Навіщо магазинам одягу потрібна масова розсилка?
На правах реклами
Смартфони стали невіддільною частиною нашого життя. І серед них є справжні флагмани, які не тільки забезпечують зв'язок, а й відкривають нові можливості для покупок. Мобільні пристрої дають змогу магазинам одягу оперативно зв’язуватися з клієнтами, відправляючи їм актуальні повідомлення, що робить процес покупок ще зручнішим і доступнішим.
Які повідомлення надсилають магазини одягу?
Незалежно від магазину (онлайн/офлайн) масова розсилка повідомлень буде дуже корисною. Завдяки їй можна стимулювати продажі, підтримувати зв’язок із клієнтами, підвищувати їхню лояльність. За допомогою відправлення повідомлень магазини одягу можуть інформувати про:
- оновлення асортименту;
- нові акції та знижки на старі колекції;
- персональні пропозиції для покупців;
- розпродажі;
- запрошення на заходи;
- відкриття нових магазинів мережі тощо.
Також можна привітати клієнтів зі святами. За даними статистики сервісу AlphaSMS, покупці з радістю реагують, коли магазин не лише інформує про акції, але і звертається до них на ім’я або надсилає святкові привітання.
Як зробити розсилку ще ефективнішою: корисні поради
Є різноманітні варіанти, які можуть значно підвищити ефективність розсилки для магазину одягу. Один із них — сегментування аудиторії (розподіл клієнтів за певними уподобаннями, платіжною спроможністю, частотою покупок). Крім того, добре допомагають такі прийоми, як:
- лаконічність та чіткість повідомлень (тільки зрозуміла та важлива інформація);
- наявність заклику до дії («Завітайте до нас», «Замовте», «Купуйте»);
- регулярність розсилки (магазин має нагадувати про себе, проте не дратувати покупця);
- аналіз кожної кампанії (підрахунок доставлених та відкритих СМС, кількість переходів за посиланнями тощо).
Масова розсилка — це не тільки СМС, але і використання месенджерів. Звісно, вартість розсилки повідомлень буде відрізнятися. Вона залежить не тільки від способу передачі, але й кількості клієнтів, географії покриття та інших особливостей.
Компанія AlphaSMS пропонує всі необхідні інструменти для масової розсилки. Тож не тільки магазини одягу, а й інші організації можуть скористатися можливостями сервісу та отримати всі переваги.
Фото з відкритих джерел