Невже якість послуг від «Київстар» суттєво знизилась?

Багато тернополян скаржаться на зв'язок від відомої телекомунікаційної компанії «Київстар»: перебої мережі, поганий зв'язок, неполадки, та навіть на послуги «домашнього інтернету». Нам на пошту редакції надійшла скарга від тернополянина, якому проводили домашній інтернет мало не тиждень – 5 днів. Спершу, чоловік стверджує, що майстер прийшов на годину раніше, зателефонував до нього та сказав, що немає доступу до обладнання, зокрема на 10-ий поверх будинку і від безсилля переніс ремонтні роботи на інший день. Так візит майстра продовжувався до пяти днів, і робив він все покроково, навіть на піддашшя будинку покликав абонента, щоб йому допомагали. Наскільки відомо редакції «Терену» майстри приходять у зручний для абонента час. А роботи з підключення до мережі тривають близько двох годин часу, але щоб майстер приходив декілька днів поспіль, без помічника і просив абонента допомоги – такого не почуєте майже ніде. Крім цих незручностей, стверджує чоловік, у один з цих днів майстер прийшов о 7-ій годині вечора і працював до 23-ої, підключити до мережі компютер не вдалось, то зробив це аж наступного ранку. Звичайно працівники компанії телефонують згодом і запитують чи задовільнили їхні побажання, проте часу це не поверне і нервових клітин не прибавить також. Тому будьте пильні при виборі провайдера і вимагайте належного обслуговування. Памятайте, майстрів-новачків повинен супроводжувати спеціаліст. Горпина СТРИЖУК Фото автора