Навіщо магазинам одягу потрібна масова розсилка?

На правах реклами

Смартфони стали невіддільною частиною нашого життя. І серед них є справжні флагмани, які не тільки забезпечують зв'язок, а й відкривають нові можливості для покупок. Мобільні пристрої дають змогу магазинам одягу оперативно зв’язуватися з клієнтами, відправляючи їм актуальні повідомлення, що робить процес покупок ще зручнішим і доступнішим.

Які повідомлення надсилають магазини одягу?

Незалежно від магазину (онлайн/офлайн) масова розсилка повідомлень буде дуже корисною. Завдяки їй можна стимулювати продажі, підтримувати зв’язок із клієнтами, підвищувати їхню лояльність. За допомогою відправлення повідомлень магазини одягу можуть інформувати про:

Також можна привітати клієнтів зі святами. За даними статистики сервісу AlphaSMS, покупці з радістю реагують, коли магазин не лише інформує про акції, але і звертається до них на ім’я або надсилає святкові привітання.

Як зробити розсилку ще ефективнішою: корисні поради

Є різноманітні варіанти, які можуть значно підвищити ефективність розсилки для магазину одягу. Один із них — сегментування аудиторії (розподіл клієнтів за певними уподобаннями, платіжною спроможністю, частотою покупок). Крім того, добре допомагають такі прийоми, як:

Масова розсилка — це не тільки СМС, але і використання месенджерів. Звісно, вартість розсилки повідомлень буде відрізнятися. Вона залежить не тільки від способу передачі, але й кількості клієнтів, географії покриття та інших особливостей.

Компанія AlphaSMS пропонує всі необхідні інструменти для масової розсилки. Тож не тільки магазини одягу, а й інші організації можуть скористатися можливостями сервісу та отримати всі переваги.

Фото з відкритих джерел

смс-розсилка