Манікюр зробили погано? Пишіть скаргу в Інспекцію із питань захисту прав споживачів

Касовий чек чи квитанцію у перукарні повинні видавати кожному клієнту. Якщо цього не зробили, а на додачу ще й надали послуги неякісно, у вас є повне право оскаржити це, захистивши свої права як споживача.

У редакцію «Терену» звернулася тернополянка Галина Зарічна. Поскаржилася, що не знає, як себе захистити у разі надання неякісних послуг у перукарні. Мовляв, у магазині вона знає, як слід себе захищати, а у закладах сфери послуг чеків/квитанцій не видають.

- Мені неякісно зробили манікюр – порізали два пальці так, що півдня текла кров, - нарікала жінка. - Так, туди я більше не піду. Але чи можу кудись на тих «майстрів» поскаржитися, щоб більше ніхто не постраждав.

Підказати правильний вихід із ситуації, ми попросили виконуючу обов’язки начальника Інспекції із питань захисту прав споживачів у Тернопільській області Тетяну Тріньку.

- Манікюрні та педікюрні послуги в Україні регулюються галузевим стандартом «Послуги манікюрні та педікюрні», правилами побутового обслуговування населення, а також інструкцією щодо надання перукарських і манікюрних та педікюрних послуг, - пояснює фахівець. – Відповідно до галузевого стандарту, під час обробки шкірочки піднігтьового валика травмування нігтя і надриви нігтьового валика не допускаються.

Більше того, за словами пані Тріньки, після виконання процедури на пальцях не повинно бути задирок. Не кажучи уже про те, що пошкодження шкіри рук та ніг – неприпустимі.

- У вашому випадку, якщо така ситуація склалася, ви маєте повне право виставляти претензії до перукарні, - уточнює Тетяна Трінька. – Окрім того, в інструкції, про яку я вже згадувала, передбачили: при розрахунках із замовником через реєстратор розрахункових операцій замовнику обов’язково повинні видавати касовий чек. Якщо ж РРО у перукарні немає, то клієнт має отримати квитанцію, встановленої форми. Якщо ж квитанції пані Галині не видали, жінка повинна була зафіксувати цей факт у Книзі скарг і пропозицій. 

Втім, навіть якщо пані Галина не вчинила так, як належить за законом, вона все одно має право звернутися із письмовою скаргою в Інспекцію із питань захисту прав споживачів.

Віра ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Фото автора

Довідка. Якщо у вас виникатимуть питання щодо захисту ваших законних прав, пишіть, звертайтесь в Інспекцію із питань захисту прав споживачів за адресою: Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка, 11.