на той час телефону з такою підтримкою, а тепер страждає від цього, бо доводиться постійно мене фотографувати (усміхається –ред.).
– Чим для вас приваблива ця соціальна мережа?
– У цій соцмережі дуже просто і зручно ділитися не лише фото, але й історіями. Плюс: Інстаграм зараз стає найактивнішою соціальною мережею.
– У вас уже понад 50 тисяч підписників. Як вважаєте, що приваблює глядачів у вашому профілі?
– Мені казали, що “підкупляю” підписників своє щирістю, фото, і тим, що ділюся досвідом.
– За якими критеріями самі починаєте когось “читати” в Інстаграмі?
– Раніше обирала профілі лише по фото, зараз окрім естетики, хочеться ще тексту. Та бажано різноманітного (усміхається – ред.). Люблю різнобічні сторінки.
– Чи правда, що можна заробляти з того, що маєш багато підписників?
– Так. Зараз непогано заробляю на цьому. Я, як радіо, тішу читачів корисними та цікавими постами, і час від часу нервую їх рекламою, власне, на ній і заробляю.