Підрядна організація вже влаштувала основу нової водопропускної труби. Напередодні представники Служби перевірили коефіцієнт ущільнення матеріалів, з яких влаштовується основа штучної споруди. З огляду на те, що всі показники – у нормі, можна розпочати влаштування асфальтобетонного покриття водопропускної труби, - йдеться у повідомленні.
До слова, ремонтований міст через струмок був зведений 1952 року. Потреба відремонтувати штучну споруду виникла у зв’язку з численними дефектами, які були виявлені під час обстеження. Траса Р-39 Броди – Тернопіль є найбільш завантаженою регіональною дорогою Тернопільщини, відтак руйнування цього мосту могло значно ускладнити логістику через область.
З огляду на важливість логістики під час війни, Уряд спрямував на роботи кошти Європейського інвестиційного банку.
Фото Служби відновлення та розвитку інфраструктури Тернопільської області